#blogmas #6: Christmas Haul: Jumbo + Cosmetics ||| Коледни покупки: Джъмбо и козметика

Здравейте, момичета!

Пожелахте да видите какво си взех от Джъмбо за Коледните празници. Част от нещата са за подарък, останалите са декорация за дома и снимки. Добавих и малко козметични покупки, за да бъде по-интересен поста.
Обикновено внимавам какво си купувам от Джъмбо и се придържам към определена сума, но този път наистина не знам как успях да похарча 50 лева. Истината е, че много харесвам Джъмбо и винаги намирам нещо интересно на добра цена. Всичките ми органайзери за козметика са от там и са абсолютно идентични като качество на много по-скъпи техни събратя.

При снимките забравих да снимам част от нещата, които си купих, но ще изброя и тях в края. Пазя си касовата бележка, затова ще мога да Ви споделя и точните цени на покупките. 
Бяла декоративна възглавничка - 3,99 лева
Гледам тази възглавничка вече от няколко посещения насам, затова реших, че е крайно време да си я взема. Страхотна декорация за снимки е, а през другото време седи като декоративна възглавничка за спалнята. Мъничка е, но много симпатична и мекичка. Имаше и по-големи като размер, но аз търсех нещо по-компактно.

Коледни играчки 12 броя - 4,99 лева
Взех ги с идеята да ги връзвам на подаръчните торбички като малко допълнение към подаръците. Ще раздам по една и на колегите в офиса, тъй като при нас няма практика да си раздаваме Коледни подаръци, въпреки това ми се иска да им подаря нещо малко. Играчките са дървени. В дървена кутия са, която също смятам да оползотворя като органайзер за дребни бижута. 

Сухи подправки - канела и портокал - 3,99 лева
В магазина ми се стори, че имат аромат, но вкъщи не го усещам. Имаше няколко варианта с различен пълнеж. Смятам да декорирам две прозрачни вазички с тях, като в средата поставя малка свещ. Според мен ще стане интересна и красива есенна декорация. Все още тая надежда, че може да имат лек аромат извън опаковката.

Коледно украшение за елха - 0,99 лева
Взех си цели две играчки с еленчета, но това е супер сладурско. Играчката е чуплива, не съм сигурна за материала, но ми наподобява керамика. Много качествена и красива играчка на повече от приемлива цена.

Коледна играчка дръвче - 1,49 лева
Това дръвче не беше планирана покупка, взех го просто ей така в суматохата, но много ми хареса в последствие. Не се рони брокат от него и седи много красиво на елхата.


Коледна играчка елен - 0,99 лева
Тази година в Джъмбо беше пълно с дървени играчки за елха и това еленче ме грабна веднага. Много е сладко. Не съм сигурна дали ще го сложа на елхата или ще го добавя към някой подарък.


Елхово клонче с ябълка - 1,29 лева
Взех си го за снимки и вече имам няколко такива, които ще видите скоро. Седи много добре на снимки, но изкуственият сняг се рони страшно много, което не ми допада. През останалото време съм го сложила в малка саксия, заедно със следващата клонка. Хубаво е за декорация, но заради ронещия се сняг не бих го препоръчала. 

Клонче червени плодове - 1,49 лева
Много ми хареса и отново си го взех за декорация на снимки и дома. Мисля, че от всички покупки за декорация е най-точното попадение и мога да го държа дори през останалите сезони в саксия с изкуствени цветя. На места има златист брокат, но той не се рони. 

Домашни пантофи - 5,99 лева
Взех за подарък. Допаднаха ми като десен, изгледат удобни и меки. По принцип качеството на дрехите в Джъмбо не е особено високо, но пантофите ми се сториха добри. Надявам се да зарадват човека, на когото планирам да ги подаря.

Комплект стикери - 0,99 лева
Решила съм, че 2018 година ще си имам планер, който ще водя стриктно. Покупката на едни такива стикери ме мотивира. Вътре има няколко страници с разнообразни стикери, предимно емоджита. Ако ви е интересен страница по страница, пишете ми.

Поларено одеало - 7,99 лева
Взех го за подарък и смятам, че е много уютен и подходящ. Самото одеалце е много меко и пухкаво. Не съм го разпъвала, но смятам, че е достатъчно голямо. Цената е повече от приемлива, единствено ме притеснява светлия цвят. Имаше други цветове и размери, но това ми допадна най-много.

Взех си още няколко торбички за подарък, чаша със снежен човек (2,99 лева) и запалка за свещи (1,29 лева), които забравих да снимам. Чашата със сигурност ще видите в Инстаграм, така че ако не сте ме последвали, можете да го направите. Както виждате - нищо особено не съм си купила, но бях на косъм да взема цял куп други неща.

Днес отново ходих до Джъмбо и ми направи впечатление, че продават кошници, които можете да окомплектовате за подарък - бутилка хубаво вино, кутия шоколадови бонбони, играчка за елха и други дреболии. Целофан и панделки можете да вземете отново от Джъмбо. Покупките ми днес бяха именно за такава кошница, но нея ще ви покажа в отделен пост. Взех си също така още една декоративна възглавница и купичка, които пък ще ви покажа в Инстаграм.

Козметичните покупки са от новия онлайн магазин на Dodis International. Те са вносители на много от любимите ми козметични марки, затова наистина се зарадвах, когато разбрах, че ще мога да намеря лимитираните колекции на Catrice и Essence онлайн. В последствие забелязах, че се продават и много артикули, които вече не могат да се намерят по щандовете и се амбицирах да направя пробна поръчка. 

Всичко пристигна за един ден, като предварително получих обаждане за потвърждение на поръчката. Артикулите бяха над определена стойност и като комплимент получих спирала и 3 тестерчета сенки. Останах очарована. Правила съм поръчки на огромна равностойност и не съм получавала дори един тестер като подарък, докато тук за поръчка под 20 лева получих цял куп подаръци. 

Essence - Молив за френски маникюр - 1,62 лева
Тази покупка е малко разочарование, защото не виждам смисъл от този молив. Може би аз не знам как да го ползвам, затова ако имате такъв или знаете как се ползва, моля да споделите. За мен е като бял молив за очи. Очаквах да е тип маркер, напоен с лак, но е обикновен молив с графит. Наистина не знам как се очаква да си направя френски маникюр с него, може би само да очертая границите. Ще пробвам по този начин и ще споделя.

Essence - Парфюм Summer Rain - 4,15 лева
Преди време си бях вземала такъв и аромата много ми хареса, не съм виждала малките разфасовки по щандовете, а имах нужда от такава, която да нося в чантата си и при пътувания, затова нямаше как да не се снабдя. Аромата е лек и приятен, много летен. Не е от най-трайните, но затова можете да го носите със себе си и да подновявате при нужда.

Essence - молив за устни 07 - 1,29 лева
Все още не съм го пробвала и не мога да споделя впечатления. Моливите на Essence много ми харесват и смятам, че няма да се разочаровам и от този. Цветът е много приятен. 

Catrice - лак за нокти Noir Noir 04 - 2,95 лева
Така и не успях да се добера до нищо от тази серия, затова когато видях този лак и то намален реших, че няма как да не си взема. Имам два подобни цвята в колекцията си от лакове за нокти, но никога не пречи да имам още един. Ще споделя повече когато го пробвам върху ноктите.

Essence - лак за нокти - 3,32 лева
Този лак ме разочарова, но вината си е моя - изглеждаше супер интересен и е такъв, но е от колекция, която дори не помня, вероятно много стара. Не съм пробвала самия лак, но зеления цвят седи като пресечен, а четката е супер нестандартна и ми се вижда неудобна.

Като подарък получих спиралата Rock'n'Doll XXL на Essence, две сенки с металически отблясък и една златиста сянка. Останах доволна от поръчката си и със сигурност ще поръчвам отново.

Това бяха моите последни покупки, смятам да Ви покажа и Коледните подаръци, които взех, затова споделете ми дали би ви била интересна подобна публикация.

Обичате ли да пазарувате в Джъмбо? Кое е последното нещо, което си купихте от там?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Здравей!
    Относно Essence - Молив за френски маникюр
    Аз никога не съм ползвала такъв молив, но като бях тийнейджърка(все още нямаше кой знае каква козметика по магазините) прокарвахме бял молив по вътрешната страна на ноктите си, така изглеждаха супер бели. Според мен това е идеята и на този молив, а после отгоре само се лакираш. И белия молив така прозира под нокътя и все едно си си правила бяла лентичка с лак върху самия нокът. Опитай и кажи какъв е резултата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! Това е страхотна идея и да си призная никога не би ми хрумнала :D Ще го пробвам и ще споделя дали се е получило. Много ти благодаря за препоръката!

      Изтриване

Публикуване на коментар