Top 5: 2016 Favorites III Топ 5: Любимци за 2016

Здравейте,

дойде време за любимците ми за цялата година - реших да разнообразя този тип публикации като излъча само 5 продукта, които наистина са успели да ме впечатлят през изминалата година. Подробности за любимите ми 5 продукта за 2016 ще намерите в публикацията по-долу.
Мислех, че ще е трудно да излъча само 5 любимци, но всъщност се оказа доста лесно.



Пяна за почистване с лайм и ябълка - Алверде

Благодарение на тази пяна осъзнах, че това е моят начин за почистване на лицето. Имам и съм пробвала продукти под формата на гел и крем, но пяната определено ми допада най-много. За мен това е най-нежният начин за почистване на лицето и най-удобният. Пести време сутрин и почиства добре. Има освежаващ ефект, което също много ми допада сутрин.

Пяната с лайм и ябълка на Алверде използвам цяла година, макар да не е точно за моята кожа, поради което забелязвам, че изсушава. За щастие от марката пуснаха и вариант за суха и чувствителна кожа, което ще е следващата ми покупка. Почиствала съм и грим с нея и се справя добре, но не колкото кремът на K-classic, за жалост.

Рол-он дезодорант - БиоФа

Намирането на подходящ дезодорант с приемлив състав ми беше цел през 2016 година. Говорила съм за този продукт и в блога и в youtube. Смятам, че предпазва от неприятната миризма, което е основен критерии. Що се отнася до изпотяването, не осигурява желаната защита, но ако го подновявате през 1-2 часа през лятото не би трябвало да имате сериозен проблем. Единственото ми притеснение към този продукт е странният сертификат, който е посочен на опаковката. Аз не намерих информация за него, ако Вие знаете нещо по въпроса, споделете ми. В youtube получих коментар, че в състава си има вид алуминиева сол, което ме кара още по-сериозно да зачета състава и действително фигурира Potassium Alum. Вероятно ще се наложи да сменя дезодоранта, но за 2016 ми беше любимец.

Скраб за тяло - сапунена работилница

През 2016 пробвах много ексфолианти, но нито един не успя да ме впечатли колкото откритието ми от началото на годината, а именно скрабът с кафе на Сапунена работилница - повече за него тук. На снимката е ексфолиантът, който в момента ползвам, а именно новият им скраб с пипер, но този с кафе си остава фаворит и като аромат, и като действие, и като всичко. Доста цапа банята, но заради ефекта върху кожата мога да му простя този малък недостатък.

Маска за коса - Garnier 

Маската е сред първите ми покупки за 2016 година и си остана абсолютен фаворит. Не харесвам състава й, но още под душа прави косата видимо по-мека, разресването е много по-лесно и ароматизира косата за дълъг период от време. В момента отново е на намаление в dm, така че ако не сте я пробвали, наистина я препоръчвам. Подробно ревю тук.

Ultra HD matte lipstick - Revlon

Както Ви споделих и в любимите си постове за 2016, в началото на годината бях много по-запалена по бялата козметика, което е и причината 4 от 5 любими продукта да са от тази категория. Към края на годината интересите ми се измениха и в момента съм много по-запалена по декоративната козметика. За червилото на Revlon Ви споделих в любимците си за ноември и макар да е нов продукт, определено е най-любимият ми продукт за устни измежду всички, които ползвах през изминалата година.

През годината имах и много други любими продукти, които заслужават да влязат в тази категория, като например розовата вода на Natural Cosmetic Ltd., моливите за устни на Aura и фон дю тена на Bourjois, но нали идеята на топ 5 е да спомена само 5 най-най-любими и това са именно изброените.


Какъв е Вашият топ 5 за изминалата 2016 година? 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Аз не мога да се побера само в пет продукта, но тези червила на Ревлон са и мои фаворити.
    Маската на Garnier с маслина също е много хубава :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз си мислех, че ще е много трудно, но някак си сами изникнаха в съзнанието ми. Със сигурност обаче пропускам нещо :D Не съм пробвала маската с маслина, но ще го направя след като изразходвам тази - за цената си са много добри маски. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар