Favorites: April Beauty Favorites ||| Любимци: любими за април - козметика

Здравейте, приятели!

Едва април е, а се усеща все едно сме юли-август. Температурите навън са високи и това до голяма степен ме лиши от любимия ми сезон - пролетта и приятните температури, с които го свързвам. Ще забележите и по любимците ми, че вече съм се ориентирала към летни аромати и продукти.
Любимците ми за този месец са на границата между пролетта, когато кожата има нужда от голяма доза хидратация и лятото, което свързвам със свежи аромати и продукти с охлаждащ ефект. 

AVON - спрей за тяло ванилия и сандалово дърво
И това ако не крещи "ЛЯТО". Много харесвам тези спрейове на AVON и са от продуктите, които си поръчвам и ползвам от години. Използвам ги след баня, за освежаване или просто когато искам да придам малко допълнителен аромат на кожата. Аромата на ванилия е сред любимите ми, а комбинацията със сандалово дърво много ми допада. 

AVENE - термална вода
Още един продукт, който свързвам с лятото. Използвам термална вода почти през всички сезони, след епилация, но в чантата си нося такава само през лятото. Използвам я предимно за освежаване и при раздразнения върху кожата. Не е нов любимец, но реших да я включа в любимите за този месец, тъй като ми се налагаше да я ползвам доста често при по-дългите разходки на слънце и пътуванията извън София. 

BIODERMA - измиващ гел  Sébium
Този гел не е предназначен за сухата ми кожа, но учудващо се разбра прекрасно с нея. Не ми пресушава, оставя едно приятно усещане за свежест и чиста кожа. Не дразни кожата ми и регулира излишното омазняване, което искам или не се появява при по-топло време навън. Редувам го с друг измивен продукт на Yves Rocher, но определено забелязвам по-добър и видим ефект от гела на BIODERMA. 

Последните два любимеца в категорията все пак напомнят, че сме в началото на пролетта и кожата все още се нуждае от голяма доза хидратация и подхранване, след изтощителния за нея зимен период. 

SANTE - балсам за устни
Използвам балсам за устни почти постоянно, дори през лятото ми се е случвало устните ми да са напукани и сухи. За пролетта и лятото предпочитам по-леки текстури, осигуряващи по-слаба хидратация, но все пак поддържащи устните в добър вид. Балсамът на SANTE определено не е такъв, но за преходния сезон е идеален. Не е мазен, но е една идея по-тежък. 

Yves Rocher - крем за ръце бурбонска ванилия*
Този крем хем ми мирише на лято, хем в същото време ми напомня за Коледа. Много е приятен и освежаващ, консистенцията е много лека и попива доста бързо, което е идеално за сезона. Не ми утежнява и не оставя неприятно усещане. Хидратацията е слаба, но напълно достатъчна за по-топлите дни.

Това бяха любимците ми за изминалия месец април. Повечето се очертават любимци в дългосрочен етап, а някои са вече доказали се през годините продукти, към които се връщам отново и отново. 
Какво ви хареса на вас през изминалия месец? Използвате ли балсами за устни и кремове за ръце през по-топлите дни?
*Продуктите са ми изпратени за проба от PR, мнението си е изцяло мое и базирано на опита ми с продуктите
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари