January Favorites 2016

Здравейте!

С малко закъснение дойде време да споделя и своите любимци за месец януари 2016 година.
Любимите ми продукти за този месец са сравнително малко. Към средата на месеца получих алергична реакция от един тестер на Рефан и със седмици избягвах каквито и да било козметични продукти. Включила съм и няколко хранителни продукта, които открих този месец и за които, съжалявам че не съм знаела по-рано. 

1. Сапун с мед и липа на All nature 

Една от целите ми за 2016 е да премина към използване на по-натурална козметика и по-здравословен начин на хранене. Доста трудно е, особено когато с години си градил вредни навици. Козметиката на All nature не е био или веган, но се стреми към по-изчистен състав на продуктите си - в тях липсват парабени, сулфати, силикони и парафини. Повечето комбинации от аромати не ми харесаха, но още в магазина се влюбих в тази с мед и липа. Аз лично не усещам да ми мирише на мед, за сметка на това ухае превъзходно на липа. Цялата баня мирише на него. Използвам го за да мия ръцете си, а понякога и тялото. Не изсушава кожата и аромата се запазва дълго върху тялото. 


2. Масло за тяло с макадамия и карите на Alverde

От месеци се каня да напиша ревю за него, макар такива да има хиляди. Признат е от почти всички блогърки и влогърки. Хидратира много добре кожата, не е мазен, попива бързо. Единственият му недостатък е, че не е много икономичен. Голямата разфасовка ще ми стигне за около месец, максимум два. 

3. Балсам за устни на Yves Rocher

Още един продукт, който си чака ревюто. Балсамчето е от лимитираната коледна колекция на марката и мирише на портокал и канела. Харесва ми как хидратира устните ми. Не е мазен, но в същото време придава много лек и приятен блясък. Няма цвят, което е най-голямото му преимущество, поне за мен.
4. Маска за коса на Garnier

Подробно ревю за нея може да прочетете тук. Доволна съм от маската и от ефекта върху косата ми. Притеснява ме, че косъмът започва да привиква към нея, затова ще я редувам с друга маска за коса и/или балсам. 

5. Sos балсам за ръце от сапунена работилница

В това студено време и с постоянното миене на чинии е много малко вероятно нещо да спаси кожата на ръцете ми. Въпреки това, балсамчето, което ми се падна от Good Box се справя доста добре. Смятам, че се отразява много добре и на ноктите ми. Съставът му е изцяло натурален. Съдържа кокосово масло, карите, пчелен восък, какаово масло и бадемово масло. Мирише на какаов крем, консистенцията му също е подобна. Заради маслата е доста мазен и попива бавно, поради което го нанасям преди лягане.

6. Крем за лице с лайм и ябълка на Alverde

Кремчето е много икономично и мирише много приятно на цитрус. Използвам го предимно сутрин, като консистенцията му е доста течна. Ако прекалите с количеството, кожата започва да се чувства опъната - все едно сте нанесли маска. 
7. Roo'bar сурови барчета

Как може да не съм ги опитвала преди! Уникално вкусни са и засищат много. Намерих ги на намаление във Фантастико и се заредих с по едно от всеки вид. Любимото ми е с кокос и чиа семена. 

8. Оризовки - IZZI

Предлагат се като заместител на хляба. Аз лично ги ям и като основа за филии, и самостоятелно. Опитвала съм само тези с чубрица, но има и много други видове, които сигурно също ще ми харесат.

Това бяха моите любимци за месец януари. Ще се радвам да ми споделите своите в коментарите.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари