Tangle Teezer The Original*

Здравейте!

От много време си мечтая за четките за коса Tangle Teezer. Най-накрая мечтата ми се сбъдна и се сдобих и аз с един от вариантите, а именно The original. Първи впечатления и дали четката оправда очакванията ми, може да разберете, ако продължите да четете.
Четката може да поръчате онлайн или да си я закупите от фризьорски салон. Моята е от parfimo.bg. Сайтът разполага с огромно разнообразие от парфюми, декоративна и бяла козметика. Избрах си четката в нюанс purple с розова основа. Марката предлага няколко разновидности - Aqua Splash, Salon Elite, Blow-Styling, The Original, Compact Styler, Magic Flowerpot. Колебах се между Salon Elite и The Original, като в крайна сметка се спрях на The OriginalCompact Styler е доста добра алтернатива, ако искате да носите четката в дамската си чанта, защото е по-малка като размер и има защитно капаче. Аз ползвам моята вече около месец.


Още щом отворих кутията се влюбих във външния вид на четката (колко повърхностно от моя страна). Изглежда страшно стилна, а комбинацията от цветове е много свежа и момичешка. Истинско бижу. Повърхността е лакирана, което намирам за единствения недостатък във визията и. Аз лично бих предпочела матова, каквато е тази на Salon Elite

Някои момичета намират формата за неудобна за захващане, сравнена със Salon Elite. Не мога да направя сравнение, но в моята ръка пасна идеално. Намирам я за по-удобна дори от четките с дръжки. 

На снимките не се вижда добре, но зъбчетата са с различна дължина (редува се ред по-дълги с ред по-къси) за по-добър ефект. Производителите обещават четката да не се заплита, да не накъсва заплетените коси, да не скубе, да може да се ползва за мокро и сухо разресване (което беше основната причина да я искам), да не наелектризира косата и да бъде помощник за равномерно нанасяне на балсам,маска и стилизиращи продукти.
След толкова много хвалби и обещания, сякаш останах разочарована след първото сресване. Зъбчетата ми се сториха твърде нежни и имах чувството, че ще се огънат при по-голям натиск. В същото време сякаш бяха доста остри и дразнеха скалпа ми. Тъй като не се осмелих да натисна, четката не успя да разреше добре заплетените участъци (първото ми ползване беше в момент, което косата ми отчаяно се нуждаеше от фризьор). Когато все пак оказах по-голям натиск успя да се справи и то без да скубе. Количеството коса, което остана по четката беше много малко, което доста ме зарадва, имайки предвид, че определено почиствам половин шепа косъмчета. Действително не наелектризира косата, което също намирам за голям плюс.


Не мога да отрека, че първоначално бях леко разочарована, но реших да дам още един шанс на четката, този път под душа. Все пак, основната причина да я искам толкова беше, за да нанасям продуктите си за коса равномерно (по принцип гребен с едри зъбци би ви свършил същата работа). В това отношение четката се справя блестящо - разресва мокра коса с по-голяма лекота, отколкото когато косата е суха. Разнася продуктите по цялата дължина на косата. Отново внимавам много в областта на скалпа.

Намерих още едно приложение на четката, което в интерес на истината доста ме изненада. Използвах я за да загладя стърчащите косъмчета, след като бях топирала и третирала косата с с лак. Заглади косата и я стилизира учудващо добре. 


Почистването е изключително лесно, сравнено с обикновените четки. Измива се и се подсушава много бързо, като косъмчетата може да почистите с четка за зъби или гребен с остър връх. Намирам я за доста по-хигиенична от четките с гумена основа и по този параграф определено води класациите.

За да я запазите максимално дълго в добър вид, препоръчително е да не я държите със зъбчетата надолу, тъй като така ще се огънат по-бързо. Четох в други блогове, че трябва да се подменя на около две години, за това време горе-долу се огъвали зъбчетата.


След по-продължителна употреба установих, че четката действително има много плюсове - прави косата по-мека и блестяща, не наелектризира косата, улеснява нанасянето на продукти и улеснява разресването на мокра коса. 


В заключение, харесвам четката, но не съм толкова влюбена в нея, колкото бях в началото. Според мен е чудесна, ако искате да се поглезите и да си подарите нещо красиво и луксозно. Не я препоръчвам на момичета с много гъсти коси, защото според мен има опасност да не  свърши толкова добра работа за вас. За момичета с тънка и права коса, като моята, върши чудесна работа, особено под душа. Нещо, което задължително трябва да имате предвид е да не натискате много в областта на кожата на главата, защото зъбчетата са доста остри и при мен успяха дори да разранят скалпа при първото разресване.


Ако искате да видите всички разновидности, може да го направите тук.

Можете да ме последвате на следните места:



*Четката ми е предоставена за тест от parfimo.bg, което не е оказва влияние върху крайното ми мнение за продукта.

Коментари