#blogmas #3: Favorite Winter Drinks ||| Любими зимни напитки

Здравейте, момичета!

Зимата е сезонът, в който се стараем да ни е максимално топло и уютно. Голяма заслуга за това има атмосферата, която си създаваме, храната и напитките, които консумираме. В днешния пост ви споделям 5-те си любими напитки през зимата и как ги консумирам аз.
Най-любимото ми занимание през зимата е да седя на дивана или в компанията на близки приятели и да държа в ръката си топла напитка, която да топли ръцете, тялото и душата ми. Независимо дали съм си вкъщи или навън, винаги се спирам на нещо топло за пиене. Обожавам есенните и празничните предложения на повечето кафета, затова и с удоволствие си поръчвам от тях. А ако се чудите къде съм пила най-хубавия горещ шоколад, това определено е този на Crêpes de France. 

Чай
Източник: Интернет
Истината е, че мога да пия чай през всеки сезон, но зимата го пия с литри. Нямам предпочитания към вкус или марка, но много обичам с вкус на ябълка и канела, както и други зимни аромати. Малката ми тайна е, че подправям чайовете си със смес от домашен мед и настърган джинджифил. Ако нямате проблеми с корема, непременно трябва да опитате! Придава много интересен, леко пиперлив вкус на чая, освен това е много полезно. Ако и вие обичате този вкус, чайовете на Verve са страхотни. Можете да си направите и джинжифилов чай от самия корен, но на мен той ми е прекалено интензивен като вкус. Много хора добавят малко мляко към черните чайове, но мен не ми допада като вкус.

Горещ шоколад
Източник: Интернет
Ако трябва да правя класация, горещият шоколад е най-любимото ми нещо за пиене през зимата. Все пак, избягвам да си правя такъв, защото и без това сезона изобилства от поводи да качим килограми. Изпробвам различни рецепти за такъв и гледам да разнообразявам както вкуса, така и декорацията. Около Коледа Лидл пускат супер сладки декорации и овкусители за напитки и сладкиши. Миналата година си бях купила захар с вкус на амарето. Тази година си взех повече неща, включително малки захарни формички, които седят страхотно. Също в Лидл намерих от онези лъжички, които потапяте в топло мляко и получавате горещ шоколад. Любимите ми рецепти за горещ шоколад са съответно с нескуик (овкусено е и става по-приятно, с чисто какао трябва да добавяте захар) и натурален шоколад. При първия вариант става по-течно и леко, втория вариант е по-гъст и с наситен шоколадов вкус. Аз лично слагам и пръчка канела. 

Pumpkin Spice Latte
Източник: Интернет
Благодарение на Starbucks това се превърна в най-популярната зимна напитка. Аз обожавам тиква и естествено станах голям фен на това лате. Дълго време си мислех, че е невъзможно да го направя вкъщи, защото тайната е в подправка, която не може да бъде намерена у нас или поне аз не съм я виждала. Можете да си я направите сами, но аз не съм си играла чак до там. Намерих си рецепта, която максимално се доближава като вкус и прилагам нея. Ако проявявате интерес бих могла да я споделя в отделен пост.

Греяно вино с канела
Източник: Интернет
Това е напитка, към която прибягвам доста рядко. Не съм голям фен на алкохолните напитки, но понякога ми идва настроение да изпия чаша греяно вино с канела. Действа ми много загряващо и естествено приповдига настроението ми. За овкусяването използвам пръчка канела, с която оставям да ври виното. Вземам си такива от Лидл. Не добавям захар, защото обикновено използвам любимото ми малиново вино, което е достатъчно сладко.

Сок от дюли
Източник: Интернет
Не знам дали сте си правили такъв и опитвали ли сте изобщо, но аз го обожавам. Невероятно ароматна и вкусна напитка, която можете да пиете както топла, така и студена. Аз лично обичам да я пия топла. Има два варианта на приготвяне. Първият е да сварите нарязаните и почистени дюли във вода, докато водата придобие жълтеникав оттенък и се овкуси. При този вариант можете да я пиете само така или да добавите мед при сервирането. Втория вариант е да сварите дюлите в подсладена вода (1-2 лъжици захар на 1 литър да напълно достатъчни). Можете да направите микс от дюли и ябълки, или дюли и круши, става прекрасно. Дюлите са страшно ароматен плод, освен това са страшно полезни, затова горещо ви препоръчвам да опитате да си направите сок от тях.

Естествено, обожавам коледните предложения на Costa/Starbucks, тази година съм направо влюбена в коледните им чаши. Признавам си, че си запазих тази на Starbucks и я ползвам за декорация у дома. Джинджифиловото лате на Costa е страхотно, особено с това човече отгоре. Предложенията им горещ шоколад също много ми харесват, но предпочитам този на Crêpes de France. 

Какво обичате да пиете вие през зимата? Ако имате рецепта за вкусна топла напитка, споделете ми я в коментарите, ще се радвам да я изпробвам у дома.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари