Winter essentials: Body Butters and Lotions ||| Необходимо през зимата: Масла за тяло и лосиони

Здравейте!

Продължавам с поредицата winter essentials. Не знам за Вас, но мен ми доставя огромно удоволствие да пиша тези публикации. Успявам да обединя продукти, за които може би никога няма да ми остане време да напиша отделни ревюта. Надявам се и на Вас да Ви е приятно да четете тази поредица. Все пак, смятам да е последен пост от нея за тази година, тъй като зимата вече си отива. 
През лятото доста често забравям или не намирам нужда да нанасям лосион/масло за тяло върху кожата си. През зимата обаче е абсолютно задължително. Ако си позволя да пропусна, кожата ми сама ми напомня. Нещо повече - лосионите доста често са ми недостатъчни имам нужда от нещо по-подхранващо.

Предпочитам маслата за тяло и то тези с натурален състав, но в желанието си да пробвам много и нови продукти, не винаги се спирам на такива. Сигурно знаете, но съставките, които е най-важно да избягвате в тези продукти са парабените, минералните масла, петролните съединения и изобщо ако видите надпис mineral oil, petrolatum и тн. - по-добре се огледайте за друг продукт. 


Ще започна отново с няколко съвета за това как да се грижите за кожата на тялото си през зимата. Ако сте видели предишната ми публикация за кремовете за ръце, до голяма степен нещата се припокриват.


Няколко съвета:
  • Поне веднъж в седмицата ексфолирайте кожата на тялото си със скрап на основата на масла - така освен, че ще се отървете от мъртвата кожа, ще хидратирате;
  • Нанасяйте продуктите си за тяло с масажни движения и втривайте продължително време - така освен, че продуктите ще попият по-бързо, ще раздвижите кръвта и ще подобрите кръвообращението;
  • През зимата избягвайте душ-геловете и сапуните, наблегнете на душ-кремовете;
  • Носете памучни дрехи - избягвайте синтетиката и много грубите материи, които допълнително протриват кожата;
  • Хидратирайте се освен външно и вътрешно (пийте много вода, чай, плодови сокове);
  • Липсата на витамини също се отразява зле на кожата, така че приемайте повече витамини с храната;
Масла за тяло

Чисто масло от карите - FREEN
Добавих това масло като разочарование и пример, че не винаги можете да имате попадения. Това масло присъства като съставка в почти всичките ми продукти за тяло, но самостоятелно просто не можах да го използвам. Сигурна съм, че има добри подхранващи свойства, но аромата му е просто отвратителен. Писах за него и в празните си опаковки тук. Винаги е добре да прибягвате към натурални масла (аз често го правя), но имайте предвид, че не всички биха ви допаднали. 

Масло за тяло карите и макадамия - ALVERDE
Това е един от любимецът ми в тази категория. Всичко в това масло ми харесва от опаковката до състава. Ако ме следите от по-отдавна със сигурност сте чували за това масло. Има много приятен аромат, който се запазва върху кожата. Консистенцията му е кремообразна и с него се работи супер лесно, тъй като не е прекалено твърдо. Попива бързо и не оставя усещането за мазна кожа. Повече за него можете да прочетете тук.

Масло за тяло мед и липа - ALL NATURE
С това масло не си допаднахме много. Ароматът му няма нищо общо с останалите продукти от серията. Консистенцията е приятна и попива бързо, но не усещам кожата си хидратирана след използването му. Повече за него съм писала тук. Имам го от доста време и сигурно това ще е последната му зима. 

Масло за тяло от карите, какао и кокос - ZOYA GOES PRETTY
Имам подробно ревю на това масло тук. Много ми харесва и от всички продукти в тази публикация ми е фаворит, заедно с маслото на ALVERDE. Единственият му недостатък е изключително бавното попиване и малко по-трудната за работа консистенция. Въпреки това, забелязвам изключително добро подхранване на кожата и по този признак е най-добрият продукт.

Подхранващ крем за ръце и тяло - Сапунена работилница

Този крем получих от Good Box и използвам предимно за тяло. Преди време използвах друг техен балсам - цък. Този крем много ми напомня на него - има същия божествен аромат и страхотен състав. Също го нареждам сред любимците си. Като консистенция напомня този на Зоя, но се разтапя много по-лесно при допир и попива значително по-бързо. Състава му е много по-богат и обединява масла от какао и макадамия. За съжаление не го виждам в редовния им асортимент. 

Лосиони

Крем за тяло - TREETS
От всички лосиони имам малки опаковки и най-често ползвам при пътуване, когато не ми трябва чак толкова богата хидратация, на която държа при ежедневната грижа. Този лосион за тяло наистина ме впечатли. По-гъст е от стандартните лосиони, нанася се лесно и има много свеж аромат, който обаче не е натрапчив. Запазва се върху кожата за дълго и и я оставя приятно мека. От лосионите, които съм ползвала, този е с най-добър състав и определено препоръчвам да го погледнете. 

Лосион за тяло с уреа - KrauterhoF
Преди години дерматолог ми беше изписал лосион с подобен състав. Спомням си, че още тогава не ми допадна усещането, но пък се отрази добре на сухата кожа. С този лосион е същото - не ми допада тежкото усещане, което оставя след нанасяне. В същото време забелязвам, че подхранва добре и тушира неприятни странични ефекти от сухата кожа като сърбеж и зачервяване.

Скрап за тяло


Както споменах, ексфолирането на кожата е много важна стъпка. Любимият ми скрап за тяло е на сапунена работилница, повече за него можете да видите тук. Можете да си направите подобен у дома, като смесите утайка от кафе, кафява захар и масло/а, каквито имате под ръка. Важно е ексфолианта ви да е със съдържание на масла, за да не изсушава допълнително кожата. 

Това бяха продуктите, които използвам тази зима. Маслото на ALVERDE е покупка, която повтарям всяка година. Най-новият ми фаворит и най-натуралният възможен избор е маслото на ZOYA GOES PRETTY. Маслото на сапунена работилница също е страхотно, но за съжаление не е част от редовния им асортимент. 

Ще се радвам да ми споделите и своя опит - как хидратирате кожата си през зимата? Масла или лосиони предпочитате? Споделете ми в коментарите Вашия любим продукт.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари