Winter essentials: Hand Cream ||| Необходимо през зимата: Крем за ръце

Здравейте, приятели!

Зимата напомни за себе си, което ме вдъхнови да започна нова поредица в блога, а именно winter essentials. Целта е да си поговорим и да обменим опит и полезни съвети за справянето със студеното време и вредата, която то нанася на кожата ни, както и да ви споделя продуктите, които помагат на мен в тази борба.
Зимата се свързва с топлина и домашен уют, но също така със студено време навън и всички негативи от него. Реших първата публикация да е посветена на задължителен за това време продукт, а именно кремът за ръце.

Студеното време, препаратите за миене на съдове и агресивните агенти в сапуните за ръце се отразяват на кожата на ръцете ни. През последните две години положението при мен доста се влоши - зимата ръцете ми стават сухи, зачервени и дори се стига до раздразнения и рани по кожата. Постоянната грижа значително облекчава симптомите, но трябва постоянство.

Няколко съвета:
  •  Винаги носете ръкавици;
  •  Избягвайте агресивните съставки в сапуните за миене на ръце и препаратите за миене на съдове;
  • Подновявайте крема си след всяко миене на ръцете;
  • Поне веднъж на две седмици използвайте маска за ръце;
  • Хидратирайте се освен външно и вътрешно (пийте много вода, чай, плодови сокове);
  • Липсата на витамини също се отразява зле на кожата, така че приемайте повече витамини с храната;
Съвсем накратко ще ви споделя и за моите помощници в борбата със сухата кожа на ръцете. Ако имате нужда от по-подробна информация за някой от продуктите, не се притеснявайте да ми пишете.

Sante Био Годжи и Маслина
Винаги си вземам малка опаковка от този крем, тъй като е доста икономичен. От всички изброени този определено ми е фаворит. Малко количество ви стига за двете ръце, а консистенцията е много лека и приятна. Още при нанасянето му започвате да чувствате ръцете си меки и подхранени. Не оставя мазно усещане и попива изключително бързо. Определено препоръчвам!

Himalaya подхранващ крем за ръце 
Този крем не е лош, но аромата му не ми е приятен. Като консистенция е средно гъст и тежък, попива една идея по-бавно. Не остава неприятно усещане, но след всяко измиване на ръцете трябва да го подновявам. Не забелязвам особен резултат от него, но за цената и количеството, което се предлага е доста добър вариант, ако ви трябва съвсем лека хидратация. 

Weleda Skin Food

Универсален крем, предназначено за всички сухи участъци на тялото, които имат нужда от подхранване. Като консистенция е най-гъсто от изброените. За ръце това е "тежката артилерия". Заради гъстата си консистенция се нанася малко по-трудно и попива по-бавно. Повече за него можете да разберете в ревюто тук

Yves Rocher канела и портокал
Кремът е от лимитирана колекция, вече не може да бъде намерен, затова няма да навлизам в подробности. Консистенцията е доста рядка, но попива изключително бързо, което е голям плюс за ежедневна употреба. Аромата е страхотен и доста траен. За по-интензивна хидратация, няма да ви бъдe достатъчен. 

Natural Cosmetics Rosa Pretiosa
Много пъти съм споделяла, че аромата на роза не е моя, но при това кремче не само, че не го усещам, а и ми носи много приятни спомени от детството. Напомня ми на домашния крем, който баба ми използваше. Като консистенция е гъст и мазен, трябва да разтриете много добре, но ако го направите попива много бързо. Не оставя мазно усещане върху кожата, точно обратното. Много ми харесва и противно на очакванията ми, точно заради аромата си го ползвам много често.

TIMEBOMB Hand to Hand Combat Hand Cream
Този крем е нов в колекцията ми и все още не съм събрала достатъчно впечатления. Не може да бъде намерен в България, затова и не смятам да навлизам в подробности. Нося го в чантата си за спешни ситуации.  

Натурални масла

От маслата, най-доброто решение за сухи участъци е чистото кокосово масло. Подходящо е, освен за ръцете, за кожата на тялото и устните. Забелязала съм, че при мен комбинация от кокосово и какаово масло върши чудеса. Рядко обаче прибягвам до масла, тъй като не ми е удобно да ги нося и нанасям навън. 

За други мой опити с кремове за ръце можете да прочетете тук, тук и тук. Балсамът на сапунена работилница беше страхотен, но за съжаление го няма в редовния им асортимент. Затова пък можете да видите няколко рецепти за такъв в сайта им.

Чувала съм много положителни отзиви за кремчето на Cien (собствената марка на LIDL). Пробвали ли сте го? Какво е мнението Ви за него? Ако сте успели да намерите вълшебната комбинация за меки и хидратирани ръчички през зимата, благодарна ще съм да ми споделите.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари