TOP 5: Five Top Products Under 5 BGN ||| Топ 5: Пет топ продукта под 5 лева

Здравейте, приятели!

Топ 5 под 5 лева са любимия ми тип публикации, защото обединяват добри, но не натоварващи бюджета продукти. 
Не винаги най-скъпото е най-хубаво, сигурна съм, че и сами сте се уверявали не веднъж в това. Реших да събера на едно място моите 5 любими бюджетни продукта. Задачата се оказа трудна, защото едва успях да се огранича до само пет. Знаете, че ползвам предимно достъпна козметика и в това отношение смятам, че имам най-много опит и се чувствам сигурна да говоря за продукти от ниския клас.
Все пак се спрях на 5 продукта, които са под 5 лева, използвам често и съм купувала многократно. 

Топ лак и база - Essence (4,99 лева)
И базата и топ лака определено си заслужават инвестицията. Маникюрът ми е издържал и по цяла седмица с тях, а по принцип плочката ми е мазна и трудно задържа лак повече от ден-два. Засъхват доста бързо върху нокътя, което също е голям плюс. 

Спирала за обем rock’n’doll XXXL - Essence (4,45 лева)
Доскоро не бях пробвала тази спирала, но забелязах, че колежките блогърки много я хвалят. Получих я като подарък при една поръчка от dodis.bg и макар да имах доста отворени спирали реших да я пробвам. Придава страхотна дължина, обем и разделя миглите - всичко, което мога да искам от една спирала. Премахва се трудно, но мога да пренебрегна този недостатък. Единственото неприятно е, че се размазва под окото, затова избягам да я нанасям на долните мигли. Доста издръжлива е и запазва формата на миглите няколко часа. 

Серия душ-гелове Jardins du Monde - Yves Rocher (3,90 лева)
Когато говорим за ароматни душ-гелове при тези на Yves Rocher съм забелязала най-голямо разнообразие от аромати на достъпна цена. Естествено, има доста по-достъпни като цена продукти от този тип, но към тези се връщам най-често, тъй като забелязвам дълго задържане на аромата, приятна консистенция, добро образуване на пяна и естествено от тази серия е любимият ми аромат на кафе. 

Крем за измиване на лице - KAUFLAND (2,90 лева)
Говорейки за бюджетни попадения, няма как да не спомена този крем. Винаги имам една резервна опаковка. Писала съм за него тук. Съставът не е най-добрият, но пък действието му успя да ме изненада, имайки предвид цената, на която се предлага. Нежен е към кожата - не пресушава и въпреки пилинг частиците не прежулва чувствителната кожа. Премахва грим изненадващо добре и като първа стъпка върши чудеса. 

Балсам за устни - Himalaya (2,75 лева)
Пробвала съм и съм била доволна от много балсами за устни, но този ми е абсолютен фаворит. Има хубав състав, без да е мазен, дори бих казала, че матира устните. Идеален е за основа за матови червила. Подхранва устните и има приятен аромат. 
Това бяха любимите ми бюджетни попадения, при които забелязвам страхотно съотношение цена-качество.

Споделете ми Вашите любимци на ниска цена. Ще се радвам да обменим опит по отношение на бюджетни, но в същото време добри продукти.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Спиралата на Essence вероятно ще е следващата, която ще пробвам. Между другото препоръчвам ти да изпробваш Catrice All Round Mascara, лилавата, много е хубава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за препоръката! :) Спирата на Есенс ме изненада доста приятно за цената си, дано и на теб ти хареса.

      Изтриване

Публикуване на коментар