Review: Aura City Light* ||| Ревю: Aura City Light*

Здравейте, момичета!

Колекцията CITY LIGHT на AURA COSMETICS е посветена на техниката строубинг. Впечатленията ми от продуктите, които имах шанса да пробвам, можете да прочетете в публикацията.
Строубинг е техника, която нашумя през последните години и трайно се наложи като стандарт в грима. Целта е с помощта на наслагване на хайлайтъри да акцентирате върху изпъкналите части на лицето и да им предадете блясък. Акцентът се поставя върху изпъкналата част на скулите, под веждите, горната устна, контура на брадичката и челото, по желание и във вътрешния ъгъл на окото. 

Истината е, че не съм фен на техниката, обикновено нанасям съвсем малко хайлайтър на скулите и върху горната устна. Въпреки това, доста често прибягвам към продуктите от колекцията.

Колекцията се състои от няколко продукта - хайлайтър стик, крем със строубинг ефект и палитра за строубинг. Можете да ги намерите онлайн или на щандовете на марката в дрогерии Лили. Колекцията е лимитирана.

Количество: 5 грама
Цена: 13,35 лева

Стикът се предлага в два цвята - 004 - NIGHT LIFE и 005 - STREET VIBE. Моят цвят е 005 и очаквах да ми бъде тъмен, но се оказа перфектен. Като цяло не съм фен на стиковете, но този успя да ме спечели. Консистенция е много мека и се нанася със съвсем леко движение. Пигментацията не е много силна и позволява наслагване. Разнася много лесно и от всички e най-траен върху кожата.
Нанасям върху фон дю тена, преливам с гъбичка за грим, след което нанасям прахообразните продукти. По идея на MakeUpSlave го използвах като кремообразни сенки. Допадна ми страшно много използвано по този начин и доста често го използвам именно така. Нанесен върху клепача придава съвсем лек блясък.
Състав: ETHYLHEXYL PALMITATE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYETHYLENE, MICA, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SHOREA ROBUSTA RESIN, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, TOCOPHEROL, PHENOXYETHANOL, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, ASCORBYL PALMITATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, PARFUM, CI 77891.

КРЕМ СЪС СТРОУБИНГ ЕФЕКТ CITY LIGHTS
Количество: 16 мл.
Цена: 12,99 лева

Кремът е цели 16 мл и отново се предлага в два цвята - 002 - STREET VIBE и 003 - NIGHT LIFE. Използвам го основно върху тялото и много по-рядко върху лицето. Нанасям го върху изпъкналата част на ключиците. Получих го още през лятото и седеше страхотно върху кожа с тен. Върху лицето го нанасям преди пудрата или смесвам с фон дю тена. Не забелязвах да се напуква, но сякаш се "пресича". Трудно ми е да го нанеса самостоятелно, затова смесвам съвсем малко количество с фон дю тена си, когато искам повече блясък и озарен вид. Този продукт определено предпочитам през лятото, нанесен върху тялото. 
Състав: AQUA, GLYCERIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, ISOHEXADECANE, MICA, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, POLYSORBATE 80, SORBITAN OLEATE, TIN OXIDE, TOCOPHEROL, SODIUM HYDROXIDE, CI 77891, CI 77491.

ПАЛИТРА СТРОУБИНГ CITY LIGHTS
Количество: 3 цвята по 4 грама
Цена: 16,69 лева

Най-любимото ми нещо от цялата колекция. Включих го в любимците си за месец юли - цък. Показателно е, че си я взех повторно. Палитрата е много практична, тъй като в само една палитра получавате хайлайтър, руж и контур. Заради прекалено бляскавите частици не ми допада използването им като сенки, но ако обичате сенки с изразен блясък, можете да използвате палитрата и по този начин. Взимах я с мен при няколко пътувания и определено ми спести място в багажа. Пудрите се разпрашват съвсем леко и са изключително меки. 
Опаковката е стабилна и има малко огледалце, което обаче не ми е удобно.  Препоръчвам палитрата за лятото, както и за празничен грим. За ежедневието е малко по-блестяща за моя вкус. Палитрата е подходяща за начинаещи, защото цветовете не са много силно пигментирани и няма опасност да заприличате на матрьошка.
Състав: TALC, MICA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, SILICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, NYLON-12, POLYISOBUTENE, SYNTHETIC WAX, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, TIN OXIDE, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

От всички продукти от колекцията, определено препоръчвам палитрата. Колекцията е лимитирана, затова ако сте решили да се сдобиете с нещо от нея, моментът е подходящ. 
Пробвали ли сте някой от изброените продукти? Какво е Вашето мнение за тях? Фенове ли сте на техниката строубинг и според вас приложима ли е за ежедневието?
*Продуктите са ми изпратени за проба от PR, мнението си е изцяло мое и базирано на опита ми с продуктите
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари