Empties: Empties January - February 2018 ||| Изхабени продукти за януари - февруари 2018

Здравейте, приятели!

Дойде време за първите празни опаковки за годината. Не са много на брой, затова се надявам да не се получи дълга публикация.
Напоследък хабя продукти много бавно, станала съм мързелива и съм свела грижата си до хигиенния минимум, което не е похвално. Явно ме мъчи пролетната умора. Надявам се скоро този етап да премине.
Разделила съм празните опаковки по категории, като преобладават продуктите за почистване на лице. 

Почистващи продукти за лице

Обикновено използвам паралелно два продукта за измиване, за да не привиква кожата ми, затова не се изненадвайте, ако често виждате по два такива в подобни постове. Изхабила съм и две мицеларни води в мострен и травел размер. Тампончетата за лице от Lidl са редовна покупка и сигурно ще ги виждате във всеки пост.


Измиващ гел - NATURE OF AGIVA

Много хубав гел да почистване. За пореден път се убеждавам, че продуктите с роза ми се отразяват добре, но аромата не ми е приятен. В гела имаше малки ексфолиращи топченца (перлички). Придаваше много приятно усещане за свежест и почистена кожа. Сваляше без проблем остатъци от грим. Като единствен недостатък мога да отбележа, че изсушаваше кожата ми, макар да е предназначен за чувствителна такава. 

Бих ли купила отново: ДА

Пяна за почистване Beauty & Fruity - ALVERDE

Много любим продукт, благодарение на който открих пяната като начин на почистване. Един от любимците ми за 2016 година е. Много свеж и нежен продукт. Единственият недостатък е, че не е предназначена за моя тип кожа и забелязах леко пресушаване. Заредих се с нова пяна на марката, но този път тази за суха кожа, с който се надявам да се сработим. 

Бих ли купила отново: ДА

Тампончета за почистване на лице - CIEN

Много ги харесвам и в последно време си вземам само от тях. Пришити са отстрани, не са прекалено груби, не се раздърпват. Голямо количество са и ми стигат за няколко месеца. Цената им е под два лева и поне за момента не съм намерила по-добри.

Бих ли купила отново: ДА


Мицеларна вода - AVENE

Това е втора мостра от тази мицеларна вода, която ползвам. Мнението ми не се е променило - щипе ми на очите. Почиства грим много добре и не оставя неприятно усещане върху кожата, но не бих си я купила. 

Бих ли купила отново: НЕ

Мицеларна вода - LIERAC

Тази мицеларна вода ми стана любима много бързо. Можете да прочетете повече за нея в публикацията за любимите ми продукти през януари. Не ми щипе на очите. Почиства добре и има приятен аромат. Не оставя неприятно усещане върху кожата и със сигурност бих си я взела отново. 

Бих ли купила отново: ДА

Други продукти за лице


Маска за лице - Бабушка Агафия*

Имам подробно ревю за тази маска тук. Харесваше ми, но не успях да изхабя до края. Беше доста голямо количество, а с моята суха кожа не е препоръчително да прекалявам с почистващите маски.  Като цяло не успя да изпъкне и не бих купила отново.

Бих ли купила отново: Вероятно НЕ

Продукти за коса


Олио за коса с SPF15 - Mastic Spa

Това олио използвах две поредни лета. Повече можете да прочетете тук. Не съм сигурна дали предпазва от слънцето или не, но се отразяваше благоприятно на косата ми, която лятото обикновено е доста суха. Редуцираше времето за изсушаване на косата и имаше приятен аромат, който се задържаше за дълго. Продукти на марката се продават в Гърция. Списание Grazia доста често пускат техни продукти като подарък. 

Бих ли купила отново: Вероятно НЕ

Дезодоранти


Рол-он - LAVERA

Този дезодорант се оказа голямо разочарование, макар първоначално да ми хареса страшно много. За мен миришеше доста приятно, не предизвикваше никакви раздразнения, има страхотен състав и предпазваше от неприятна миризма, но за съжаление не успяваше да предпази от изпотяване. Интересното е, че първоначално ме предпазваше, но после кожата ми явно привикна много бързо и спря да ми действа. Не очаквам от натурален дезодорант да спре изпотяването, но с този по дрехите ми се появяваха мокри петна секунди след нанасянето му (използвах го предимно през лятото). През по-студените дни се справяше по-добре. 

Бих ли купила отново: Вероятно НЕ

Дезодорант in action - B.U.

Този дезодорант съдържа алуминий, но въпреки това го използвах при нужда и много ми допадна. Предпазваше от изпотяване, придаваше приятен аромат, който се запазваше за дълго и не предизвика раздразнения като сърбеж и зачервяване. Не знам дали бих купила отново, заради състава, но може би бих си взела отново малка опаковка за дамската чанта.

Бих ли купила отново: Вероятно ДА

Други продукти

Масло от карите - FREEN

Обожавам продукти за тяло с карите в състава и бях изключително изненадана, когато отворих това масло. Мирише просто УЖАСНО. Миризмата ми напомня развалени маслини. Четох и други ревюта и много момичета се оплакват от същото, затова явно не е било развалено. Изхвърлих го пълно, просто не успях да превъзмогна отвратителния аромат. Още докато го нанасях имах желание да го измия от кожата си. 

Бих ли купила отново: НЕ

Балсам за устни - Сапунена работилница*

Обожавам продуктите на марката, но отдавна не бях ползвала нищо тяхно. Този балсам е от лимитирана коледна колекция. В бурканче е и трябва да бъркате в него с пръсти, което не ми допадна. По-сух е от тези в гилза и не оставя мазно усещане като тях. Много ми хареса формулата и със сигурност бих си взела отново от същите.

Бих ли купила отново: ДА

Вода за уста - ELUDRIL

Ползвала съм я и преди, както можете да видите тук. Този път си взех голяма опаковка готова за употреба (предлага се и концентрат, който трябва да разтваряте с вода). Направи ми впечатление, че е доста по-неикономично. Водата кара устата да изтръпне за секунди, като дезинфекцира устната кухина и придава свеж дъх. Хареса ми усещането и ефекта от нея, затова бих си я взела отново.

Бих ли купила отново: ДА


Ехинация на капки - Др. Тайс

Вземам си ехинацея на капки, като превантивна мярка. Пия ги, когато усетя, че започвам да се разболявам. Доста е силно като вкус, но не е неприятно. Не знам дали помага и засилва имунитета. Не е препоръчително да се използва за повече от 5 дни и като цяло не ви препоръчвам да злоупотребявате с билките. Използвайте ги само при нужда и с мярка. 

Бих ли купила отново: ДА

Това бяха изхабените ми продукти за първите два месеца от годината. Излишно е да казвам колко бързо минава времето. 

Какво успяхте да изхабите Вие през последните два месеца? Страдате ли от пролетна умора и липса на мотивация или с идването на пролетта ставате все по-енергични?

*Продуктите, отбелязани със звездичка, са ми изпратени за проба, което не оказва влияние върху крайното ми мнение за продукта.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Mastic Spa имат страхотен балсам за коса. Жалко, че не продават в България. Поне на мен не ми е известно.
    Иначе полезна статия, както винаги. Тъкмо се чудех каква мицеларна вода да си избера. Няма да е Авен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за милите думи! Радвам се, че е било полезно :) Миналата година видях продуктите на Mastic Spa в Гърция, но така и не си избрах нищо, макар че имаше много интересни продукти. Тази година, ако ходя натам, ще погледна по-внимателно. Интересното е, че до голяма степен са с натурални съставки, което винаги е плюс.

      Изтриване

Публикуване на коментар