Review: How to create a Geisha look (Kozmetika Aura Limited Edition collection)*

Здравейте, момичета!

Преди да седна да пиша тази публикация прегледах много снимки в интернет и прочетох повече за гейшите. Няколко факта ми се сториха интересни и реших да ги споделя с Вас, паралелно с ревю на продуктите, включени в колекцията.
Новата лимитирана колекция на козметика Aura е вдъхновена от японската култура и по-специално от така популярните гейши. 
В превод от японски гейша означава "артистична натура". Външният вид на гейшите е много впечатляващ и подобна визия доста често става обект на различни грим експерименти. Основните тенденции за наподобяване на тази визия са светло порцеланово лице (оригинално лицето е съвсем бяло, което се постига с бяла боя), сочни устни и изразителни очи. Макар лицето да е бяло, важен акцент е ружът - идеалният руж трябва да е в прасковен или светло розов нюанс. Сенките са съсреодоточени в свивката на клепача. Много важна част от макиажа на гейшата играят веждите.
Интересен факт е, че гейшите са нанасяли върху лицето си смес от восък и масло, за да си гарантират издръжливост на грима. В днешно време, за щастие, разполагаме с богат набор от основи за грим.

В серията на Aura са включени продукти, които напълно отговарят на нуждите за изграждането на една такава визия. Колекцията се състои от гел очна линия, два цвята матово течно червило (Mononoke - червено и Maiko - лилаво), два размера изкуствени мигли (15 Maiko и 16 Mononoke), два нюанса руж и безцветна матираща пудра. Продуктите могат да се намерят по щандовете на марката в дрогерии Лили или онлайн в сайта на BONJOUR

Сигурно забелязвате, че всички цветове и нюанси продукти са озаглавени еднакво с думите maiko и mononoke. Maiko се превежда като млада гейша (ученичка на гейша) или като танцуваща девойка. Mononoke в буквален превод означава призрак, но по-задълбоченият смисъл е духовно извисен човек.

Много съм щастлива, че имах шанса да използвам и тествам върху себе си продуктите от новата колекция, за да мога да споделя с вас не само мнение, но и няколко идеи за реализиране на гейша визия с помощта на грим. 

Лице
Както вече споменах, много важно е да нанесете добра основа за грим. За такъв грим не е нужно да контурирате лицето, но абсолютно задължително е да фиксирате с пудра и да предадете цвят на бузите. 

Безцветна матираща пудра 

Моята пудра се беше разлепила при доставката - пълнителят беше отлепен от опаковката, но за щастие продуктът вътре не се беше разбил. Суочове на всички продукти ще намерите в края на публикацията. Пудрата се води безцветна, но трябва да бъдете доста пестеливи с нанасянето, освен ако не искате лицето ви да изглежда бяло. Вероятно е търсен порцелановият ефект, но мен не ми допада, тъй като съм с много светла кожа и изглеждам болнаво.

Руж Mononke

Моят нюанс е Mononoke - комбинация от златисто и прасковено със сатенен финиш. Трябва да имате предвид, че тези  ружове са доста наситени и също като пудрата трябва да нанасяте много внимателно и да преливате добре. На мен много ми допада ефектът около 2 часа след нанасяне, тъй като тогава част от пигментацията се губи и остава само един приятен матов цвят върху бузите. 

Изразителни очи
Основните цветове за очите при гейшите са розово, винено червено и прасковено. За ежедневието обаче, най-подходящо е съвсем дискретен прасковен цвят и тънка очна линия. За вечерно излизане можете да експериментирате, като очната линия може да е по-дебела.

Гел очна линия

Голям почитател на гел очните линии съм. Тази идва в комплект с четка за нанасяне. За мен това е най-големият плюс на този продукт, особено ако сте начинаещи в грима и все още не разполагате с богат набор от четки. На мен четката не ми е много удобна, предпочитам скосени четки за нанасяне на очна линия. Консистенцията е доста гъста и засъхва бързо, затова трябва да се нанася бързо и много прецизно. Ако сте начинаещи в нанасянето на очна линия не бих ви я препоръчала. Завършекът е матов, което много ми харесва и е една от причините да стана фен на тази очна линия.

Изкуствени мигли
За изкуствените мигли не мога да кажа много, тъй като не използвам такива, дори за специални поводи. Според мен са подходящи за по-драматична визия, тъй като косъмчетата са много и гъсто разположени. Формата се доближава много до естествената форма на миглите, така че според мен ще седят добре. 

Сочни устни
При гейшите червилото не се нанася на целите устни, а само в центъра. В ежедневието това е неприложимо, но пък ярките червени устни винаги са на мода. Ако сте решили да заложите на подобно ярко червило, препоръчително е останалата част от грима Ви да е по-семпла. Със сигурност знаете, но при грима е важно акцентът да е само един - очите или устните, в противен случай изглежда прекалено.

Течно матово червило Mononke

Нямах търпение да го пробвам и това беше първото, което отворих и тествах. Ароматът е страхотен - изобщо напоследък все на течни матови червила със сладък аромат попадам. Цветът е доста наситен и само едно нанасяне е достатъчно, за да постигнете плътен цвят. Завършекът е напълно матов и самото червило засъхва много бързо. Аз попивам допълнително със салфетка, тъй като доста често не успявам да нанеса равномерно и на места червилото изглежда по-тъмно, което е видимо и от суоча. Апликаторът не ми е много удобно - ако беше една идея по-малък и по-плосък, нанасянето щеше да е много по-прецизно. Не трябва да забравяте, че подобни цветове трябва да се нанасят много внимателно, защото всяка грешка е видима. 

Най-големият недостатък на това червило е, че оставя следи върху всичко до което докоснете устните си. Аз лично съм склонна да пренебрегна този факт, тъй като това определено е най-хубавият цвят червено червило, на което съм попадала наскоро. Издържа около 3-4 часа, след което се налага да го подновявате. При мен се изтрива само в центъра на устните.

В обобщение мога да кажа, че течното червило и гел очната линия са най-добрите попадения за мен. Препоръчвам Ви да ги погледнете. Аз ще се запася и с червилото в цвят MAIKO, тъй като чувам доста положителни отзиви за него, а и цветът ми се струва интересен. Пудрата и ружът не успяха да ме впечатлят, тъй като не са подходящи за моят тон кожа, а и в случая прекалената пигментация ми се струва по-скоро дефект, отколкото ефект.



Какво е Вашето мнение за колекцията? Пробвахте ли вече нещо от нея? Ако сте го направили, ще се радвам да ми споделите и Вашите впечатления.


Можете да ме последвате на следните места:

*Продуктите са ми предоставени за тест от PR, което не оказва влияние върху крайното ми мнение. Нито една част от това ревю не е спонсорирана.

Коментари

  1. Много интересен пост! Информацията е много любопитна и чудесно си я използвала, за да представиш продуктите. Страшно ми хареса! Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар