To be a blogger: Favorite posts 2016

Здравейте!

All about... съвсем скоро ще навърши годинка. През тази една година имах силни месеци и месеци без почти никаква активност. Въпреки това, не съм имала месец без публикация и вдъхновена от поста на Sincerely, Christine реших и аз да Ви споделя любимите си постове за 2016 година.
Постовете, които съм избрала, не са най-четените, но са тези, в които съм вложила най-много старание и смятам, че изразяват най-пълно и ясно мнението ми. Истината е, че за 1 година не успях да постигна успеха на други блогъри със същия стаж, но аз съм доволна и от малкото, което местенцето ми успя да постигне. Изброените 12 поста са моите персонални любимци. Ще се радвам да ми споделите и Вашите любими постове в All about... 

ЯНУАРИ

BULGARIAN ROSE KARLOVO (ROSE JOGHURT)


Това беше един от първите ми постове. Спомням си с какво нетърпение очаквах отзивите за него. Такива нямаше много, но за мен тази публикация си остава една от първите успешни, тъй като преди нея имам и други постове, но от тях не съм толкова доволна. Продуктите наистина си заслужават да прочетете малко повече за тях.

ФЕВРУАРИ

Lancôme Hypnôse Volume-à-porter

Беше ми много трудно да избера само един фаворит за този месец, тъй като това определено е най-активния месец. Спрях се на този, тъй като си спомням колко много време отделих в писането му, правенето на снимки и изпипването на детайлите. Спиралата все още е сред любимите ми продукти, но за съжаление е към края си.

МАРТ

Golden Rose Velvet Matte Lipsticks #03

Отново имах колебания дали да избера този пост, но и до ден днешен това е най-четеният пост в блога и този, с чийто снимки съм най-горда. Червилото беше първото ми матово червило и все още е част от колекцията ми. Откривайки течните матови червила сякаш остана на заден план, но пък е единственото червило в дамската ми чанта и все до него опирам при извънредни ситуации. 

АПРИЛ

Good Box - Beauty Edition Vol. 2


Април не е сред силните месеци в блога и като изключим едно ревю, всички останали постове са разопаковане на кутии. Бюти изданието на Good Box е сред любимите ми и се надявам и тази година да има такова. До голяма степен годината беше обвързана с тази абонаментна кутия и нямаше как да не включа сред любимите си постове и такъв, посветен на нея.

МАЙ

Handmade cosmetics by Сапунена работилница II*


Сапунена работилница е една от марките откритие и любими мой марки за 2016 година. Нямаше как един от любимите ми постове да не е именно посветен на техни продукти. Ако ме следите отдавна и гледате видеата с празни опаковки, които качвам в youtube, сигурно знаете, че съм ползвала почти целия им асортимент и почти няма продукт, който да ме е разочаровал.

ЮНИ

Pinks Beauty Box May 2016 + VIDEO


През май се престраших да снимам клипове. Първият ми такъв клип и публикация с индикация + VIDEO е именно тази. Вярно, кутията е за май, а публикацията от юни, но през тези месеци почна да се затопля и нека бъдем честни - на никого не му се седи пред компютъра в хубавото време. 

ЮЛИ

Спирала за обем Forbidden Volume + Покритие за спирала с фибри Forbidden Volume


Имам три любими поста през този месец, но именно този надделя. Може би защото спиралата беше най-използваният от мен продукт през 2016 година. За съжаление, мечтата ми да се сгъсти се сбъдна и това не доведе до нищо хубаво. Сега я използвам доста по-рядко, но все още е в колекцията ми.

АВГУСТ

Рутина на плажа ||| Beach Routine

Какъв по-подходящ пост за месец август от плажна рутина. Много обичам този пост, тъй като снимките за него правих по време на лятната си почивка и само докато ги гледам се връщам назад към тези слънчеви моменти. Като изключим сантименталната нотка, самият пост също намирам за доста полезен и информативен, тъй като освен информация за продуктите съдържа и съвети за защита от слънчевите лъчи.

СЕПТЕМВРИ

Пазаруване онлайн ||| Online shopping - моят опит и впечатления

Харесвам този пост, защото е много полезен източник на информация, включително за мен. В него съм събрала както информация за сайтове, който съм ползвала, така и такива, които искам да изпробвам. Често се връщам към него при всяка поръчка и понякога редактирам информацията. За мен блогът е един вид онлайн дневник и доста често аз самата черпя от него информация за това какво съм харесвала, какво ми е било полезно и какво съм искала да направя. 

ОКТОМВРИ


Maybelline Super Stay Better Skin Foundation

Спрях се на тази публикация, тъй като беше първата от месеци наред в блога без декоративна козметика. В началото на блога се интересувах доста повече от бяла козметика, докато с времето интересите ми се промениха и в момента съм много по-запалена по декоративната такава. 

НОЕМВРИ

Масло от сладък бадем ||| ArminaBio

Този пост няма сантиментална стойност, поне не голяма такава, но пък има много ценна информация. Намирам го за един от най-практичните постове в блога, а и самото масло е един доста полезен по мое мнение продукт. Доста време го тествах преди да напиша публикацията и може да се каже, че е една от най-дълго престоялите в чернови публикация.

ДЕКЕМВРИ

November Favorites ||| Любимци за ноември

За този месец нямах избор, тъй като публикацията е само една единствена. Лош завършек на годината, но се надявам да е по-скоро силен стимул подобна ситуация да не се повтаря през 2017 година. От друга страна, през месец декември най-накрая успях да си избера любимци, което само по себе си е постижение. 

Връщайки се назад ми се струва видна промяната в блога, макар и малка. Минала съм през доста стилове, начин на обработка, дори маниер на писане и публикуване. Надявам се тези промени да са само в положителна посока и съдържанието, което блога предлага да Ви е интересно и полезно.

Споделете ми Вашите любими постове в All about... Ще се радвам да ми дадете предложения за теми, които искате да видите в блога.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари