#blogmas #5: Christmas Bucket List ||| Коледен списък с желания

Здравейте, момичета!

Пета част на #blogmas отново е посветена на желания. Изброила съм всичко онова, което се надявам да успея да направя до Нова година и за което не съм намирала време през останалата част от годината.
Този списък трябваше да публикувам още в началото на декември, но едва сега ми дойде на ум да го направя. Почти нямам време да зачеркна всичко от него, но дори и половината ме устройва. Цяла година бях затрупана от работа и рядко намирах време изцяло за себе си и за любимите си занимания. С идването на почивните дни се размечтах за всичко онова, което ми се иска да направя през свободното си време.

Надявам се списъкът ми да Ви е интересен и може би да Ви даде някоя и друга идея за това какво можете да направите, за да зарадвате себе си.

1. Да прочета поне една книга в почивните дни между Коледа и Нова година

Покрай работата нямам никакво време за четене. Вечер обикновено съм съсипана и веднага след вечеря се отправям към леглото или към лаптопа, където редактирам постове и снимки. Надявам се през почивните дни да намеря време за поне една любима книга, набелязала съм си цели пет.

2. Да опаковам подаръците преди Коледа
Източник: Интернет

Обожавам опаковането и окомплектоването на подаръци за близките и приятелите ми. Не съм много сръчна и не винаги ми се получава както ми се иска, но затова пък ми доставя голямо удоволствие.

3. Да опека Коледни сладки

Купих си готова смес за джинджифилови човечета от Лидл и нямам търпение да я изпробвам. Никога до сега не съм пекла Коледни сладки и всяка година се каня да го направя. Ако знаете изпитана, лесна и вкусна рецепта, моля Ви споделете ми я. В интернет е пълно с такива, но ми се иска да е нещо изпитано.

4. Да отслабна 3 килограма до Нова година

Тази цел е почти невъзможна, имайки предвид лакомията ми и редовното пиене на горещ шоколад. Въпреки това, поставила съм си сравнително достижима цел и ще се постарая да я изпълня.

5. Да прекарам цял ден у дома по пижама
Източник: Интернет

Мечтая си за това още от 1-ви декември и все още не ми се е отдала възможност. През уикенда или съм някъде навън или имам домашни задължения, които не ми е комфортно да извършвам по пижама. Разчитам на почивните дни, за да сбъдна тази мечта.

6. Да си направя кино маратон с Коледни филми

По пижама! С чаша горещ шоколад! С много романтични филми! Когато бях дете винаги прекарвах дните около Коледа по този начин. Откакто пораснах постоянно се връщам към тези спомени и се надявам да мога да си осигуря поне един такъв ден.

7. Да посетя Немския коледен базар

Правя го всяка година, но тази все още не съм стигнала до там. Дано успея да го направя преди 24-ти декември, тъй като след това няма да ми бъде толкова празнично.

8. Да завърша #blogmas успешно
Източник: Интернет

Планирала съм 8 публикации за #blogmas (по 2 на седмица), за момента съм пропуснала само един петък. Нямам предварително готови публикации и измислям всичко на момента, пиша през седмицата, обикновено ден-два преди деня за публикуване и по тази причина се надявам да не ми свършат идеите и свободното време преди да завърша успешно начинанието.

9. Да купя подаръци на всички навреме

Споделих Ви, че всяка година купувам подаръци на 23 декември. Тази година се надявам да приключа с тази задача преди 20 декември. Имам напредък в това отношение, но остават подаръците на най-близките ми хора.

10. Да свърша всичко, което съм отлагала за последния момент и да започна 2018 на чисто

Тъй като съм на работа 5 дни в седмицата по 8 часа имам цял куп неща, които отлагам и отлагам. Взела съм си един ден отпуск с надеждата да свърша поне една част от тях и да започна 2018 без да мисля за недовършените си задачи от 2017 година. Същото важи и в професионален план, надявам се да приключа със задачите преди последния работен ден.

11. Да намеря време да се поглезя със СПА вечер у дома
Източник: Интернет

Нямате си и на идея колко голяма нужда имам от 2-3 часа, които да посветя на себе си, да се поглезя. Нямам вана, но за мен е достатъчно да намеря време за хубава маска, за всички мазила, които обичам да използвам, за чаша топъл чай и хубава книга, завита с топло одеяло. 

12. Да направя снежен човек

За тази цел се налага да завали хубав и пухкав сняг. Последните две години нямахме сняг по Коледа, но тази се очертава да имаме снежни празници. Ако успея да направя такъв със сигурност ще Ви се похваля.

13. Да присъствам на Коледно парти

Да знаете, че приемам покани за такива! Коледното парти на фирмата ни обикновено не е типичното парти с официални рокли, затова имам желание да присъствам на истинско Коледно парти, като по филмите.

14. Да отида на театър
Източник: Интернет

Тази цел е на половина изпълнена, защото вече съм си купила билет. Остава да не изникне нещо непредвидено и да успея да отида. 

15. Да се разходя в парка

Споменах ли, че последната година не намирах време за нищо. До преди две години почти всяка седмица правих дълги разходки в Борисовата градина или Южен парк, тази година дори не съм стъпвала там. 

16. Да направя нещо добро

Да даря дрехи или да помогна на възрастен човек. Все още не съм измислила как точно да го направя, тъй като не мисля, че няколко смс-а за инициативата Българската Коледа се броят, не че няма да се включа. Просто ми се иска да направя добро, което да видя от първо лице.

17. Да карам кънки
Източник: Интернет

Имам страх от пързалки, след като преди доста години сцепих устата си и си счупих зъб на такава. Иска ми се да преодолея този страх и да се кача на кънки отново.

18. Да си направя красива зимна снимка

Последните няколко месеца напълнях доста, дрехите ми едва ми стават, което ме кара да се чувствам ужасно. Най-лошото е, че изглеждам по същия начин и не искам да се снимам по никакъв повод. Иска ми се да се почувствам достатъчно добре в кожата си и да си направя хубава зимна снимка. 

19. Да се освободя от старите и ненужни вещи

Всяка година малко преди Нова година правя разчистване на старите си вещи - дрехи, козметика с изтекъл срок, неща които вече не харесвам. Действа ми много пречистващо и отваря много място. Искам да го направя и тази година.

20. Да се насладя на чаша вино пред горяща камина
Източник: Интернет

Не ви ли звучи като пълна идилия! Нямам камина у дома, но се надявам да отида на някое местенце, където има такава и да мога да се насладя на чаша хубаво вино. 

Това беше моят bucket list за тази зима и по-специално за дните около Коледа. Ако Ви е интересно след края на празниците мога да споделя какво от него съм зачертала и какво е останало недовършено.

Споделете ми Вашите планове и мечти за празниците.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари