Review: SANTE - Гланц за устни "Искрящи цветове"

Здравейте!

Днешната публикация е посветена на тема, която ми е много на сърце - натурална козметика и то декоративна такава.
Ако следите блога отдавна сте видели, че държа много на състава и се стремя, доколкото е възможно да използвам продукти с по-изчистен състав. Напоследък, това не се случва често и направих доста компромиси. Когато обаче попадна на продукт от декоративната козметика с натурален състав се вълнувам много. Винаги се надявам да се окаже страхотен и да замени всички останали. Дали гланцът на Sante успя да го направи, можете да прочетете в публикацията.


Sante Naturkosmetik е немска марка био натурална козметика. Всички техни продукти са био сертифицирани и с изчистен състав. Почти всичките им продукти са веган. Марката не тества върху животни. Предлагат основно бяла, а в последно време и декоративна козметика (моливи за очи, сенки, червила, спирала, лакове за нокти и др.). В България се внасят от Armina Bio. Аз съм почитател на марката или поне на повечето техни продукти, които съм пробвала - кремът им за ръце с годжи бери, балсамчетата за устни и серумът за растеж на мигли. За доста техни продукти тепърва ще четете в бъдеще. 
Гланцът получих с Beauty изданието на Good Box - цък. Както съм писала и тогава - гланцът на първо четене ми хареса много. Не изсушаваше устните, дори ми се стори подхранващ. Все още смятам, че като усещане върху устните е страхотен.

Производител: Sante Naturkosmetik
Количество: 8 мл.
Цена: 25.90 лв.

Редовната му цена е доста над тази, която бих дала за гланц за устни, така че си го пестях доста. Въпросът е обаче дали според мен продуктът си заслужава високата цена или по-скоро не.
Ароматът е много приятен - мен ми мирише на пай или друг маслен сладкиш. Ароматът не се запазва върху устните. Не мирише изкуствено.

Придава много лек цвят на устните, както е видно от суоча. Има бляскави частици, но върху устните не си личат толкова. Предлага се в 4 цвята, като моят е най-тъмният (малинено червено). От гланц не мога, а и не ми се струва редно да очаквам силна пигментация - все пак е гланц, не е червило. Понякога го използвам върху червило, за да придам блясък, но най-често го използвам самостоятелно, когато искам съвсем лек цвят и блясък върху устните. Идеален е за ежедневна визия, особено ако в ежедневието си ходите почти без грим (какъвто е моят случай). 
Най-голямата изненада за мен и то приятна такава беше, че не лепне. От години избягвам гланцовете именно заради това лепнещо усещане, което оставят. Въпреки това се усеща една идея тежко върху устните - не е съвсем все едно не носите нищо, но като за гланц е супер.

Не изсушава устните, но не ги и подхранва забележимо, както си мислех в началото. През зимата не мога да го нося самостоятелно, без балсам под него. За лятото сякаш ми допада повече и много повече усещах да хидратира устните ми или поне да ги предпазва от прекалено изсушаване. 

От апликатора съм много доволна - стабилен и идеален като големина. Като цяло опаковката е много стабилна и се усеща луксозно.
И до тук бяхме с плюсовете. За съжаление е изключително нетраен. Още при първото ядене/пиене и от него няма и следа. Ако все пак не ядете и не пиете нищо, трайността му е не повече от половин час, след което се налага да го нанесете отново. Другият му недостатък е, че оставя следи. 

Срокът му на годност е много кратък, което също е недостатък, но е и неизбежно при натуралните продукти. За мен това е най-малкият проблем. 

Състав:
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Lanolin, Rhus Verniciflua Peel Wax, Hydrogenated Castor Oil, Calcium Alumium Borosilicate, Aroma(Flavour), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Tocopherol, Silica, Mica, Prunus Amygdalus Dulcius(Sweet Almond) Oil*, Helianthus Annuus(Sunflower) Seed Oil*, Punica Granatum Seed Extract*, Lycium Barbarum Fruit Ekstract*, Maltodextrin, Rosmarinus Officinalis(Rosemary) Leaf Extract*, Tin Oxide, Linalool, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides), CI 75470 (Carmin) (Contains carmine as a color additive)

Съставът е наистина много добър, тъй като съдържа много масла, които подхранват устните - масло от бадем, жожоба, слънчогледови семки и екстракти от годжи бери, нар и розмарин. 
Като цяло съм с много смесени чувства по отношение на този продукт - страшно много исках да го харесам, но сякаш по-скоро клоня към - не бих купила отново. Чувствам се много по-спокойна, когато знам, че в състава му липсва половината Менделеева таблица, но в същото време - с него или без, все едно нямам нищо на устните си. Допада ми, че не лепне и придава приятен цвят на устните, но не ми се иска да се налага да го подновявам през половин час. Ако цената му беше по-ниска може би бих повторила покупката след време, но близо 26 лева за гланц, бил той и със страхотен състав е прекалено натоварващо бюджета ми. Със сигурност обаче бих искала да пробвам други грим продукти на марката, най-вече спиралите им.

Какво е вашето мнение за този продукт? Бихте ли направили компромис с трайността, за сметка на добрия състав?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Определено не бих си купила нещо, което стои само по половин час на устните ми и то за такава цена. По-добре обикновен балсам или масло и над него червило, просто не виждам смисъл от покупката на този гланц :(

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар