Review: ALVERDE Eyebrow Gel Bohemian Summer ||| Ревю: Гел за вежди ALVERDE

Здравейте, приятели!

Днешния пост е посветен на продукт, който се превърна в незаменим, в грим рутината ми за вечерни излизания. Повече за него, можете да прочетете в следващите редове.
Гелът за вежди на ALVERDE си взех съвсем случайно, не беше обмисляна покупка. Част е от лимитирана колекция - Bohemian Summer, но все още може да бъде намерен в DM, затова бързам да споделя мнение.

До момента, винаги съм предпочитала безцветните гелове, а веждите си попълвах с молив или пудра. Този гел тотално промени рутината ми и не случайно попадна в любимците ми за месец октомври 2017 година.

Количеството е 3,5 мл на цена от около 7,00 лева. Опаковката е много симпатична - лятото бях полудяла по ментовото и си купувах какво ли не в този цвят. 


Предлага се в два цвята - за блондинки и брюнетки. Моят цвят е BLONDE SECRET и ми пасва идеално, което е една от причините да го харесвам.


Апликаторът е малък и доста удобен, позволява прецизна работа. Цветът е доста наситен и пигментиран. Не мога да кажа, че седи напълно естествено, макар да ми пасва като цвят. Ако търсите естествен вид, определено препоръчвам да използвате молив. Използвам го предимно за вечерни излизания, когато съм със силен грим, но в същото време бързам и нямам време да отделя 10-15 минути само на веждите си. С него ми трябва точно минута. 


Като недостатък мога да изтъкна чувството, че сте си сложили лепило върху веждите. Усещането е наистина неприятно. Постепенно изчезва или се свиква с него, но първите няколко минути се усеща сякаш сте прекалили с количеството и буквално сте си залепили веждите. По отношение на фиксацията и издръжливостта нямам забележки. Фиксира косъмчетата на място и ги държи в желаната форма за дълго. 


Премахва се малко трудно. Използвам двуфазен лосион за премахване на очен грим, за да го сваля. За съжаление, не мога да намеря информация за състава, но имам доверие в продуктите на марката.

В обобщение, въпреки неприятното усещане, ми е много лесно да работя с този гел - придавам цвят и фиксирам за секунди. Намирам го идеален за вечерен грим и ми пести много време при направата на такъв. Определено не препоръчвам за ежедневието.

Какъв е вашият любим метод за оформяне на веждите? Споделете ми вашите любими продукти за вежди.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари