#blogmas #1: Holiday outfit ideas ||| Идеи за празнични тоалети

Здравейте, момичета!

Наближават празници и освен за избора на подаръци е време да помислим и за тоалети. Подбрала съм няколко съвета и предложения за подходящи за Коледа и Нова година комбинации.
Вдъхновение за този пост получих от новата колекция на Хайди Клум за Лидл. Колекцията е под мотото Let's celebrate и лично за мен роклята в цвят розово злато е най-перфектният избор за новогодишен тоалет. Дано успея да се снабдя с нея преди да я изкупят. На какво друго бих се спряла като тоалети и комбинации за празниците, можете да прочетете в публикацията. Всички снимки съм сваляла от интернет. 

Коледни празници

Коледните празници обикновено са време за срещи с близки и приятели. Винаги съм си представяла тези тоалети удобни, елегантни и изчистени. Блясъкът оставям за Нова година. Въпреки това, никога не е излишно да има по-празничен детайл, като например бляскав топ или ефектна чанта/клъч. 

Подходящите цветове са червено, зелено, бяло, сребристо. Черното е винаги елегантно, но поне за такива светли празници не го препоръчвам и аз лично не обичам да залагам на такова. Въпреки това, можете да го използвате, стига да не е преобладаващия цвят в тоалета ви.

Най-любимата ми и ефектна комбинация е от червено и бяло. Ако имате червена рокля или пола, това е най-подходящият момент да я облечете. Споделям няколко идеи за тоалети от Pinterest, които допадат на мен. Аз бих променила единствено обувките при повечето комбинации.

По отношение на обувките винаги залагам на рокля с боти или панталон и ботуши. Не съм почитател на тенденцията да се носят къси поли с високи ботуши. Ако все пак ще стигнете до мястото, където ще празнувате с кола и няма да прекарате много време на студа, можете да заложите и на по-отворени обувки. Според мен, обувките на дебел ток са подходящи.
Карето, особено в комбинация червено-зелено също ми е много любимо. Аз лично не бих заложила на рокля в такъв десен, а по-скоро на шал, които да допълни визията. 

По отношение на аксесоарите, можете да заложите на по-семпли такива за Коледа. Прекалено елегантните бижута оставете за новогодишното честване. За Коледа подберете по-масивни бижута, ако те допълват по-семпъл тоалет, като например едноцветен топ и панталон.


Ако пък ще прекарате празниците в компанията на най-близките си хора и ще ходите на семеен обяд в домашна обстановка, мен лично най-празнично настроение ми носят сладките коледни пуловери, комбинирани с удобни дънки или дори плътен клин. Топла шапка и меки боти и сте готови.

Нова година

Тук вече положението става по-бляскаво, по-официално и съответно в тоалета има много повече аксесоари. Аз лично свързвам Нова година с много много блясък, затова бих заложила на бляскава рокля, паети, брокат. Практиката ми е показала, че трябва да заложите и на все пак топло облекло, защото съм мръзнала много, опитвайки се да си хвана такси. Високи ботуши и плътен чорапогащник са задължителните за мен неща. Ако искате да сте по-стилни, можете да заложите и на панталон. Тук вече можете да заложите на черното като основен или допълващ цвят. Актуални са също златистото, сребърното, сивото. Аз лично обожавам розовото злато, както вече споменах.
Ако планирате да посрещнете новата година на домашно парти и кодът не изисква да сте толкова строго официални, но все пак искате да сте стилни, аз лично препоръчвам панталон в комбинация с ефектен топ и сако. Също подходящ би бил и елегантен гащеризон. 


Обувките са на висок тънък ток, като аз лично съм почитател на ботите. Ако тоалетът го позволява можете да го комбинирате и с бота или ботуш на дебел ток. Практиката ме е научила винаги да имам един резервен чифт пантофки, с който да се преобуя, когато започна да усещам дискомфорт от високите токчета. Свързвам Нова година с танци и не бих искала да не мога да танцувам, защото съм забравила да си взема по-ниски обувки.

Противно на показаното, никога не комбинирам с клъч, тъй като както споменах - нося си резервни обувки. По тази причина залагам на по-елегантна, средно голяма чанта, която може да побере едни пантофки. 


Това бяха моите предложения и съвети за тоалети през идните празници. Можете да ме последвате в Инстаграм, за да видите на какво ще се спра аз. 

Ще се радвам да ми споделите и Вашите хитринки и предпочитания за празнични тоалети.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари