November Favorites ||| Любимци за ноември

Здравейте!

От почти година не съм писала за месечни любимци, главно защото не успявах да събера достатъчно продукти за такъв тип публикация. Този месец обаче изпъкнаха няколко любимци и бих искала да Ви разкажа нещо повече за тях.
Ще забележите, че първите три продукта са все за устни - този месец бях доста минималистична по отношение на грим и често излизах единствено с малко фон дю тен, спирала и червило върху устните си. Именно по тази причина няколко продукта успяха да ме впечатлят искрено.

Revlon Ultra HD Matte Lipstick


Скоро ще пусна подробно ревю на този продукт. Не случайно го слагам на първо място - най-любим ми е от всички изброени. Цветът е идеален за ежедневието и почти напълно се слива с естествения цвят на устните ми. Много е издръжливо, усеща се приятно върху устните, не изсушава колкото други матови червила, а споменах ли, че ухае невероятно. Много ми допада сатененият финиш - нося го с удоволствие цял месец и ще продължавам и през декември.

Aura Geisha Matte Lipstick*

Това е нов продукт в моята колекция - имам го от края на ноември, но буквално за дни се превърна в мой любимец. Цветът е просто страхотен и много наситен. Много ми допада, но ще го тествам по-дълго преди да напиша ревю.

Aura молив за устни цвят 61*

Повече за моливите на марката можете да прочетете тук и тук. Аз използвам молива самостоятелно като червило. Доста изсушава, но с подходящ балсам отдолу положението не е толкова страшно. Допада ми цвета и го намирам за идеален за студеното време. 


BOURJOIS Healthy Mix Foundation*

Още един продукт, на който подготвям ревю. Влюбих се в този продукт още при първото ползване, макар че кожата ми буквално лъсна при първото нанасяне. След тази си грешка се научих да го ползвам правилно, а именно да нанасям пудра отгоре, въпреки сухата си кожа. Работи много добре с моята кожа - допада ми, че има средно към силно покритие, без да създава ефект на маска. Много естествен и в същото време прикрива добре несъвършенствата. 

Alverede крем за ръце с невен

Това е най-използваният крем за ръце в момента, макар да имам няколко. Консистенцията е средно гъста, аромата е приятен и макар да няма вълшебен и бърз ефект, смятам, че върши много добра работа и подхранва достатъчно добре. Кремът за ръце е задължителен продукт за зимните месеци и не случайно един от любимците ми е именно от тази категория. Разфасовката е 25 мл. на цена около 2 лева. ALVERDE почти напълно обновиха опаковките на продуктите си и мога да твърдя, че новите са много, ама много по-хубави и хващащи окото. Кремчето седи на бюрото ми в офиса и редовно го използвам. Аромата е приятен и не натрапчив. Консистенцията е средно гъста и се нанася лесно. Това, което не ми допада е, че е доста мазно и попива бавно. Има страшно много алкохол в състава, което според мен не е най-добрата идея за крем за ръце. Няма моментален "wow" ефект, но при постоянно и упорито нанасяне (минимум 5-6 пъти на ден, особено след миене на ръцете) успява да спаси положението. Заради натуралния му състав и удобната малка опаковка бих го препоръчала като продукт, който да носите в чантата си или да държите на бюрото си. Заради наличието на алкохол не бих ви го препоръчала за нощна грижа. Върши работа, но се усеща мазен филм много продължително време, което не е приятно. Освен това, след като измиете ръцете си кремът моментално изчезва. 
Bioderma Hydrabio Gel Creme

Разказах ви накратко за този крем във фейсбук. Имам мостричка от едва 15 мл, но ми стигна за цял месец. Консистенцията е изключително лека и попива бързо. Кремът има съвсем лек син цвят. Аромата не се усеща и по никакъв начин не ме дразни. Хидратира добре в студеното време навън и със сигурност бих си купила пълноразмерен продукт, когато изпробвам и други мострички, които имам. 

Сапунена работилница - балсам за устни*

За мен към момента това е най-добрият продукт за подхранване на устни, който съм пробвала. Единственият му недостатък е леко по-силния аромат на портокал. Продуктите на сапунена работилница са ръчно изработени и напълно натурални. Обожавам марката и този балсам е поредния в графата ми с любими техни продукти. Важно е да спомена, че не е матиращ, точно обратното, аз го нанасях и вечер за дълбоко подхранване и сутрин вместо гланц. 

Zara Forget me not

Обожавам този парфюм. Изключително траен и деликатен аромат, подходящ за ежедневието. Харесвам парфюмите на Зара - качествени и бюджетни са. Имам няколко техни аромата и до момента не са ме разочаровали.
Това бяха накратко любимците ми за изминалия месец. Много исках да включа любим филм и книга, но месецът беше много динамичен и напрегнат - не ми остана време за четене, а макар да успях да отида един или два пъти на кино, нито един филм не успя да се запечата в съзнанието ми. Вечерите гледам два сериала - "Западен свят" и "Легендите на утрешния ден". От двата повече ми допада "Западен свят", тъй като втория започна да се изтърква.

Кои са Вашите любимци за ноември? Интересно ли би ви било да направя отделна публикация с колекцията си парфюми? 

*Продуктите са ми изпратени от PR, но мнението за тях е изцяло мое


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари