Meet the bloggers: The Eyeliner Tragedy ||| Срещи с блогъри: The Eyeliner Tragedy

Здравейте, приятели!

Днес на гости в блога ми е Златина, автор на блога с любопитното заглавие "The Eyeliner Tragedy". За какво си поговорихме, можете да видите в следващите редове. 
Златина е едно слънчево момиче, което няма как да не разпознаете по широката усмивка. Ако не сте попадали на блога й, можете да намерите линк към него в края на публикацията. Със Злати се следваме взаимно още от 2016 година, макар и да не се познаваме лично и никога да не сме се виждали на живо (нещо, което надявам се ще се промени още това лято). Блоговете ни са връстници, така да се каже. Това, което ме впечатли в нея и ме задържа като читател са смелите й експерименти с грима и искреността, която виждам в постовете й. Злати е от Варна, а както може би съм ви споделяла, корените ми са именно от този град и се чувствам свързана с него.

Интервюто проведохме онлайн, но се надявам лятото да отскоча до прекрасната Варна и да мога да се видя с нея на живо. 

1. Злати, представи се с няколко думи на читателите, които не те познават. С какво се занимаваш извън блогърството?

Занимавам се с танци и преподаването им, също така превеждам от английски език.

2. Как биха те описали приятелите ти? 

Надявам се, че с добри думи... Енергична, точна, обичаща да пътува, да танцува и да се гримира.
3. Повечето ти последователи знаят, че се занимаваш професионално с танци. Ще споделиш ли кога се запали и как започна всичко.

Като детенце бях абсолютно хиперактивна, но много музикална-това беше начинът на родителите ми да ангажират огромната ми енергия към нещо позитивно и градивно за личността ми ☺ Още от първия ден в залата вече знаех, че точно с това искам да се занимавам!

4. Блогът ти носи заглавието "The Eyeliner Tragedy", как дойде идеята за името и трагедия ли е наистина нанасянето на очна линия?

Името дойде, след една вечер, в която бях заприличала на сладка пандичка, опитвайки се да си направя еднаква очната линия и на двата клепача. Нанасянето може да се превърне в забава или трагедия, аз лично избирам забавата!

5. В този ред на мисли, какво е най-трудното нещо за теб в грима? Има ли изобщо нещо, което те затруднява?

Очната линия, освен това не обичам да си правя цялостен контур на лицето, а най-неприятно ми е да правя контур на носа си (това по-скоро е лично предпочитание).

6. Повечето блогъри се ориентират към youtube, ти би ли го направила? Влече ли те влогърството?

Да, определено ме влече! Малко ми е странна идеята да говоря на камерата, но имам голямо желание да опитам.

7. Забелязала съм, че обичаш природата и по-интересните дестинации, планинарството. Кое е най-интересното място, което си посещавала до момента? 
Любимото ми място са Родопите. Те са чиста магия! Всяко едно място, което посещавам е ценно и незаменимо за мен.

8. Ще ти задам няколко козметични въпроса. Кои са любимите ти три козметични продукта в момента?

Фиксиращ спрей на Urban Decay, палитрите Desert Dusk и Soft Glam.

9. Ако трябва да избереш само един козметичен продукт, който единствено да ползваш, какъв ще е той?

Червено червило! (бях сигурна, че това ще е отговора й)

10. Фейсбук става все по-голямо предизвикателство за блогърите, какво мислиш за платената реклама и би ли прибегнала към нея? 

Не бих искала да прибегна към реклама, не е моето нещо и ще се чувствам неудобно. Дори бих казала, че като потребител малко ме дразнят рекламирани публикации и често не ги чета умишлено.

11. Не мога да не подхвана и темата за хейтарите. Как се справяш с негативните коментари?

Държа да съм абсолютна честна за продуктите, за които пиша. Когато имам истината на моя страна мога да понеса доста хейт. Но, признавам, негативните коментари ме жегват доста.

12. Какво ти даде блога?

Забавление и смелост да изпробвам интересни продукти и грим.

13. А какво ти отне?

Нищо. Чувствам го като мое виртуално бебче.

14. Има ли нещо, което искаш да промениш в блога или да подобриш. Какво е то?
Искам да бъда по-редовна, защото напоследък това ми е много сериозен проблем. Пиша чернови, правя много снимки, а накрая на деня съм толкова изморена, че отлагам за следващия... по-следващия... и така се случва цяла седмица да не съм публикувала нищо.

15. Последен въпрос - Какво да очакваме от The Eyeliner Tragedy в скоро време?

Да се надяваме-повече публикации и повече активност в блога и в Instagram.

Много благодаря на Злати, че се включи в рубриката и отговори толкова искрено и изчерпателно на въпросите, които й зададох. Надявам се са били интересни и за Вас. 

Можете да разгледате блога на Злати тук, както и да я последвате в социалните мрежи:


Допадат ли ви тези интервюта? Споделете ми в коментарите кои са Вашите любими блогъри и кого искате да видите в рубриката.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари