Review: Lumene lip-gloss Wild Rose ||| Ревю: Гланц за устни Lumene Wild Rose

Здравейте, приятели!

Истината е, че не съм фен на гланцовете, рядко си купувам такива, но до момента не съм говорила за марката Lumene в блога си и реших, че е крайно време да я спомена.
Lumene е финландска козметична марка, за която много мой приятелки са говорили с добро, но аз самата никога не съм си вземала нищо от нея. Марката е доста подценявана в блог пространството и може би тъкмо заради това не е предизвиквала интереса ми. За щастие, с една от кутиите на Pinks, получих два техни продукта. Нещо, което не знаех е, че продуктите им се произвеждат предимно от естествени суровини, не съдържат парабени, не се тестват върху животни, а опаковките им са еко.
Що се отнася до червила, мога да си купувам такива до безкрай. На гланцовете, от друга страна, изобщо не се радвам. Винаги съм ги свързвала с едно лепкаво усещане. В блога си съм споделяла вече мнение за гланц за устни, можете да го видите тук. Гланцът на Lumene, до известна степен затвърди мнението ми, но от друга страна ме накара да преоткрия гланца като акцент и завършек на лека ежедневна визия.

Количеството на гланца е 5 мл и може да бъде намерен на цена около 15 лева. Опаковката не е нищо особено, но е лека и не заема много място, което за мен е плюс. Апликатора е малък и удобен за нанасяне, не съм имала проблеми с него до момента. 
От един гланц искам две неща - да е траен и да не оставя лепкаво усещане. Всички останали екстри, като приятен аромат, силен блясък и придаване на допълнителен обем на устните, са бонус, но не биха ме накарали да си купя отново същия продукт, ако не ми харесват усещането и трайността.

При този гланц забелязвам изненадващо добра издръжливост. Лепкав е за съжаление. Издържа на устните 1-2 часа, което за гланц е наистина много. Ако ядете или пиете нещо, се изтрива доста по-бързо. 
На суоч изглежда сякаш придава сравнително наситен розов цвят, но върху устните цветът е едва доловим. Гланцът предава доста приятен блясък и въпреки розовия си цвят, който много ме притесняваше, почти не се различава от безцветен гланц.

Аромата е страхотен - мирише на ягоди/ягодово сладко. Усеща се само при нанасяне. Не е предназначен да придава обем на устните, но им придава една плътност и сочен вид, което за мен е достатъчно. 
Гланца ми допада за ежедневието, когато не носите друг грим или искате съвсем лек акцент върху устните. Допада ми и нанесен върху червило с розов подтон - засилва цвета и придава допълнителен блясък. Използвам го доста често когато излизам на разходка и знам, че поне няколко часа няма да ям нищо. Нося го в чантата си, за да го подновявам, когато има нужда и смея да твърдя, че се разбираме добре.  

Състав:
Hydrogenated Polyisobutene, Polyethylene,iVP/Hexadecene Copolymer, RicinuslCommunis (Castor) SeedlOil, Calcium SodiumlBorosilicate, Rosa Caninal(Rose Hip) FruitiOil, Ethylhexyl Palmitate,lPhenoxyethanol, Tocopheryl Acetate,TETRABUTYL ETHYLIDENEBISPHENOL, TRIHYDROXYMETHOXYSTEARIN,iSodium Hyaluronate, AmorphophalluslKonjac Root Extract,iPARFUM (FRAGRANCE), MICA,iCI 77891, CIl45410, CI 75470,lCI 77492, CIi15850, CI 77499
Финалното ми мнение е по-скоро положително и като за първи досег с марката, определено откривам причини да пробвам и други техни продукти. Философията на марката за използване на по-естествени съставки в козметиката, както и доста добрата издръжливост, която забелязвам, ме спечелиха.

Пробвали ли сте продукти на Lumene? Какви са впечатленията ви? Бих се радвала да ми препоръчате продукт, който да пробвам.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Здравей, извинявай, че публикувам като анонимен, но така ми е по-лесно, доста често ти оставям коментари, блогът ти ми е интересен. За мен лично Лумене е една от предпочитаните марки, за съжаление не е много популярна. Ползвала съм от нея крем за лице - добър беше, много ми харесваше коректора им, но отдавна не съм го намирала. Имала съм червило - не е лошо, нищо особено, но това беше отдавна, може би сега са други. В момента ползвам тяхната база за лице - харесва ми, но не съм ползвала друга и нямам база за сравнение, иначе изглажда добре кожата, както и компактната им пудра - пудрата много ми харесва - хубав светъл цвят, който не жълтее и не оранжевее, гладко се нанася и стои много естествено. Мисля, че по принцип никоя финландска стока не е за подценяване, скандинавското качество си личи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! :) Наистина марката не е много популярна, което е жалко. Не съм пробвала други техни продукти, но смятам да поправя тази грешка. Базата ми е интересна и е на доста добра цена, СС кремът им също ми изглежда интересен. Със сигурност няма да е последният пост посветен на марката :)

      Изтриване

Публикуване на коментар