Favorites: March Beauty Favorites ||| Любимци: любими за март - козметика

Здравейте, приятели!

Дойде време за любимците ми за изминалия месец март. Не съм използвала много козметика през този период, което е видно и от любимците ми.
През последните месеци няма нищо ново в областта на декоративната козметика, което да ме е впечатлило. Негласно си определих #nobuymarch и с изключение на няколко наложителни продукта, не съм го нарушавала. 
Любимците ми за този месец са бяла козметика и са повлияни от резките промени на времето през март. Основно продукти за борба със сухата кожа. 

Дезодорант - NIVEA
Не е точно любимец, но го използвах ежедневно през последните 2 месеца и реших да ви споделя мнение. След множество неуспешни опити с натурални дезодоранти се върнах към стандартните. Този е без алуминий и е един вид компромисен вариант. Предпазва значително по-добре от изпотяване и неприятна миризма. Характерно за дезодорантите с алкохол в състава - изсушава и предизвиква сърбеж, поне при мен. Не е нещо драматично и за момента го ползвам, но продължавам да съм в търсене на нещо, което да отговаря и на изискванията за състав и на тези за добро предпазване. 

Балсам за устни - Сапунена работилница*
Имах две балсамчета от миналогодишната им Коледна колекция. Това е второто, което използвам и както ви споделих в празни опаковки тук - допада ми повече от тези на марката в гилза. По-сух е и не оставя мазно усещане. Използвам го и под матови червила, без проблем. Бъркането в бурканчето с пръсти е единственият минус и затова го използвам предимно вечер и когато съм вкъщи. Всичко останало много ми харесва - аромат, състав, консистенция, да не споменавам колко сладка е опаковката.  

Дегримьор - BIOTEN
Винаги съм избягвала да купувам продукти за премахване на очен грим - струваше ми се излишно. След като мицеларната ми вода свърши, реших да пробвам нов начин за премахване на грим, а именно продукт за сваляне на очния и пяна за измиване за останалото. Определено ми хареса дегримьора, сваля грима от очите добре, без да щипе. Има и недостатъци - не се справя с водоустойчива спирала и задължително трябва да си измиете лицето след употребата му, иначе оставя неприятно усещане. Като цяло обаче, справя се доста по-добре от доста мицеларни води и смятам в бъдеще да го включа в рутината си за премахване на грим. 

Масло за тяло с какао, кокос и карите - ZOYA GOES PRETTY
Надух ви главата с това масло, знам! Писах за него самостоятелно ревю тук, споменах го и в публикацията с winter essentials тук. Обещавам, че за сега това му е последната поява, но наистина много ми допадна. Може би защото ме спаси от сухата кожа през по-студените дни и сърбежа след епилация. Може да е и защото "са наяждам" само с аромата му. Наистина хубав натурален продукт за суха и дехидратирана кожа. 

BOURJOIS - комплект за нокти*
Този комплект поръчах преди доста време от PARFIMO.BG, но така и не му намирах приложение. Трябва да си призная, че ме мързеше и ми се струваше, че изисква много време. Този месец успях да пусна по-дълги нокти (за съжаление за кратко) и се възползвах от тиксото в комплекта. Оказа се изключително лесно и дори забавно. Комплекта съдържа една ролка с тънко тиксо, стикери и шаблони. Не съм го виждала по стелажите на марката. Може да бъде поръчан от тук, но за съжаление не е наличен в момента. PARFIMO.BG е сайт, който предлага голям набор от продукти - главно парфюми на доста достъпни цени. Освен парфюми, в сайта има и голям избор от козметика, както от висок, така и от по-нисък клас. Допада ми, че цените на продуктите са доста добри, а и голяма част от тях не се предлагат или са трудно достъпни в България.

Това бяха любимците ми за този месец. Нищо интересно или впечатляващо, но пък с малки изключения са продукти, които са ни необходими ежедневно. 
Кои продукти Ви станаха любими през този месец? Пробвали ли сте продукт/и от този пост? Ще се радвам да ми споделяте и Вашето мнение за тези, които сте пробвали. 
*Продуктите ми са изпратени като подарък или за проба и ревю, което не е оказало влияние върху крайното ми мнение.
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Аз използвам на Nivea този дезодорант без алкохол,но е в стъклено шише. Доволна съм,но и аз си търся алтернатива.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мислех, че състава в двете опаковки е идентичен. Благодаря за препоръката! Определено ще погледна стъклените шишета :)

      Изтриване

Публикуване на коментар