First Impressions: Yves Rocher Hydra Vegetal skin care* ||| Първи впечатления: Серия грижа за кожата Hydra Vegetal от Yves Rocher*

Здравейте, приятели!

В началото на пролетта получих за тест няколко нови продукта от серията Hydra Vegetal на Yves Rocher. След около месец редовна употреба реших да ви споделя впечатления, докато продуктите са все още нови на пазара, а не както се случва обикновено - месеци след като са лансирани.
Серията Hydra Vegetal не е нова за марката, но до момента не бях пробвала нищо от нея. Новото при тези продукти е използваният екстракт от клетъчна вода от Едулис (Carpobrotus Edulis). Растението е характерно със способността си да абсорбира и задържа вода в листата си. Именно заради тези си свойства се предполага, че екстрактът от него оказва благоприятно влияние върху кожата, като подпомага задържането на вода в нея. Серията не съдържа минерални масла, силикони и парабени. 
Общото за всички продукти, които тествах е сходния, направо идентичен аромат. Не мирише на нищо познато, но определено е приятен и свеж. Другото общо е много сходната консистенция - лека и както сигурно се досещате от имената на продуктите - гелообразна. Опаковките са много свежи и пролетни.
Използвах продуктите в комбинация и по отделно. Впечатленията ми не са точно първи, тъй като ги използвам доста време, но не достатъчно дълго, за да мога да изразя финално мнение. Такова може да очаквате в празни опаковки. Ако имате по-специфични въпроси за някой от продуктите, не се колебайте да ми пишете. 

Hydra Vegetal Radiance Exfoliating Gel
Количество: 75 мл

Много приятен скраб. Частиците са много дребни, но на гъсто разположени и абразивни - наподобяват сол (в действителност са бамбукови зрънца). Не прежулва кожата и не я дразни. Усещането след използването е доста приятно загладена текстура на кожата. Използвам го един, най-много два пъти в седмицата. За разлика от гела за измиване, не забелязвам да ми пресушава кожата при самостоятелно използване. От всички тествани продукти, този ми стана най-голям любимец и бих купувала отново и в бъдеще. 

Hydra Vegetal Ultra-Fresh Cleansing Gel
Количество: 125 мл

Използвам този гел от около месец и съм много доволна от него - почиства и освежава кожата, без да оставя филм върху нея. Пени се изключително слабо и трябва да разтривате доста, което обаче не отчитам като недостатък. Заради гелообразната текстура се налага да плакнете лицето по-продължително време, докато напълно отмиете продукта. Забелязах, че ако го използвам самостоятелно пресушава кожата ми в определени зони, които по принцип са по-сухи (моят тип кожа е суха и чувствителна), затова винаги след употребата му нанасям крем за лице или серум. Не е особено икономичен, ако го използвате всеки ден (сутрин и вечер), ще ви стигне за около два месеца, което за количество от 125 мл е добре. Справя се доста добре с премахването на грим и доста често го използвам като първа стъпка, преди мицеларната вода. 

Hydra Vegetal Anti-fatigue Moisturizing Fresh Gel
Количество: 15 мл

Текстурата е много приятна, лека и попива бързо. Ако имате млада кожа, без ясно изразени тъмни кръгове и имате нужда от леко подхранване и озаряване, този гел би бил подходящ за вас. Заради съдържанието на кофеин успява да "събуди погледа" и като цяло освежава зоната около очите. Нямам лоши впечатления от него, но на моята възраст (27 години) имам нужда от нещо по-подхранващо за зоната около очите. 

Hydra Vegetal 48 Non-Stop Moisturizing Gel Cream
Количество: 50 мл

Подобно на гела за околоочен контур, не е лош продукт, но не изпъкна с нещо особено. Разфасовката, която аз имам, се води опаковка за пътуване, предлага се и в стандартно бурканче. Допадна ми консистенцията - наподобява серума на Logona, който много харесвам. Идеален е ако не обичате тежки кремове през по-топлите дни. За моята суха кожа е една идея слаб като действие, но ако имах нормална към мазна кожа, сигурно би ми допаднал повече, защото е изключително лек и попива бързо. 
Това бяха впечатленията ми от продуктите след малко повече от месец употреба. Много приятни и свежи, доста подходящи за пролетта и лятото, когато не искате да утежнявате кожата си с тежки кремове и плътни текстури. 

Пробвали ли сте нещо от серията? Имате ли впечатления от бялата козметика на Yves Rocher? 

*Продуктите са ми изпратени за проба от PR, мнението си е изцяло мое и базирано на опита ми с продуктите
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари