#blogmas #4: Blogger's wishlist ||| Коледните желания на един блогър

Здравейте, момичета!

Днес реших да ви споделя Коледните си желания като блогър. Вече две години съм онлайн и колкото повече време минава, толкова по-близък ми става блога и читателите му. Затова и реших да Ви споделя какво си пожелавам да се промени и подобри в all about cosmetics blog догодина. 
Личните ми желания смятам да оставя за писмото до Дядо Коледа, но тези на блогър ще споделя с всички Вас, тъй като именно читателите сте една неразделна част от цялата магия около това да имаш интернет пространство.

Има доста неща по отношение на блога, които не харесвам. Постоянно се опитвам да ги подобрявам, но като всеки човек имам и добри и лоши моменти. Все пак има няколко неща, които се надявам да се подобрят през идната година.


1. По-качествени снимки 
Източник: Интернет
И под качествени имам предвид и технически и по отношение на композиция. Хубавата снимка не зависи единствено от техниката, с която я правите. За мен лично много по-важна е композицията, детайлите. Ако проследите снимките ми от началото на блога да сега, вероятно ще забележите бавен напредък. Иска ми се да напредна по-бързо в това отношение и снимките ми поне малко да се доближават до тези на блогърките, на които се възхищавам.

2. 1000+ последователи в социалните мрежи
Източник: Интернет
Наблягам, че посочената бройка са реални и ангажирани последователи, които си мечтая да натрупам. Тъй като не си плащам и не планирам да го правя, фейсбук страницата на блога се задържа на една малко над 400 харесвания вече цяла година, което само по себе си не е малко, но моето желание е да достигна до повече хора. В този ред на мисли пожелавам си и повече коментари и въпроси от Ваша страна. Иска ми се блога да е място за приятелски диалог, а не блогърски монолог. 

3. Развитие на youtube канала
Източник: Интернет
Каналът ми е нещо, което започнах спонтанно и спонтанно загърбих. Не се чувствах комфортно да правя видеа, по една или други причина. Реакциите и коментарите под някои от тях също не се отразиха на мотивацията ми. Въпреки това, не смятам да зарежа напълно това начинание, просто ми се иска да го направя по по-добър начин. Отново става въпрос за по-качествени видеа и по-често публикуване. 

4. По-хубав дизайн на блога
Източник: Интернет
От създаването си до сега блогът е сменил поне 4 дизайна, но нито един не е моя. Преди години се занимавах с дизайн, имах няколко любителски сайта и за мен ограниченията на blogger са голяма мъка. За съжаление, за да се сбъдне това ми желание се налага да се намери някое добро човече, което разбира от програмиране, за да "пооправи" кода тук-там. 

5. Поне 3 нови поста на седмица
Източник: Интернет
Последно, но не по важност, пожелавам си да съм по-стриктна и редовна в писането на публикации. През двете години на съществуване, блогът е видял силни и много слаби месеци. Имало е седмици без нито една нова публикация. Иска ми се да си изградя график, които да спазвам, стига да се чувствам комфортно с него и да отговаря на състоянието ми. Не искам блога да се превръща в задължение и да пиша само защото трябва, въпреки това ще се радвам ако музата и желанието ме спохождат по-често. Тук ще добавя, че ми се иска да си партнирам и с повече брандове, главно по отношение на giveaway игри, за да мога да ви радвам с подаръци, които иначе не бих могла да си позволя да осигуря. 

Това бяха моите скромни желания като блогър. Догодина блогът прави 3 годинки и много искам да видя, че има развитие и да придобие един по-професионален облик.


Ще се радвам да ми споделите Вашите препоръки по отношение на това как мога да развия блога и да го превърна в място, където да искате да се връщате отново и отново.



Можете да ме последвате на следните места:

Коментари