Favorites: January Beauty Favorites + Book and Movie ||| Любимци за януари - козметика + книга и филм

Здравейте, приятели!

Дойде време да ви споделя и любимите си козметични продукти за изминалия месец. Любимците ми в категория лайфстайл можете да видите тук.
Този месец беше слаб от козметична гледна точка и почти нищо не успя да ме впечатли. Повечето любимци са стари такива, които преоткрих. Надявам се февруари да е по-интересен от към нови продукти. 

Червило ROUGE ROUGE - SHISEIDO
Както знаете, използвам предимно дрогерийна декоративна козметика. Въпреки това, досега с това червило, определено ми показа каква разлика може да има между достъпен и висок клас продукт. Цветът (Ruby Copper) е изключително красив, наситен, комфортен, издръжливостта също ме впечатли. Носих го в Новогодишната нощ и въпреки яденето и пиенето се изтри съвсем леко. Оставя следи върху това, което докоснете с устните си, но едва забележими. Впечатлена съм от това червило и може би в бъдеще бих си купила и друго на марката.

Душ гел кафе JARDINS DU MONDE - Yves Rocher
Това е стар любимец, към който се върнах през януари. Ако има душ гел, чийто аромат мога да опиша тотално като моя, то това е този. Има силен, леко сладникав аромат на кафе. Все едно пия кафе с бисквитки. Действа ми супер енергезиращо сутрин. Пени се добре, не изсушава кожата. Не е много икономичен, което е единствения недостатък, които забелязвам.

B.U. Trendy тоалетна вода
Тоалетните води на B.U. бяха едни от първите, които съм използвала изобщо (най-първите бяха Bon Bon ☺). За цената си, тази тоалетна вода издържа два пъти повече от по-скъпи парфюми или поне аз усещам аромата по-дълго. Цял ден, че дори и след къпане, на следващия ден все още усещам аромата по себе си и дрехите си. По празниците бяха на намаление и излизаха наистина изгодно. Ако си търсите достъпен, но хубав парфюм - препоръчвам с две ръце! Друг плюс е, че се предлага в метална кутия, която можете да използвате, било то за поставка за четки, моливник или дори да декорирате като ваза.

Почистваща Мицеларна Вода за чувствителна кожа - LIERAC

Отдавна ползвам тази мицеларна вода, макар че е в размер за пътуване. Вече е празна опаковка. Редувах я с други, но през януари използвах само нея и успях, освен да я изразходя, наистина да я оценя. Не ми люти и щипе на очите, което за мен е много важно. Не оставя неприятно усещане върху кожата и най-важното - почиства много добре. Със сигурност бих си я купила отново в пълния и размер. Предлага се на цена около 30 лева за 200 мл, а в момента е намалена на 22 лева в аптеки Ремедуим.

Sante крем за ръце
Отново стар любимец, който преоткрих през януари. Много лека формула и много добро подхранване. Допада ми, че попива бързо и много малко количество ви е достатъчно за двете ръце. Кремчето не е евтино, сравнено с други на пазара, но е толкова икономично и ефективно, че компенсира и напълно оправдава цената си. Аз винаги си вземам малката опаковка, защото не успявам да изхабя една голяма. 

Този месец мога да Ви споделя и за любим филм и книга. Не беше най-силния ми месец от към посещение на кино салона, но успях да изгледам 2 филма, единият от които се открои много силно. 

ДЖУМАНДЖИ: ДОБРЕ ДОШЛИ В ДЖУНГЛАТА

Бях много скептична към него, тъй като много харесвам филма от 1995 година. Обикновено подобни опити за продължения са пълен провал. От друга страна, присъствието на Скалата обикновено е гаранция за силна комедия. Историята ми допадна, като през цялото време хумора беше в основата на всяка ситуация. Ако трябва да бъда честна, хареса ми много повече от старата версия и Ви го препоръчвам. Ефектите не си заслужават гледането на 3D, затова не е задължително да го гледате на кино, но ако можете да си го свалите, гарантирам Ви, че няма как да не се засмеете поне веднъж. Любимият ми персонаж е, изиграният от Кевин Харт, зоолог Мус Финбар. Актрисата Карън Джилиан играеше Ейми в един от любимите ми сериали - Doctor Who и още от тогава я харесвам много. Супер сладка е и прави много добра роля. С две думи добър подбор на актьори и голяма доза хумор. 

#Шефката
Ако си спомняте списъка ми с книги за четене за тази зима, тази книга беше в него. В деня, в който пуснах публикацията (петък), реших да я започна. Прочетох я за два дена (събота и неделя). Чете се много лесно и макар на моменти мисълта на авторката да е хаотична, не е трудно да сглобите цялата картинка. Книгата разказва за живота и пътя към успеха на създателката на сайта Nasty Gal, която прави модна империя от нулата. Доза късмет, но и здрава работа седят зад големия успех. От книгата няма да научите как да постигнете същото, по-скоро може да ви послужи за вдъхновение. Мен лично ме надъха да вярвам повече в това, което правя и да не се отказвам, въпреки препъни камъните по пътя. Накратко, книжката е лека, чете се бързо и ако си падате по подобен тип биографични книги за успели жени, със сигурност ще ви хареса. Мен лично ми хареса и се радвам, че отделих време да я прочета.

Това бяха любимците ми за изминалия месец януари. Първият месец на годината.

Кои са Вашите любимци за януари? Споделете ми в коментарите.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари