# No Buy challenge - March #

Здравейте!

От доста време обмислям такова предизвикателство. Може би беше удачно да го предприема през февруари, тъй като е най-краткият месец. Отложих го тогава, но сега съм готова да изпробвам волята си! Повече за предизвикателството може да прочетете в публикацията.
No Buy challenge е едно от трудните предизвикателства за всяка жена. В рамките на определен период от време, в моя случай целият март месец, се задължава изпълняващият го, да се въздържа от всякакви покупки, с изключение на изключително наложителните. 

Реших се на това предизвикателство, защото в един момент се оказах буквално затрупана от продукти, които не мога да изхабя. Не само това, купувам нови и нови, без да имам реална нужда от тях. Преди имах подобен проблем (ако мога да го нарека така) с дрехите, но откакто наддадох някое и друго килце, вече нямам желание да си купувам такива, поне докато не възвърна старите си килограми.

Смятам, че предизвикателството ще се отрази добре на финансите ми, а също така ще ми даде и възможност да наваксам с продуктите, които съм натрупала.

За целия март месец си забранявам да купувам каквато и да било бяла или декоративна козметика, с изключение на продукти, които могат да свършат в този период, а са ми абсолютно необходими (шампоан, дезодорант, паста за зъби), или нещо непредвидено. Запасила съм се с достатъчно бройки и от изброените по-горе, така че се съмнявам за този месец да ми се наложи да си купувам дори от тях. Изключение правят също така абонаментните кутии - тъй като вече имам абонамент за тях за този месец.

Предизвикателството включва всички промоции! Колкото и апетитни да са те!

Ще ви информирам във фейсбук как върви предизвикателството, а в края на месеца ще споделя и резултата - как съм се почувствала, спестила ли съм пари и дали съм успяла да изразходя продуктите си. Обмислям предизвикателството да продължи и през април, но нека не избързвам. Стискайте ми палци!

Има ли желаещи да предприемат предизвикателството заедно с мен?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Това съм го правила преди няколко години. Само че за по-дълъг период - може би беше около 3 месеца. В резултат като свърши периода се сдобих с куп неща като черни очила за 400 лв. и подобни. Сега се навивам за подобно предизвикателство - решила съм да не си купувам козметика до рожденият ми ден, който е в края на м.май и накрая да се възнаградя с палитрата NAKED, за която отдавна мечтая. Иначе просто безсмислено оставям по няколко лева за някоя глупост всеки път като вляза в близката ми аптека Ремедиум. Мисля, че ако спра с тази практика съвсем заслужено ще се сдобия със сенките, а ще си спестя парите за куп глупости

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно съм съгласна :) Много пари на вятъра за неща, които може да им мине срока на годност, докато дойде време да влязат в употреба. На кого са му нужни 8 балсама за устни (толкова имам в момента) :D Стискам ти палци за палитрата, чудесен избор е и си заслужава усилието.

      Изтриване
  2. Моята програма NO BUY трябва да започне от утре, защото днес претърпях пълно фиаско. След 6 часа (както ги изчисли половинът)обиколки из центъра на София (което можел да го направи само някой със жълта книжка)се сдобих с куп ценни неща, олекнах с около 200 лв., ядох възможните най-нездравословни храни и се накефих максимално далеч от мъжки погледи. Само една от покупките беше планирана - за съжаление косата ми е в много лошо състояние и реших да си купя серум на Лореал за сгъстяване на косата, .който струва около 60 лв. При посещението на "Златната рибка" за целта, естествено не спрях дотам - купих си и четка за коса "Десата" - всъщност много подобна на твоята от днешното ти ревю. Между другото също не съм в див възторг - в смисъл четка като четка. Но като че ли прави косата ми по-бухнала, а също искам да я използвам върху мокра коса, защото сегашната ми четка за коса се пълни с вода и след това по няколко дни не мога да я изсуша. Да се надяваме поне, че за цената си четката ще трае по-дълго време - не няколко месеца като по-евтините четки. Аз си избрах едноцветна четка - хубав ярко червен цвят. Но пък героически не влязох в Елитис, Лили, Блик и ДМ, което също е постижение.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз все още удържам фронта :D Стискам палци и на теб! Доста е трудничко! Днес влязох в ДМ с една колежка и само гледах, истинско мъчение :D Чела съм много сравнения между Dessata, Tangle Teezer и четката на Macadamia и като цяло останах с впечатление, че са почти еднакви. Dessata и Macadamia били по-меки от Tangle Teezer и не дразнели скалпа като нея. По отношение на чистене и ползване под душа съм доволна, така че мисля, че ще ти върши добра работа. :) Със здраве да си я ползваш!

      Изтриване

Публикуване на коментар