Few Steps Every Day ||| НЯКОЛКО СТЪПКИ ВСЕКИ ДЕН (inspired by Je Pense by Silviya Damyanova)

Здравейте, приятели!

Вдъхновена от поста на Силвия от блога Je Pense, който следя и намирам за наистина вдъхновяващ, реших да ви споделя моите 5 стъпки към подобряване на ежедневието, които мисля да направя през февруари. Надявам се това да вдъхнови и Вас, да се замислите, какво малко нещо можете да направите днес, което да ви приближи една стъпка по-близо до мечтаната цел.
Никога не съм вярвала, че големите промени стават изведнъж. Лягаш си и се събуждаш нов човек. Истинската промяна става постепенно и никога на сила. Поставила съм си много цели за 2018 година и се опитвам да правя необходимото да ги постигна. Ето и какво стъпки смятам да предприема през февруари за доближаване до тези цели.

1. Пия чай или ям плод, вместо нещо сладко следобед
Източник: Интернет
В Инстаграм Ви споделих, че стане ли 16:00 и зверски ми се дояжда нещо сладко. От няколко седмици съм на нов режим на хранене, които изключва междинните хранения, затова залъгвам този глад за сладко с чай с мед или плод. Понякога пия и кафе. 

2. Заделям си върнатите стотинки всеки ден
Източник: Интернет
Това е нещо, което практикувам от доста време, но бях занемарила и искам да се върна към него, а именно да спестявам от стотинки. Всеки ден, в края на работния ден, изчиствам стотинките от портмонето си и ги подреждам в монетник. Така спестявам и в същото време не усещам как събирам по 50-100 лева за 1-2 месеца.

3. 20 минути разходка на ден
Източник: Интернет
Времето навън е идеално за разходки. Дори в делничните дни, старая се да си правя малки разходки от по 20 минути по време на обедната почивка. 

4. Пия зелен чай, вместо кафе
Източник: Интернет
Не го правя всеки ден, но поне 3 от 7 дена в седмицата пия зелен чай сутрин, вместо кафе. Обожавам кафето, но забелязвам някой негативни ефекти от прекалената му консумация, затова се опитвам да я огранича. 

5. Нося си храна от вкъщи
Източник: Интернет
Също нещо, което не правя всеки ден, но се старая да става все по-често. Така освен, че знам с какво се храня, пестя и средства.

Това бяха няколко неща, които смятам, че имат позитивно отражение върху ежедневието ми, без да са драстични промени. 

Ще се радвам да ми споделите и Вашите малки стъпки. Нека взаимно обменим полезни идеи.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари