Good Box February 2016

Здравейте!

Този месец получих Good Box с един ден закъснение (вината си беше изцяло моя) и вероятно съм закъсняла с поста си, но въпреки това нямам търпение да ви споделя първите си впечатления от кутията за февруари.
Истината е, че не успях да се стърпя и още преди да получа кутията вече бях разгледала всички снимки, постове и клипове за разопаковането и. Бях подготвена какво ще има вътре и въпреки това вълнението беше голямо. 
Ако чувате за Good Box за първи път, може да прочетете повече подробности в поста ми посветен на януарската кутия или като посетите сайта им. Там може да разберете повече за самата кутия и как да я поръчате.
Този месец кутията тежеше доста повече от миналия. Бях ви споделила, че януарската мирише на билки, джинджифиленото сапунче, което беше в нея, беше "виновно" за този прекрасен аромат и той този път, естествено отсъстваше. Всичко останало си беше същото - от симпатичната зелена панделка до зелената покривна хартия и листовката с изброените марки и продукти.
Започвам с всеки от продуктите по отделно, разделени на категории. Този път определено бях доста по-впечатлена от нещата за хапване. По отношение на козметичните продукти - имам сериозен проблем с ароматите на повечето. 

Хапване

Натурален сок (zdravo)
Обожавам истински натурални сокове, напомнят ми за детството. Този е от ягоди и ябълки, два много любими вкуса. Бутилката е стъклена и доста стабилна. Сокчето беше първото, което си "замина". Има доста приятен вкус на домашен компот от ягоди. 

Оризова сладка (Katya and Kary Bakery)
"Katya and Kary bakery" е семейна пекарна в София, разположена на улица "Нишава" 45. Страшно любопитно ми е да ги посетя. Обикновено такива места притежават неописуем уют. Разгледах сайта им и намирам доста интересни предложения. Специално тази оризова сладка ми е страшно любопитна. Яла съм оризовки и много ги харесвам, но никога не ми е хрумвало, че могат да бъдат направени на сладка. Аз лично ги ям вместо хляб, като основа за филия. Ако ви е интересно какъв ще бъде отзвукът и дали сладката ми е харесала, може да ме последвате във Фейсбук и Instagram, където със сигурност ще споделя мнение.

Натурален Nics (Nics)
Яла съм Nics-чета и много ги харесвам. Не съм опитвала точно този вид (ябълка, канела и пекан), така че определено се зарадвах, когато го видях в кутията. На дъното на кутията имаше и листовка с изброени всички видове никсчета. Намират се лесно в търговската мрежа, аз си ги купувам от био щанда на Фантастико, така че със сигурност ще пробвам и други видове.

Чай Tulsi (Organic India)
Още миналият път споделих, че нямам нищо против във всяка кутия да има поне един вид чай. Голям почитател съм на чая и с удоволствие опитвам нови видове. Паднали са ми се две пакетчета - нар и мента. Не съм пробвала чай с вкус на нар, така че ми е любопитно. Обичам ментов чай и най-вероятно ще харесам и този. От описанието разбирам, че Tulsi означава "свещен босилек", така че предполагам, че в сместа има и босилек. Определено ще ми бъде интересно да пробвам чайчетата.

Козметични продукти

Биомасло от сладък бадем (Arminabio)
Това беше обявеният продукт за този месец. Първоначално си помислих, че няма да мога да му намеря приложение, но като се позамислих - има толкова много начини да го използвам. Може би най-накрая ще отделя време да приготвя някой домашен козметичен продукт с него или ще го мажа направо върху най-сухите зони. Също така смятам да пробвам действието му върху ноктите си. Има удобен дозатор (тип капкомер). Не ми допада аромата му. Не е силен или натрапчив, но дразни обонянието ми. Направи ми впечатление, че бутилката не е пълна до горе. Не знам дали това е стандартното количество или е проблем с партидата.

Натурална борова вода (Damascena)
Още щом видях снимките от кутията, се зарадвах най-много на тази вода. Планирах покупката на тази или на друга от натуралните води на Damascena. Радвам се, че ми се падна от кутията, защото в противен случай, сигурно щях да съм много по-разочарована. Не мога да коментирам действието и, което със сигурност ще изпробвам, но ароматът ме отблъсна. Обичам аромата на свежи борови иглички и очаквах водата да мирише по подобен начин, но не. За щастие не се запазва дълго върху кожата, така че може би с времето ще му свикна.

Измиващ гел за лице (Сапунена работилница)
Ако следите блога ми от по-дълго, най-вероятно сте чели поста ми за сапунена работилница и за това колко доволна съм от продуктите им. Имам същият измиващ гел в оригинален размер и въпреки това присъствието му в кутията ме зарадва. Предстои ми пътуване и малката разфасовка ще ми свърши чудесна работа. Консистенцията е доста гъстичка. Мирише приятно. С удоволствие ще го изпробвам и ще споделя мнението си. Направи ми впечатление, че при други блогърки съдържанието има по-мътен цвят, почти бял. Моето не е толкова мътно. Изпробвах да го разклатя по-енергично и действително стана леко по-мътно и с по-еднородна консистенция. Не е написано изрично, но аз ви препоръчвам да го разклатите преди употреба, за да се смесят съставките по-добре.  

Крем за лице (Bioearth)
Марката е непозната за мен, така че ще ми бъде интересно да изпробвам крема. Той идва под формата на тестер, така че едва ли ще успея да придобия кой знае какви впечатления и едва ли ще ми стигне за повече от 1-2 нанасяния. Въпреки това се надявам да успея да видя някакъв резултат.


Други

Препарат за миене на съдове (Sodasan)
Като всяка жена, прекарвам доста голяма част от времето си пред мивката. Колкото и грижи да полагам ръцете ми страдат от препаратите за миене на съдове, а дори не искам и да си помислям какво се случва вътре в нас, ако препаратът не бъде достатъчно добре премахнат при изплакването на съдовете. Имайки предвид всичко това, с удоволствие ще проверя действието на този препарат. За сега мога само да кажа, че мирише доста приятно на лимон (най-добрия като аромат продукт в тази кутия). Количеството е малко, но се надявам да е икономичен. 



От Good Box са добавили мартеничка във всяка кутия. Много мил и сладък жест. Прави ми впечатление, че почти във всяка кутия има нещо малко, сладко и тематично, което няма как да не те накара да се усмихнеш. Поздравления за това!

Това бяха всички продукти от Good Box за месец февруари. Какво е вашето мнение за кутията Бихте ли се абонирали за подобен тип кутия?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари