Review: Zoya Goes Pretty – Body butter cacao and cocoa ||| Ревю: Масло за тяло с какао и кокос - Zoya Goes Pretty

Здравейте, приятели! 

Днешната публикация няма да е на тема готвене и сладкиши, но ще ухае точно на това. На фокус е любимото ми в последно време масло за тяло. 
Маслата за тяло на натуралната марка Zoya Goes Pretty се продават в симпатични бурканчета от по 60 мл. и 150 мл. Моето е от Good Box. Количеството е 60 мл. и струва 9,75 лева. Голямата опаковка от 150 мл е на цена 15,75 лева. Може да бъде закупен от магазините на Zoya или онлайн от тук.
Първото, което ми направи наистина силно впечатление, е симпатичният дизайн на етикета. Семпъл и в същото време стилен. Истинско малко бижу, да не говорим колко е фотогенично. 

Второто нещо, което ме спечели, е аромата. Само с отварянето на капачката и из цялата стая се разнесе аромат на сладкиш. Не мога да ви опиша колко сладко и силно мирише. По принцип съм много мързелива, що се отнася до продукти за тяло, но само заради аромата нанасям това масло почти всяка вечер. 
Като повечето натурални масла е изключително твърдо като консистенция, но при допир с кожата се разтапя. Първоначално това ми създаваше много проблеми, особено с по-дълъг маникюр. Загребвах прекалено голямо количество, като част оставаше под ноктите ми. В последствие му „намерих цаката“ и го оставям за няколко минути в близост до източник на топлина (в никакъв случай в директен контакт), след което вземам съвсем малко количество и втривам добре продължително време.
Маслото е доста мазно и попива много много бавно. Препоръчвам ви да използвате минимално количество и да разтривате добре в продълежение поне на минута. Препоръчвам ви също така да го нанесете поне 20-ина минути преди да си легнете и през това време да не допирате до кожата си дрехи или спално бельо. Самото усещане, което оставя не е мазно, аз дори не усещам, че имам нещо върху кожата си, но се усеща при допир. 

Единственото, което е малко странно, е чувството когато си вземам душ на сутринта. Сякаш върху кожата ми има остатък от маслото, което не е попило напълно и отмивам. 
 
По отношение на хидратацията е безупречно – оставя кожата гладка и мека за няколко дни напред. Използвам го освен за тялото и като крем за ръце. Иска ми се да опитам да го използвам и върху краищата на косата, но ме притеснява, че ще ги омазни прекалено много. Заради бавното му попиване не мисля, че бих го използвала лятото, защото тогава създава едно много неприятно усещане за потна кожа. За зимата обаче е незаменим.

Състав
*Theobroma cacao seed butter (Био студено пресовано кaкаово масло), *Butyrospermum parkii butter (Био студено пресовано масло от карите), *Cocos nucifera oil (Био студено пресовано кокосово масло)

В състава му има само чисти масла. Кокосовото масло облекчава раздразнената кожа, задържа естествената влага в нея и я подхранва. Какаовото масло също хидратира и предпазва от изсушаване. Маслото от карите, по-известно като масло от шеа, е богато на витамини. Използва се за третиране на стрии и раздразнения по кожата. И трите масла имат свойството да предпазват от UV лъчите. 

В обобщение мога да кажа, че обожавам това масло за студените дни, когато кожата ми става изключително суха и определено има нужда от силно подхранване. Заради бавното му попиване не бих го използвала лятото. Аромата е просто божествен и със сигурност ще пробвам и други аромати от продуктите на zoya goes pretty. 
Вие използвате ли масла за тяло? Пробвали ли сте нещо на марката? Споделете ми любимият си продукт за подхранване на кожата на тялото през зимата.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари