Biosense Box February 2016

Здравейте!

Този месец си поръчах не една, а цели две био кутии. Какво съдържаше кутията на био магазин Biosense и дали останах доволна от нея, може да разберете, ако продължите да четете.

Кутията на био магазин “Biosense" е подобна на Good Box - био кутия, пълна със здравословни продукти. 


Между двете кутии забелязвам няколко съществени разлики - Biosense е малко по-голяма като размер. И тук обаче важи правилото, че размерът няма значение, тъй като в кутията има доста празно пространство. Biosense e по-скъпа с около 5 лева, което не е малка сума. Общата стойност на продуктите излиза малко повече от сумата на самата кутияПовечето продукти са в оригинален размер, а не мостри. Броят на продуктите е сравнително идентичен, като тук преобладават хранителните продукти, за сметка на козметичните. Всяка кутия е съпътствана с късметче за месеца, което намирам за много сладка идея. Подробности за кутията и как да поръчате може да намерите тук.

Преминавам към съдържанието на кутията за месец февруари. Не мога да кажа, че останах очарована. Козметичните придобивки ми допадат доста. Хранителните продукти, също ще бъдат изядени с голямо удоволствие, но не ги намирам за много интересни, тъй като повечето са ми познати, а и лесно могат да бъдат намерени в търговската мрежа. Бих се зарадвала повече, ако имаше продукти, които могат да бъдат използвани за повече от едно ядене (в една от кутиите имаше пакет елда). Като цяло, предпочитам в кутията да има повече козметични продукти. Имайки предвид цената (25 лева без доставка), не съм сигурна, че съдържанието си заслужава.

100% натурално масло за коса и тяло (Saules Fabrika)
Това беше обявеният продукт в кутията за този месец. Доста му се радвам. Все още не съм го отворила, защото имам доста масла за изразходване, но смятам, че ще ми допадне. Опаковката му е много симпатична, стабилна и изглежда луксозно. За мен това е най-хубавият продукт в кутията.

Балсам за устни (Bomb cosmetics)
Още един продукт, на който се зарадвах. Отдавна искам да пробвам нещо на Bomb cosmetics, макар да не намирам състава на продуктите им за натурален в пълния смисъл на думата. Имам страшно много балсами за устни, но се изкуших и отворих кутийката. Мирише приятно. Това, което не ми харесва е, че трябва да бъркам с пръсти, което винаги съм намирала за нехигиенично. Падна ми се Lipalicious Chilli Mango

Био нектар от праскови
Не ми допадат този тип сокчета, били те и натурални. Привърженик съм на прясно изцедените сокове. Соковете в картонени кутии са един от избягваните от мен продукти. Въпреки това ще си го изпия и се надявам да ми хареса.
Go Raw Портокал и какао
Още нещо, на което се зарадвах. Много обичам сурови барчета и ще изпробвам и това с удоволствие. Самото барче е в доста луксозна опаковка и грабва окото. Не съм сигурна дали съм виждала от тези барчета във Фантастико, но мисля, че ги има. 

Лимецов крекер с розмарин и слънчогледови семки (zdravosloven.com)
Изглежда вкусно. Ще бъде добра следобедна закуска. По принцип не харесвам розмарин като подправка - прекалено силен аромат и вкус има. Надявам се да е в малко количество.

Био разтворимо кафе Арабика (clipper)
Харесвам чайовете на clipper, виждала съм това кафе по щандовете, но не съм си купувала до момента. Все още пия обикновено кафе на зърна или разтворимо. 

Био чипс с чушка
Обичам чипс и винаги съм си мислела да опитам подобен, така че не се оплаквам. 125 грама е доста прилично количество и ще си го хапна с удоволствие.

Био близалка - портокал
Не съм близала близалка от ученическите си години насам. Дори тогава не ми беше особено приятно занимание. Ще бъде забавно да си припомня какво е усещането, но като цяло не намирам този продукт за интересен за мен. Въпреки това, полезно е да знам, че такива продукти все пак има. 
В обобщение - изпитвам смесени чувства към кутията и не знам дали бих си поръчала тази за месец март. Какво бихте ме посъветвали вие? Просто има прекалено много неща за хапване, които ще си отидат в рамките на 1 седмица, поради което намирам кутията за не особено добра инвестиция. Може би предпочитам да инвестирам тези пари в поръчка от онлайн магазина на Biosense

Ще се радвам да чуя вашето мнение за кутията.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Аз тази година се отказах от всякакви кутии, просто не успяват да ме заинтригуват достатъчно и давам доста пари без реална полза, някои от продуктите така си и стоят и чакат да ги използвам. Предпочитам вече да си купя нещо, което наистина ми трябва, а не да се надявам някой друг да избере вместо мен. Натуралното масло е интересен продукт, ще чакам да чуя отзиви.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си поръчвам този тип кутии от скоро и действително не съм сигурна дали инвестицията си заслужава, тези пари биха могли да бъдат много по-добре инвестирани в продукти, от които имам нужда и със сигурност биха ми харесали. ВЪпреки това, от Good Box съм по-доволна, а там и цената е по-ниска.

      Изтриване
  2. Пак съм аз, Нели. Извинявай, че коментирам като анонимен, но така ми е най-лесно, нямам фейсбук, за да коментирам през него. Въпреки, че съм на доста повече години от теб, се интересувам от мода и козметика. Четенето на блогове ми доставя голямо удоволствие, тъй като съм заобиколена само с мъже и много трудно бих могла да разговарям с тях на такива теми, а дори и да разговарям тяхната гледна точка винаги е много различна от женската.
    Относно кутията - като изключим приятния момент на изненадата, според мен е глупаво да си даваш парите за нещо, което не знаеш дали ще ти хареса, при положение че има магазин до магазин, пълни с какво ли не. Аз мисля, че е много по-интересно и забавно да обиколиш магазините (така си удовлетворяваш и шопинг манията)и да си избереш сама какво да си купиш, като междувременно получаваш информация за още много продукти, които не би намерила в кутията. Освен това в много магазини дават тестери за козметиката, като консултанта ти предлага нещо подходящо за теб. Това е моето мнение, аз не бих се лишила никога от разходка по магазините. А моят проблем също е, че ако започна да пазарувам по интернет ще бъда вечно без пари. Все пак като ходя по магазините никога не взимам с мен много пари, за да не правя необмислени покупки. Като си харесам нещо мисля някой и друг ден и тогава отивам да го купя, ако все още съм убедена, че ми трябва. Вярвай ми, така се отървавам от покупката на куп безполезни глупости

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Нели :) Аз също като теб нямам много хора в обкръжението си, с които да обсъждам подобни теми и за мен е голямо удоволствие да споделям тази си страст с други хора чрез блога. Напълно съм съгласна с мнението ти и смятам да послушам съвета ти :) Още повече, че пазаруването по интернет те ограничава доста - друго си е да тестваш даден продукт, особено що се отнася до декоративна козметика. Според мен е почти изключено да успееш да уцелиш подходящия цвят само по картинка.

      Изтриване

Публикуване на коментар