#blogmas #2: Christmas tag #ALL I WАNT FOR CHRISTMAS ||| Коледен таг: #Всичко, което искам за Коледа

Здравейте, момичета!

Вторият пост от #blogmas е Коледен таг, който видях, че колежките блогърки правят. Стана ми интересен и дори и без покана реших да отговоря на въпросите в него.
Коледа е един от любимите ми празници, да не кажа любимият ми. Обожавам всичко свързано с него. Коледните тагове са интересни за мен, защото опознавам по-добре любимите си блогърки и тяхната визия за празника. Приканвам и Вас, независимо дали имате блог или не, да споделите отговорите на въпросите по-долу, за да можем да се опознаем. Всички снимки в този пост са свалени от интернет. Нямам никакви авторски права върху тях.

1. Вярваш ли в Дядо Коледа?

Ще прозвуча като Гринч, но не само, че не вярвам, но не си и спомням да съм вярвала някога. От малка съм реалист и знам, че подаръците под елхата не са плод на магия, а на похарчените от родителите и близките ми пари, затова и никога не съм била алчна, съответно и разочарована от подаръците си под елхата.


2. Под елхата искам да намеря...?

Тази година бях практична, избрала съм си преса, маша и четка за изправяне в едно на Philips. Смятам да си я подаря сама. А на въпроса какво искам да намеря под елхата съм отговорила по заобиколен начин тук. Всичко изброено са все неща, които биха ме зарадвали. 

3. Коледните филми - настроение или досадна необходимост?

Обожавам Коледните филми, макар повечето от тях да ме докарват до сълзи. Винаги е хубаво да се откъснеш от ежедневието и да повярваш в чудесата по Коледа. Единствено не харесвам "Сам в къщи", безкрайно досаден ми е вече. Всяка година намирам по някой нов филм, който се оказва, че не съм гледала. През уикенда такъв се оказа "Дядо Коледа - сватовник". Много сладък филм. 

4. Канелени сладки с топло шоколадче?

Ооооо ДА! Всякакви сладки с топъл шоколад, с кафе, с чай. Изобщо, около Коледа си позволявам да кача някое и друго килограмче. Обожавам се отдам на сладки изкушения, топла напитка и гледане на коледни филми по цял ден, облечена в любимата си пижама.
  

5. Пуловери на еленчета и снежни човеци?

Напълно ЗА! И не само пуловери - пижами също! Естествено, не искам да получа приза за най-грозен коледен пуловер (нали знаете, че в Америка си имат такава традиция), затова винаги си избирам нещо, което да ми носи настроение, без да е прекалено. 

6. Коледен и Новогодишен тоалет?

Първата част от #blogmas е посветена именно на тази тема - цък, но с две думи - удобство и шик за Коледа, много блясък и сексапил за Нова година.

7. Грим за празниците? Глитъри или нещо по-класическо?

Както и при тоалетите - съвсем лек грим за Коледа и нещо много бляскаво за Нова Година.

8. Празниците - в България или чужбина?

В България! Не обичам да пътувам извън България, дори и извън родния ми град по празниците. Някак си в тези дни искам да съм си вкъщи, на топло. В чужбина бих чествала други празници, но не и тези. Била съм извън София за Нова година, но тази година наистина не ми се пътуваше никъде и избрах да си остана тук.

9. С Коледа логично идват и коледните комплекти и лимитираните коледни колекции. Кои прибави към колекцията си?

Все още нищо, но съм си набелязала няколко неща. Точа лиги по Too faced boss lady beauty agenda.


10. Моето ухание на Коледа е уханието на (…любим парфюм…)

Нямам любим парфюм, който свързвам с Коледа. Може би нещо с нотка ябълка и канела. Като цяло посягам към по-сладките аромати около Коледа. 

11. Пазар в последния момент или чинно със списък, писан минимум три месеца?

Обикновено пазарувам в последния момент. Тази година имах желание да е различно и съм набелязала няколко неща, но като гледам как бързо лети времето, май отново ще пазарувам ден преди празника.

12. Подарък – чорап или подарък в чорап?

Зависи кой ти го подарява ☺ Както споменах и по-горе, никога не съм била алчна по отношение на подаръците. Не произхождам от семейство с големи възможности, затова и винаги съм се радвала дори на малките подаръци. Чорап или подарък в чорап за мен няма разлика, стига да е подарен с любов и желание.


13. Списъкът на Дядо Коледа – слушах или не през изминалата година?

Нещо по средата. 

14. Цели за новата 2018-та година които не/смятам да спазвам?

Доста са, но на първо място искам да отслабна, да почна да водя по-здравословен начин на живот, да си лягам и съответно да ставам по-рано. Имам много цели, повечето си поставям за поредна година. Ще видим през 2018 до къде ще ги докарам.

Това бяха моите отговори на тази таг. Надявам се да са ви били интересни и може би да сте намерили нещо от себе си в тях. Ако тагът ви е интересен, приканвам ви да се включите и да ми споделите Вашите отговори.

Блогърките, които предизвиквам ще видите във фейсбук страницата ми. Ако вие искате да предизвикате някого с този таг, чувствайте се свободни да го направите.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Прекрасен пост. Точно и ясно и изпълнено с чувства и коледно настроение.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар