Lip balms comparison

Здравейте!

Реших в днешната публикация да направя сравнение между 5 балсама за устни, сравнени по 5 критерия и да ви споделя своя любимец сред тях. Надявам се да ви бъде интересно. Ще се радвам да споделите с мен и вашия любимец в категорията балсами за устни.
Балсамите, които съм избрала са тези, които използвам в момента. Два от тях са сравнително нови като покупки, затова се надявам да не променя мнението си за тях в бъдеще. 

Критериите за сравнение са следните:

1. Състав
2. Цена
3. Хидратация
4. Трайност
5. Усещане върху устните и аромат


Nivea Fruity Shine - праскова


От много години използвам балсамите на Nivea, но откакто започнах да се зачитам в състава на продуктите, определено ме загубиха като клиент. Като техен плюс мога да посоча факта, че придават на устните цвят и блясък. Използвам ги, когато не искам да нося червило, но по принцип предпочитам балсами за устни без оцветители. Бюджетни са, но можете да си закупите нещо по-добро на същата цена, на която се продават. На пръв поглед хидратират в дълбочина, но в дългосрочен етап по-скоро задълбочават проблема. Имат много приятен аромат, но да там. Поставям този балсам на последно място и се надявам по-скоро да успея да го изхабя. 
Балсам за устни с невен на Alverde


За съжаление това е първият продукт на марката, с които сякаш не си допаднахме. Може би заради натуралния си състав, може би по друга причина, но е прекалено твърд и сух. Оставя ме с усещането, че не съм нанесла достатъчно продукт върху устните си. С използването поомекна. Не е мазен, което е плюс, но като цяло не ми допада. Достъпен е като цена. Не мога да се оплача от него от гледна точка на трайност. Има лек аромат на невен, които също не успя да ме спечели. Поставям го на четвърто място.


Балсам за устни с канела и портокал на Yves Rocher


Един от любимците ми за месец януари и за него съм говорила доста. Определено печели в категорията аромат и усещане върху устните. Оставя приятно усещане за хидратация, което се запазва около час-два. Не можах да намеря информация за състава му. Той е най-скъпият продукт, макар че аз успях да го взема доста изгодно на 50% намаление в онлайн магазина на BONJOUR. Поради липсата на информация за състав го поставям на трето място. 
Balea Intensiv

Сравнително добър е като състав, но съдържа оцветители, което намирам за ненужно. Оставя усещане за хидратация, което се запазва сравнително дълго след нанасяне. Има лек приятен аромат на ванилия. Добър е като цена. В момента е много намален, взех си го за 1,29 лева, като част от промоцията на dm за техния рожден ден. Балсамчето на Balea печели престижното второ място в моята класация.


Дойде време да споделя и своя личен фаворит.
 
Himalaya Herbals - Cocoa Butter Lip Balm
Балсамът на Himalaya е без консерванти, петролни субстнации и изкуствени оцветители. В тази връзка си дели първото място с балсама на Alverde в категория състав. Има лек аромат на какао, който не се усеща след нанасяне. Цената му е средно висока, сравнена с останалите продукти - 2,75 лева за 4,5 грама продукт. Харесвам опаковката, която на пръв поглед изглежда неугледна, но е доста стабилна и се затваря плътно. Хидратира добре, без да е мазен. За момента това е безспорният победител за мен.

Споделите ми своя любим балсам за устни в коментарите. 


Можете да ме последвате на следните места:


Коментари

  1. С две ръце подкрепям Himalaya.Бих искала да пробвам и този с пшеничен зародиш. Ползвам и Intensive relief на Avon, но е нетраен и устните ми се напукват.Не го препоръчвам. За Baby lips на Maybelline бих казала,че ми е прекалено пигментиран, има приятен аромат, добър ефект, но не много траен. Състави не чета, затова нямам оценка за тях.
    Благодаря ти за ревюто! Интересно и полезно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара и хубавите думи!:) Ползвала съм Baby lips на Maybelline и също го намирам за доста пигментиран. Като цяло, старая се да търся балсами с по-натурален състав, без петролни съставки, тъй като те изсушават устните, вместо да ги подхранват. Имам един на сапунена работилница, които не съм тествала все още, но възлагам големи надежди.

      Изтриване

Публикуване на коментар