Good Box - January 2017 ||| Good Box - януари 2017 + VIDEO

Здравейте!

Този месец дори да исках да остане в тайна какво има в Good Box и да се изненадам, просто нямаше начин. Още в деня на получаване на кутията се появиха безброй снимки, публикации и видеа по темата. Ако все пак Ви е интересно да чуете и моето мнение и да разберете впечатления от продуктите, които вече пробвах, продължавайте да четете.
Ако Ви мързи да четете, можете да изгледате видеото с разопаковане на кутията, което направих. Линк към него има в края на публикацията. Постарах се да не повтарям думите си от видеото. 

За да бъде по-полезна публикацията, освен информация за цени и количество, ще има линк към самия продукт (заглавието) и към производителя (името на производителя). Ако пък имате допълнителни въпроси, ще се радвам да отговоря на тях в коментарите.

Козметика
Производител: Natural Cosmetic Ltd.

Количество: 75 мл.
Цена: 14,99 лева

Няма да отварям кремчето към момента, защото имам няколко отворени. Използвала съм розовата вода от серията и останах много доволна - цък. Кремът съдържа масла от шеа, маслина, сладък бадем, екстракт от алое, витамин Е и розово масло - все чудесни съставки.

Производител: Сапунена работилница
Количество: 115 мл.
Цена: 4,00 лева

Напоследък в банята ми има само сапуни на тази марка. Новите опаковки много много ми допадат. Частиците канела би трябвало да извършват съвсем нежен пилинг и да имат загряващ ефект, което го прави идеален за третарине на зони, където сте склонни да образувате целулит. Много ми е любопитно това действие и ще го изпробвам. Аромата е един от любимите ми зимни аромати.

Производител: Damascena Skobelevo
Количество: 100 мл.
Цена: 3,50 лева

Тук ще повторя думите си от видеото, с надеждата да стигнат до когото трябва. Никъде върху бутилчицата не е обозначен срока на годност - той фигурира единствено върху картонената опаковка, която липсва в кутията. Разбирам, че са целяли да спестят място, но в момента не знам с какво време разполагам, преди срокът на водата да изтече. Иначе съм много доволна от водите на марката - ползвала съм лавандулова и борова. Използва се като основа или съставка на домашно приготвени рецепти за специфични проблеми - акне, целулит - ако знаете такива, моля споделете ми. Нейната употреба задейства лимфната система, което способства за прекратяване на задържането на течности, което я прави идеална освен за третиране на зони с целулит и за други проблеми зони, където задържате вода.

Производител: Weleda

Количество: 10 мл.
Цена: 11,50 лева / 75 мл.

Виждала съм тази паста за зъби в dm-drogeriemarket, но цената ми се струва прекалено висока за паста за зъби, макар да искам да премина към по-натурални продукти за устна хигиена. Ще я пробвам и ще ви споделя мнение. Притеснява ме, че имам много чувствителни зъби и се надявам солите в тази паста да не ги направят още по-чувствителни и да нарушат емайла - като цяло не съм привърженик на пасти за зъби със соли и избягвам подобни покупки.

Производител: Weleda

Количество: 4 мл.
Цена: 31,50 лева / 200 мл.

Ако сте чели ревюто ми за крема на Rhamnia Bynata знаете, че проявих алергична реакция към него. Интересно ми е дали е от облепихата, така че ще тествам лосиона на част от тялото си. От такъв тестер няма как да си създам кой знае какво впечатление.

Храна

Производител: DS Box

Количество: 30 гр.
Цена: 3,18 лева

Много интересна за мен марка. Така и не съм стигнала до чая им за отслабване от една предна кутия - пазя си го сякаш. Количеството от 30 мл. ще ми стигне за 3-4 пъти, може би. Знаете, че снимам видеа с празни опаковки от храна, така че ще споделя какви са впечатленията ми от чая.

Производител: Сокове Гая

Количество: 200 мл.
Цена: 1,80 лева

Интересен продукти, който много бързо беше изпит. Вкусът е преобладаващо на круши, което ми допадна - обожавам круши! Стори ми се прекалено сладък, може би защото напоследък консумирам напитки без никаква захар. Марката е българска.

Производител: Nature Valley

Количество: 1 пакет
Цена: 1,29 лева

Нямам търпение да го опитам, но чакам подходящ момент, тъй като в момента се опитвам да спазвам режим на хранене. Звучи много много вкусно. Ако последвате линка към продукта ще намерите и пълното съдържание, както и енергийна информация.

Производител: Dr. Keskin

Количество: 1 брой
Цена: 0,90 лева

Много обичам ореховки. И тя като зърненото блокче си чака реда. Не ми допада, че има фруктоза - ако ви е интресно можете да прочетете повече тук и на много други места в интернет, включвам само един цитат "Консумацията на храни и напитки, подсладени с фрукоза, а не с глюкоза, внасят в организма ни, въглехидрати надвишаващи препоръчителните дневни дози"

Линк към видеото:

Няма да крия, че това не е любимата ми кутия на Good Box. По необяснима за мен причина, не успя да ми донесе радостта, която обикновено носи кутията за мен. Възлагам го до голяма степен на прекаления спам по темата. Винаги съм твърдяла, че трябва да има правило в деня на доставка да не се разпространяват снимки на съдържанието, за да се запази елемента на изненадата.
Какво е Вашето мнение за кутията за месец януари? Поръчвате ли си Good Box?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари