ALL ABOUT…2016 reading list

Макар да остават още около 3 седмици до края на 2015 година, реших първият ми пост в блога да е с поглед към бъдещето, а именно книгите, които искам да прочета през 2016 година.



За 2016 в списъка преобладават криминални и исторически романи, като не е пренебрегната и романтиката. Бих се радвала да чета повече книги за себеусъвършенстване, включила съм две такива („Емоционалната интелигентност” и „И това ще мине”), но се надявам да са много повече.

Повечето книги са издадени в рамките на последните няколко години, предпочитам съвременната литература, като не отричам класическите романи.

Целта ми за следващата година е да прочета минимум 24 книги или иначе казано - по 2 книги на месец. Предполагам списъкът ще търпи промени, но за момента съм се спряла на следните заглавия:

1. Дан Браун – Метеоритът
2. Дан Браун – Цифрова крепост
3. Елиф Шафак – Любов
4. Джейн Джонсън – Фаворитката на султана
5. Исабел Алиенде – Зоро
6. Исабел Алиенде – Японският любовник
7. Питакъс Лор – Аз съм номер 4
8. Питакъс Лор – Силата на шестимата
9. Питакъс Лор – Възходът на номер 9
10. Джеймс Ролинс – Щамът на Юда
11. Джон Грийн – Хартиени градове
12. Жозе Родригеш душ Сантуш – Кодекс 632
13. Ан О`Брайън – Компаньонката на краля
14. Харпър Ли – Да убиеш присмехулник
15. Мелиса де ла Круз – Островът на изгубените
16. Дан Кединг – И това ще мине
17. Артър Голдън – Мемоарите на една гейша
18. Хавиер Моро – Червеното сари
19. Даниъл Голман – Емоционалната интелигентност
20. Паулу Коелю – Изневяра
21. Стив Джобс – биография
22. Елизабет Гилбърт – Яж, моли се и обичай
23. Лука Спагети – Приятелят. Яж, моли се и обичай
24. Лорънс О’Брайън – Истанбулска загадка
25. Тоска Лий – Савската царица
А вие, какви книги обичате да четете? Ще се радвам да споделите мнението си за изброените заглавия, както и вашия списък за 2016 година.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари