REFAN 188

Здравейте!


В днешния пост реших да споделя своето мнение и впечатления от един от ароматите на Рефан.






Не бях ползвала парфюми на Рефан до този момент. Истината е, че си търсех нискобюджетно решение за всеки ден. Скъпите парфюми пазя за специални поводи и използвам рядко. Реших да изпробвам репликите на Рефан, като се бях насочила към конкретен аромат BLACK XS pour elle (Paco Rabanne) под номер 158. Нещо много полезно, което открих е тази таблица. Ако се интересувате какви аромати, реплики на маркови парфюми, се предлагат и под кой номер, със сигурност ще бъде много полезна и за вас. 



Първо искам да споделя добрите си впечатления от продавачките в магазина на площад Гарибалди. Обърнаха ми внимание, посъветваха ме и ми посочиха още няколко аромата, които се доближават до желания от мен. В крайна сметка промених първоначалното си намерение и си закупих аромат номер 188 - Myskys (Refan). Като подарък получих няколко мостри, които смятам да изпробвам съвсем скоро. Едната мостра е на Coco Mademoiselle (Coco Chanel) с номер 166, ако трябва да бъда честна съжалявам, че не го тествах още в магазина, вероятно щях да си купя него.

Ароматът на Myskys (Refan) е доста свеж и много дискретен. Според описанието съдържа смесица от аромати, сред които бергамот, мандарина, касис, ванилия, роза и др. Аз лично усещам най-силно мандарина и роза. Определено много приятен аромат, който обаче е по-подходящ за лятото. За зимата предпочитам по-силни и натрапчиви аромати.

Шишенцето е изключително стабилно, капачката се затваря плътно, което е много удобно при пътуване или ако и вие като мен обичате да носите парфюм в дамската си чанта. Цената в магазина беше 14 лева за 53 мл. Доста добро решение, ако не ви се дават големи суми за парфюм.
Според описанието парфюмът съдържа 65 капки есенция и трябва да бъде траен в продължение на 6 часа. Тук идва и първото ми разочарование. Ароматът действително е траен, сравнен с други, но се задържа едва около 3 часа, поне на моята кожа. По тази причина парфюмите на Рефан едва ли ще се наредят след любимците ми в ниския клас (безспорен такъв за момента е C-THRU Black Beauty). Все пак, вероятно ще дам шанс на поне още един аромат на по-късен етап. 

Съставките може да видите на снимката:
В заключение мога да кажа, че съм доволна от парфюма, използвам го с удоволствие, ежедневно. Бих го оценила с 6/10 точки, заради трайността, което за мен е един от най-важните критерии за избор на парфюм. 

Ще се радвам да споделите с мен кои са вашите любими аромати

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари