One Brand Focus: Hristina Cosmetics ||| Козметика Христина

Здравейте,

в днешната публикация ще ви запозная с впечатленията си от няколко продукта на българската марка Христина и марките под тяхната шапка. 
Част от продуктите ми бяха любезно предоставени от марката, те ще бъдат отбелязани със звездичка. Останалите продукти получих, заедно с Good Box. Един от продуктите ще има самостоятелно ревю, тъй като определено го заслужава.

Козметика Христина е българска марка натурална козметика. Продуктите им са изключително достъпни като цени, а асортиментът им е доста богат. Марката носи името на създателката си. Повече за историята можете да прочетете тук. Фирмата производител предлага нещо много интересно - производство и разработка на козметични продукти под ваша марка. Предполагам, че марките Stani Chef's и Sezmar Collection, чийто продукти също са включени в тази публикация, са именно подобен тип под-марки на същия производител. Всички обекти, от които можете да закупите техни продукти можете да намерите в сайта им.

Чела съм коментари за състава на продуктите и по-специално, че не изписват всички съставки върху етикета. Не мога нито да потвърдя, нито да отрека това твърдение, тъй като единствено работник в производствения цех или технолог би могъл да знае какво има вътре. Аз лично разчитам, че контролните органи си вършат достатъчно добрe работата и не биха пуснали на пазара нещо, което не отговаря на стандартите. Предполагам съмненията идват от прекалено ниските цени на продуктите, сравнени с био козметиката на пазара, както и от силните аромати на част от продуктите. Отново - не мога да коментирам, но бях длъжна да ви споделя всички гледни точки. 

ТОАЛЕТНИ ТРИЦИ ЗА ЛИЦЕ СЕДЕФ*

КОЛИЧЕСТВО: 200 мл.
ЦЕНА: 4 лева


Това е един от най-коментираните продукти на марката. До сега не съм срещала мнение, различно от положително. Определено триците се харесват доста. Ще имам отделно ревю за тях, но и тук ще ви споделя накратко впечатления.

Триците миришат приятно - не натрапчиво и не силно. Ароматът е доста дискретен. Като големина изглеждат малки и нежни, но върху моята суха и чувствителна кожа се чувстват груби. Усещам съвсем леко драскане. Смятам, че доста добре ексфолират и въпреки усещането за драскане не забелязвам да дразнят кожата или да я нараняват. След използването им кожата става гладка на допир. Не забелязвам да почистват порите.
Допадат ми, но може би заради типа ми кожа, не ги намирам за нещо революционно, без което не мога. Все пак ще ги пробвам още известно време преди да напиша крайното си ревю.

Съсав: AQUA, KAOLIN, PEARL SHELL MICRO PARTICLES, CHAMOMILLA RECUTITTA EXTRACT, HUMULUS LUPULUS EXTRACT, PROPOLYS

КРЕМ ЗАЛИЧАВАЩ СТРИИ
КОЛИЧЕСТВО: 250 мл.
ЦЕНА: 10 ЛЕВА


Скептична съм към такива продукти. Кожата ми е по наследство нееластична, още като ученичка получих голямо количество стрии, вследствие от бързо израстване и рязко сваляне на теглото. Голям удар по самочувствието ми са, но за съжаление нямат лечение. Много полезна информация за стриите можете да научите от видеото на Зори (Agleu). Както ще чуете и във видеото - веднъж нацепила се, кожата не може да се възстанови. Съставът на крема обаче ме обнадежди и реших да пробвам дали би имал ефект. Стриите, докато са "пресни" или иначе казано, все още червени, могат да бъдат третирани с по-голям шанс за прикриване. Препоръчително е да използвате крема, като предварително ексфолирате кожата.

Като консистенция и аромат кремчето прилича на пудниг - средно гъсто е и мирише уникално! Предполагам заради наличието на какаово масло, но наистина мирише много приятно, което превръща процеса на нанасяне в удоволствие. Аромата се запазва върху кожата. Допада ми, че попива бързо и оставя кожата гладка и една идея по-мека. Не го използвах достатъчно съвестно и може би е само навиване, но сякаш след нанасяне кожата ми изглеждаше по-добре. Бих си го взела отново.

Състав: AQUA, SESAME OIL, AVOCADO OIL, JOJOBA OIL, SHEA BUTTER, CACAO BUTTER, GRAPE SEED OIL, ELASTIN, COLLAGEN, PARSLEY EXTRACT, VANILLA PLANIFOLIA EXTRACT, BEESWAX

ОХЛАЖДАЩ и ХИДРАТИРАЩ СПРЕЙ ЗА СЛЕД СЛЪНЦЕ
КОЛИЧЕСТВО: 200 МЛ.
ЦЕНА: 7 ЛЕВА

Получих го от Good Box 2 месеца преди да замина на море и нямах търпение да го пробвам. Харесва ми, че е под формата на спрей. В крайна сметка не го използвах по предназначение. Сутрините, когато бързах го използвах като лосион за тяло, макар съдържанието на алкохол да не го прави особено подходящо за целта. Аромата е много приятен - мен ми мирише на кокос. Спреят е прозрачен и доста лек. Не хидратира в дълбочина, но оставя кожата приятно освежена. Струва ми се не икономичен, тъй като трябва да напръскам доста, за да усетя, че съм сложила нещо върху кожата си. Помпичката не изпомпва добре продукт. Не бих си го взела отново, заради съдържанието на алкохол.



Състав:AQUA,ALCOHOL DENAT, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, NYMPHAEA ALBA EXTRACT, PANTHENOL, JOJOBA OIL, HYDROGENATED CASTOR OIL


ЛОСИОН ЗА ТЯЛО ЧЕРЕШОВ ЧИЙЗКЕЙК*

КОЛИЧЕСТВО: 250 МЛ.
ЦЕНА: 7 ЛЕВА


Лосионът има доста силен аромат на череши, но ми идва доста изкуствен. Напълно идентичен е с крем за ръце с череша на Арома, който имах (за него тук). Допада ми действието на лосиона, тъй като осезаемо прави кожата по-мека. Попива много бързо и се разнася с лекота. Консистенцията е лека и за зимата не би бил най-удачния избор, за лятото обаче е перфектен. Доста неикономичен продукт се оказа, но ми допада. Не бих си взела отново същия, но много бих искала да пробвам продуктите с аромат на шоколадови бисквитки. 

Състав: АQUA, PRUNUS DULCIS OIL, CACAO BUTTER, GRAPE SEED OIL, SHEA BUTTER, OLIVE OIL, ALANTOINE, RETINOL, TOCOPHEROL, PRUNUS SEROTINA BARK OIL, GERANIOL, CHAMOMILLA MATRICARIA, VANILLA PLANIFOLIA OIL, BEESWAX


АФРОДИЗИАК ДУШ ГЕЛ ХИПНОСИС*
КОЛИЧЕСТВО: 250 МЛ.
ЦЕНА: 6,80 ЛЕВА



Доста ме заинтригува този продукт. Сигурно най-интересно би Ви било дали забелязах да има афродизиак ефект. Колкото и да ми се иска да кажа обратното - не усетих да бъде по-привелекателна за противоположния пол. Иначе, душ гел като душ гел. Трудно ми е да пиша за такива продукти, тъй като няма кой знае какво да се каже - важно е да измива добре, да не изсушава кожата, да няма много вредни съставки и да ухае приятно (поне за мен това са критериите). Що се отнася до аромат - има доста интересен такъв, не много силен, но на мен не ми допада. Не мога да опиша самия аромат, но не се запазва върху кожата. Смятам, че измива добре, без да изсушава. Има средно гъста консистенция и по нея и цвят ми наподобява повече на душ-крем. Харесва ми, но не мисля, че бих си го взела отново.

Състав: АQUA, GRAPE SEED OIL, SESAME OIL, SAPONARIA OFFICINALIS, LACTIC ACID, TOCOPHEROL, WHEAT GERM OIL, AMBER, SANDALWOOD, ALANTOINE, ROSEMARY, YLANG YLANG, TUBEROSE, CINNAMON, PATCHOULI , VANILLA PLANIFOLIA OIL

Финалното ми мнение за марката и продуктите, предлагани от производителя е положително. Подкрепям българското производство, още повече, когато говорим за натурални продукти. Допада ми, че цените са доста достъпни. Препоръчвам ги, ако искате продукт с добър състав и ниска цена. Ако искате по-подробно ревю за някой от продуктите, пишете ми в коментарите.

Какво е вашето мнение за козметика Христина? Ползвали ли сте техни продукти? 


Можете да ме последвате на следните места:

*Продуктите, обозначени със звездичка са ми изпратени от Козметика Христина за проба - това не е оказало влияние върху мнението ми за тях. Нито една част от това ревю не е спонсорирана. 

Коментари

  1. Аз имам доста нещица от марката, но при мен забелязвам тенденцията "Или/или". Тоест половината са супер попадение, много добри и ефективни при мен, а другата половина - пълен Х и огромно разочарование.

    http://nikovamakeup.wordpress.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Май и при мен е така - повечето от нещата не бих си купила отново, други като кремчето за стрии със сигурност.

      Изтриване
  2. Седефените трици са ми любим продукт, но напоследък не мога да ги намеря в магазинчето от където ги вземах. Бях писала за тях преди години, виждам, че вече са с нова опаковка.

    Моята кожа е абсолютно противоположния тип и при мен почистваха добре, матираха и също чувствах кожата си гладка. Реално ми действаха много по - добре от други продукти, които бяха в пъти по - скъпи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поредното доказателство, че типа кожа оказва огромно влияние! Според мен продуктите на Христина е най-добре да се поръчват онлайн, защото в търговската мрежа са като цяло трудно достъпни.

      Изтриване
  3. Аз също имам седефените трици, но не успяха да ме впечатлят.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм на кантар - допада ми усещането след употребата им, кожата е доста по-мека, но в същото време не забелязвам да правят нещо уау за състоянието на кожата ми като цяло.

      Изтриване

Публикуване на коментар