Meet the bloggers: Ice Magi ||| Срещи с блогъри: Ice Magi

Здравейте, приятели!

Започвам нова рубрика, в която ще ви срещам виртуално с блогъри и влогъри, които следя и такива, които са успели да спечелят и задържат вниманието ми.
Като пръв гост в тази рубрика реших да поканя близък за мен човек, а именно чаровната Маги от блога Ice Magi. Маги е дългогодишен блогър, а от скоро има и канал в youtube. Съдбата ме срещна с нея много преди дори да имам в главата си идея за блог. Няма да крия, че разговорите с нея по темата за блогърството породиха в мен желанието да направя нещо подобно. Помолих Маги да отговори на въпросите ми и много се радвам, че се съгласи. Надявам се тази среща да е интересна и за Вас.
Източник: Ice Magi
Искаше ми се да взема интервюто лично, но за съжаление с Маги живеем на около 300 километра една от друга. За щастие, социалните мрежи позволяват на хората да са близо един до друг, дори и на такова голямо разстояние. Желанието ми е следващите публикации от поредицата да са базирани на лични срещи. 

"Здравейте и от мен! Диде, благодаря много за поканата да гостувам на твоето виртуално местенце! ♥"

1. Маги, представи се с няколко думи на читателите, които не те познават.
Вманиачена съм на тема бухали, обичам да правя ръчно изработени неща (главно обеци) и обожавам шоколад. От грим продуктите слабост са ми червилата и напоследък сенките. Обичам да прекарвам неделните сутрини правейки си някой интересен маникюр.

2. С какво се занимаваш извън блогърството и влогърството?
Работя в сферата на европейските проекти и се радвам, че НПО-то, в което работя се занимава със смислени проекти, които имат истински принос за обществото.

3. Защо Ice Magi? Как се роди идеята за име на блога?
Маги идва от името ми, а ice (лед) – защото ръцете ми са постоянно ледени и винаги ми е студено. Единствено лятото при температура от 40º аз започвам да придобивам нормална температура.

4. Blogger или youtube (писането или снимането на видеа ти доставя повече удоволствие)?
Снимането на видеа със сигурност, защото е нещо ново за мен и тепърва се уча как се прави. Създадох блога си през 2013 и оттогава насам съм научила страшно много неща, свързани с писането на статии, правенето на снимки и поддържането на един сайт.
 
5. Какво вълнува Маги извън темата за красотата? 
Интересите ми са в много различни области. Една част от тях са книгите, ученето на нови езици, възможността за създаване на собствен бизнес.

6. С теб се запознахме на едно красиво място извън България и знам, че обичаш да пътуваш. Ще споделиш ли коя е дестинацията, която си мечтаеш да посетиш?
Мечтая да посетя много места, повечето от тях са сравнително наблизо, затова ще кажа Америка – Ню Йорк и Лос Анджелис са градовете, които със сигурност бих искала да видя, но също така и малките градчета, като Блубел от сериала Hart of Dixie.

7. Успя да увлечеш и Крис (приятеля ти) в снимането на видеа за негов канал. Планираш ли да направите някое общо видео в твоя канал? Ако да, какво?
Хаха, Крис имаше канал в YouTube много преди мен, където показваше как се танцува cwalk. Иначе много ми се иска като начало да направя някой таг, от типа на „приятелят ми ме гримира“, “the whisper challenge”, „приятелят ми познава цените на козметични продукти“.

8. Ще ти задам няколко козметични въпроса. Кои са любимите ти три козметични продукта в момента?
Червилото на ELF Matte lip color Tea Rose – това е най-любимото ми червило ever! Спиралата на Essence Rock’n’doll – прави миглите ми много обемни и четката е страхотна. Последният продукт е ружът на Avril Rose Praline – перфектният ежедневен руж.

9. Ако трябва да избереш само един козметичен продукт, който единствено да ползваш, какъв ще е той?
Червило със сигурност. Не само, че са ми слабост, а и мога да го използвам и за руж.

10. Фейсбук става все по-голямо предизвикателство за блогърите, какво мислиш за платената реклама и би ли прибегнала към нея? 
За блога и канала си не бих плащала за реклама. От опита ми с платената реклама покрай работата ми си смятам, че лайковете, които се събират чрез нея не носят реална полза. Фейсбук в момента е най-антипатичната платформа за мен и рядко влизам там, точно заради тези спамове с платени публикации и изместването на фокуса на самата платформа. 

11. Не мога да не подхвана и темата за хейтарите. Как се справяш с негативните коментари?
Досега негативните коментари при мен са били много малко, но и блогът/каналът ми не са много популярни. Освен ако тези коментари не са някаква градивна критика, не мисля че трябва да се вземат под внимание. Хората търсят къде да избиват комплексите си и онлайн е идеалната среда, заради анонимността. Освен ако не си показваш лицето пред камера/на снимки. :)

12. Какво ти даде блога?
Блогът ми даде страшно много, нови приятелства и познанства, нови знания и умения, нова гледна точка към света.

13. А какво ти отне?
Като изключим разходите за домейн и хостинг, блогът си остава едно от най-обичаните ми хобита, макар че на моменти само гледам сериали по цял уикенд и съответно не ми остава време да творя. :)

14. Не искам да ти отнемам още време, затова преминаваме и към последния въпрос. Какво да очакваме от Ice Magi в скоро време?
Надявам се повече видеа, в които да говоря пред камера, а не само маникюри и направи си сам неща. Важно е да излизаме извън зоната си на комфорт, иначе няма да ни се случват интересни неща.

"За мен беше удоволствие да отговоря на въпросите ти, Диде! Надявам се и на вас, читателите на All About, ви е било интересно да разберете малко повече за мен."

Много благодаря на Маги за отделеното време и изчерпателните отговори. Надявам се за Вас също да е било интересно. 

Можете да разгледате блога на Маги тук, както и да я последвате в социалните мрежи:


Допада ли ви идеята за тази рубрика? Споделете ми с кои от любимите ви блогъри искате да се срещна?



Можете да ме последвате на следните места:

Коментари