Alverde - Hair Conditioning Mask with Lemon and Apricot

Здравейте!

Реших и аз да пробвам хвалената в блог пространството маска на Alverde с лимон и кайсия. Мнението ми за нея може да прочетете в следващите редове.
Споделяла съм не веднъж, че любимата ми маска за коса е на Garnier от серията с пчелно млечице (ревю). Тя определено ми е любима....любима...мноооого любима. Надявам се да не ме разочарова с времето. Тъй като съставът и не е най-добрият възможен, а и защото не искам косата ми да привикне прекалено много към нея, потърсих втора маска, с която да я редувам. Ако сте чели предишни мой публикации, знаете че съм привърженик на натуралната козметика и непрекъснато търся нови продукти, които освен натурални да бъдат също така и ефикасни. В този си стремеж реших да изпробвам маската за коса на Alverde - освен доста хвален продукт, тази маска е и доста бюджетно решение. Цената и е около 4 лева за 150 мл. продукт. 
Както сигурно знаете, продуктите на Alverde са без съдържание на синтетични аромати, оцветители, консерванти, вещества на базата на минерални масла и силикон. Веган са и използват суровини от биологично производство. Могат да бъдат намерени в дрогерии dm.
Маската има много приятен аромат. Мирише свежо, на кайсия, с лека цитрусова нотка. За разлика от маската на Garnier, където ароматът се запазва доста дълго, при тази на Alverde изчезва веднага след нанасяне. Отдавам го на липсата на изкуствени аромати, което е плюс от една страна, от друга обаче, харесва ми косата ми да мирише на хубаво по-дълго време. Ако не обичатe дълготрайните аромати, маската ще ви хареса.
Консистенцията е доста гъста, характерна за повечето маски, което аз лично намирам за недостатък, тъй като имам чувството че трябва да нанеса много продукт. След първото ползване косата ми стана на пръчки. След като се зачетох по-задълбочено открих, че проблемът е в по-голямото количество, което съм нанесла. При следващото ползване бях доста по-пестелива и нямаше подобен проблем. 
Използвам маската един път седмично, само по дължината на косата, и съм доволна от нея. Предназначена е за чупеща се коса без блясък. След употребата й, косата ми се разресва по-лесно, сплита се по-малко и става мека и пухкава на допир. Не забелязвам да придава повече блясък. Ефектът като цяло не е толкова отчетлив, колкото при маската на Garnier. Не забавя омазняването. Нямам достатъчно опит с натурални продукти, но предполагам, че именно вредните съставки са тези които "маскират" дефекта като ефект и ни карат да опираме до продукти с много химия с убеждението, че те действат. В този ред на мисли - да, ефектът на маската на Alverde не е толкова удивителен, но се забелязва и ще залагам и занапред на тази маска. 
Съставът може да видите на снимката. Не ми допада наличието на алкохол. Не знам защо всички продукти на Alverde са с толкова високо съдържание на алкохол и алкохолни продукти. Ако някой е по-запознат от мен и има отговор на този въпрос, ще съм изключително благодарна да сподели. 
Без да искам се получи сравнение на два продукта. Очевидно и двата имат своите плюсове и минуси. Маската на Alverde има по-натурален състав и както вече споменах има добър ефект върху косата ми. Не я намирам за революционен продукт, който задължително трябва да притежавате, но като цяло я харесвам и смятам да продължавам да я ползвам.
Ще се радвам да ми споделите и своя опит с натурални маски за коса и от кои продукти и марки сте оставали доволни.


Можете да ме последвате на следните места:


Коментари

  1. Силно препоръчвам маските на Biofficina Toscana, ако искаш по-малко химия с уау ефект :) Само че за сравнение тук 150мл продукт е 4 лв, а там 200мл е към 20лв. Аз както казах вчера не съм доволна от Алверде и сега ще добавя и още една причина - уж са евтини, но се налага да ползвам по-големи количества и накрая като тегля чертата дори не ми излизат толкова евтино...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за препоръката! :) Много са ми любопитни продуктите на Biofficina Toscana, чувам само положителни мнения за тях. Надявам се скоро да имам възможност да ги изпробвам.

      Изтриване

Публикуване на коментар