Top 5: 5 TV Shows you probably missed ||| Топ 5: 5 заглавия на сериали, които може да сте пропуснали

Здравейте, приятели!

Все по-често засягам темата за кино, филми и сериали в блога си. В миналото не обичах особено да си губя времето с гледане на сериали, но с годините това доста се промени и напоследък едно от любимите ми занимания е да се излегна на дивана и да гледам някой интересен филм или поредица.
Реших да Ви споделя пет сериала, които ми направиха впечатление в последната година и които може и да сте пропуснали, защото не са толкова комерсиални. Ако обичате да гледате телевизионни поредици, някои от споменатите може и да ви допаднат.

Преди да преминем към заглавията искам да ви споделя какви сериали обичам да гледам аз. Естествено, падам си по женски сериали от типа на "Сексът и градът" и "Клюкарката", които са ми много любими. Има нещо, което ми е много по-любимо и това е историята под всичките и възможни форми - търсене на реликви от миналото, пътуване във времето. Преди години бях огромен фен на сериала "Търсач на реликви" - вече не го дават никъде, а не го намирам и интернет, но това е може би любимият ми за всички времена сериал. И последно, но не по място - обичам криминални сериали и разплитането на загадки. Споделете ми в коментарите какъв тип сериали обичате да гледате вие. 

Източник: Интернет
Както вече споделих, обожавам подобна тематика. Преплитането на исторически събития с темата за пътуване във времето и в същото време динамиката от разплитането на главния конфликт ме карат да чакам всеки епизод на Timeless с голямо нетърпение. Подборът на актьори също много ми допада. За съжаление, още първият сезон нямаше достатъчно висок рейтинг, втори сезон беше с 6 епизода по-малко и завърши изключително интересно. Наистина се надявам да има трети сезон, въпреки че изгледите са сериала да бъде спрян.  

Източник: www.btv.bg
Обикновено оставам разочарована от SPIN-OFF поредици, но в случая ми хареса много повече от всеки един от сериалите, чийто герои обединява. Отново става въпрос за пътуване във времето. Доста различен е от "Пазители на времето", тъй като става въпрос за герои със супер сили. Сериалът обединява доста от героите от комиксите на DC. Ако харесвате сериалите от тази вселена - ("Светкавицата","Стрелата") и филмите за супер герои, има голяма вероятност този сериал да допаднe и на Вас. Актьорският състав отново е много добре подбран, а ако сте фенове на "Бягство от затвора", то само възможността да видите Доминик Пърсел и Уентуърт Милър, отново в тандем, ще ви привлече.

Източник: Интернет
От пътуването във времето преминаваме към криминалните сериали. Пришиване е един по-особен такъв, тъй като голяма част от престъпленията се разкриват благодарение на специален метод за влизане в спомените на жертвата. Спряха го на сезон 3, отново на най-интересното. За съжаление, това се случва с много от любимите ми сериали, заради нисък рейтинг. При наличие на толкова голям избор, доста често стойностни продукции, остават недооценени. 

The Librarians ||| Библиотекарите
Източник: Интернет
Сериалът не е толкова добър, колкото филмите, но ако сте фенове на мистериите и магията, сериалчето е много приятно за разтоварване. Първият сезон е сниман 2014 година и съответно може да ви се стори малко ретро. В момента съм на 2-ри от общо 4 сезона. Продължение е на филмите, но набляга повече на новите попълнения. Флин (Ноа Уайли) се появява от време на време, което поддържа връзката с филмите. Има какво да се желае, но ако сте фен на трите филма, със сигурност ще искате да изгледате и няколко епизода от сериала.

Домашен арест
Източник: Интернет
Няма как да не спомена и любимият ми български сериал, поне в жанр комедия. Рядко се смея истински на българските продукции, но на "Домашен арест" е имало моменти, когато буквално не мога да си поема дъх от смях. Ситуациите са донякъде безкрайно преувеличени, но аз лично не очаквам от една комедия да е реалистична, макар че в образите можем да открием много реални черти от характера на българина. Ако попаднете на сериала по телевизията, не превключвайте канала, сигурна съм, че няма начин да не се посмеете от сърце.

Това бяха моите предложения за пет сериала, които няма да ви напрегнат, сюжетната линия не е прекалено сложна и объркана - перфектни за онези вечери, които искате да прекарате спокойно на дивана. 


Споделете ми Вашите любими сериали. Какво гледате в момента?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари