Fashion: Affordable Bags That Look Expensive ||| Мода: Достъпни чанти, които изглеждат скъпи

Здравейте, приятели!

Напоследък забелязвам порочната практика колежки блогърки да заливат мрежата със снимки на чанти струващи повече от месечната ми заплата. Не смятам, че си заслужава да хвърляте толкова пари на вятъра, когато на пазара има много подобни чанти на далеч по-достъпни цени. Подбрала съм именно такива девет модела, подходящи за пролетта и лятото.
Едва ли ще изненадам няколко с признанието, че съм луда на тема чанти. Мога постоянно да си купувам нови и нови, и никога няма да ми стигнат. Точно по тази причина не съм склонна да дам 500 - 1 000 лева за дамска чанта. Дори тази цена да ми гарантира, че чантата ще е вечна, отново не мога да си я позволя, а и съм сигурна, че ще ми омръзне бързо и едни 700 лева ще събират прах в гардероба. Обиколих магазините - физически и онлайн такива и намерих няколко много подобни на страхотните чанти от снимките, които обаче няма да ви изпразнят портмонето. 

С този пост не искам да обидя никого, не правя реклама на нито един от брандовете и магазините, не ми е платено и не осъждам никого. Единствената ми цел е да ви покажа нещо истинско и по-близо до действителността, в която не всеки може да си позволи чанта на бранда Х, но въпреки това иска да е в крак с модата. Не забравяйте, че не нужно дрехите ви да са скъпи, за да изглеждате стилно и облечени с вкус.

Bershka - Дамска чанта с цветя (35,95 лева)

Pull and Bear - Чанта с бродерия през рамо (39,95 лева)

Stradivarius - Чанта с флорален принт (39,95 лева)

H&M - Чанта за рамо (34,99 лева)



PAOLO BOCELLI - Чанта с цветя (35,00 лева)



PAOLO BOCELLI - Чанта с ефектен принт (25,00 лева)


Това бяха само девет от многото възможности на пазара. Избрах малки чанти за през рамо със свежи мотиви и цветове, тъй като такива се носят пред пролетта и лятото. 

Ако Ви е интересно мога да ви споделя повече за колекцията си от дамски чанти, която не е безкрайно богата и определено не включва дизайнерски чанти на висока цена. Най-скъпата ми чанта в тази колекция е на PARFOIS и ми е подарък.

Ще се радвам да ми споделите Вашето мнение по въпроса - виждате ли смисъл в купуването на безобразно скъпи чанти? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Много идейни попадения! На H&M, за моите стандарти, не ми е никак достъпна като цена, но виж - тази от Vmzona, която и аз споделих на стори в Инстаграм, тя ми е любимка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нарочно сложих една евтина и една скъпа, за да се види, че има наистина голям избор и ценови диапазон, мнооооооооооооого под 560 лева. Иначе и на мен тази от Vmzona много ми харесва - страхотна е с тези фламингота <3

      Изтриване

Публикуване на коментар