Lancôme Hypnôse Volume-à-porter

Здравейте!

Новият брой на списание Grazia идва с подарък - мостра на спиралата Hypnôse Volume-à-porter на френската марка Lancôme.
Тъй като списанието ще бъде по реповете само до края на месеца, избързах да напиша своето, набързо изградено, мнение.

Мострата е от 2 мл, което според мен е доста добро количество за тестер. Оригиналната разфасовка е от 6,5 мл и е на цена между 42 и 60 лева (цената на списанието е 7,95 лева). Можете да си купите доста добра спирала за тези 8 лева, но ако искате да пробвате нещо на марката, намирам цената за добра, особено сравнена с тази на оригиналния размер.
Интересното при тази спирала е силиконовата четка. Не бях използвала такава до момента, така че бях много любопитна. Миглите ми са доста рехави и крехки и се притеснявах четката да не е прекалено груба. За щастие опасенията ми бяха напразни.

Спиралата е в черен цвят noir intense.  Консистенцията е доста приятна - не е нито прекалено гъста, нито прекалено течна. Нанася се изключително лесно. Струва ми се икономична, тъй като успявам да нанеса достатъчно количество върху горните и долните мигли само с една доза.
Според описанието на продукта би трябвало да увеличава обема на миглите до 6 пъти. Аз лично не видях да придава обем. Това, с което се справи доста добре, беше разделянето на миглите, извиването и визуалното им удължаване. Ефектът при мен се запази през целия ден. Не забелязах да се рони. Накрая на деня се размаза съвсем леко, но за това имах вина и аз.


Не ми лютеше на очите и не предизвика никакъв дискомфорт. Това е най-големият плюс за мен, тъй като повечето спирали ми създават проблеми и след около 3-4 часа с тях се налага да изтрия целия грим от очите си. 
Премахването е доста интересно - не цапа като останалите спирали. Образуват се люспи, които се измиват без да предизвикват стандартното "мазило". Само с вода и измиващия гел за лице на Българска роза Карлово (ревю) успях да сваля спиралата и то без цялата зона около очите ми да почернее. 

Съставът не е упоменат на тестера. Снимка може да намерите тук
В обобщение, едва ли бих си купила спиралата в оригинален размер, тъй като намирам цената и за висока, а ефекта не толкова уникален. Въпреки това, намирам мострата за едно от много добрите попадения на Grazia. Самото издание не представлява никакъв интерес за мен. Купувам си списанието единствено, когато има интересни подаръци и този път не съжалявам за покупката.

Вие какво мислите за тази спирала, заслужава ли си покупката? 

За мен лично, не оправдава високия си ценови клас. Намирам за плюс лесното премахване и факта, че не дразни очите. Въпреки това смятам, че за доста по-ниска цена може да си набавите много по-добра спирала.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари