Empties #1

Едни от любимите ми постове за четене са тези с празни опаковки. Моят първи пост на тази тематика е нещо средно между празни опаковки и разочароващи продукти, които смятам да изхвърля почти пълни.

Откакто се заех с блога обърнах по-специално внимание на козметиката си, която преди купувах леко безразборно. Трябва ми крем за ръце, влизам в магазина и взимам първото, което ми хване окото. В резултат, козметичният ми шкаф беше пълен с доста боклуци. Някой от тях все още нямам сърце да изхвърля и вероятно ще изхабя докрай.

Грижа за ръцете:

1. Victoria beauty крем за ръце и нокти с арганово масло

Това е един от продуктите, които изхвърлям без да съм изхабила до край. Помогна ми много в началото на зимата, когато кожата на ръцете ми беше до толкова суха, че беше започнала да се цепи. Причината да го изхвърля е състава му, в който наред с цял куп други вредни съставки е отбелязано наличието на парабени. Не харесвам също така и аромата му. Цената му е около 3 лева за 100 мл, но определено няма да повторя покупката.

2. Витаминен крем за ръце Дева

Доволна съм от кремчето, мирише много приятно, овлажнява добре, попива бързо и не оставя мазен филм върху кожата. Изхвърлям го, защото го имам от доста време и срока му на годност е отдавна минал. Не бих си го купила отново по две причини – първата, искам да пробвам нови продукти и втората, състава му не е от най-добрите възможни. Цената му е около 2 лева за 75 мл.

Грижа за краката:
3. KrauterhoF – Крем за крака с див кестен и лозови листа

Страшно доволна останах от кремчето – успя да хидратира кожата на краката ми и да намали тежестта в тях. Има доста течна текстура и се нанася изключително лесно. Това, което не ми е хареса беше, че попиваше бавно и оставяше мазен филм върху кожата. Върху стари опаковки на продукта виждам парабени в състава. Върху тази, която използвах не са отбелязани. Надявам се да са преустановили ползването им. Цената е около 7 лева за 250 мл.

4. VenilGel

Не успях да се разбера с този продукт. Съставът му е значително по-добър от този на гореспоменатото кремче. Съдържа доста натурални съставки, миризмата му обаче не ми понасяше. Оставяше лепкаво усещане върху кожата и не успях да забележа да има кой знае какъв ефект. Цената му е около 3 лева за 100 мл.

Грижа за тялото и лицето:

5. Aroma Green Line – заздравяващ крем за лице с алое вера

Взех този крем от майка ми. Като цяло не използвам кремове върху лицето си често, смятам че кожата ми все още не се нуждае от това. Кремчето беше хубаво, миришеше приятно, попиваше сравнително бързо. Като консистенция е гъсто, доста икономично. В крайна сметка го използвах повече като подхранващ крем за тяло, отколкото за лице. Вършеше доста добра работа. Нямам лошо мнение за него, но едва ли ще го купя отново. В момента използвам като дневен крем този с лайм и ябълка на Alverde. Кремът на Арома струва около 3 лева за 100 мл.

6. Dove - deeply nourishing душ гел

Мостричката вървеше заедно с някое списание, не помня кое. Доста икономичен душ гел, 8 мл ми стигнаха за 4-5 измивания. Пенеше се доста. Не е лош продукт, но не ме впечатли достатъчно, за да си купя голяма разфасовка. 

Дезодоранти:

7. C-THRU Black Beauty

Както вече споменах в един предишен пост, любимият ми парфюм е този на C-THRU. Реших да купя комплект парфюм и дезодорант. Миналата зима бяха на доста добра цена в дрогерии Лили, където често пускат промоции на комплектите. Като дезодорант не вършеше много добра работа, не предпазваше от изпотяване, но за зимата беше идеален. Има приятен аромат, запазващ се доста дълго. Не виждам алуминиеви соли в състава, което е чудесно. 

Декоративна козметика:
С риск да си спечеля неодобрението на много хора за мен продуктите на Avon и ORIFLAME са едни от най-некачествените на пазара. Страшно дълго време ползвах само тях, особено що се отнася до декоративна козметика – евтини са, лесно достъпни, вършат някаква работа. Попадала съм и на добри техни продукти, но като цяло са разочарование. Единственото, което ме връщаше към тях бяха добрите им оферти, особено във времето, когато бях ученичка и нямах възможност да си позволя нещо по-добро. Няма да се спирам подробно, но от фон дю тена ми излизаха пъпчици по лицето, а моливът е нетраен. Ако ви интересуват подробности за продуктите на снимката, може да коментирате във фейсбук страницата на блога.

Лакове за нокти:

Изхвърлям два лака на Gabrini, с номера 388 (бял-матиращ) и 308 (бебешко розово). Причината да ги изхвърля е, че срока им на годност мина, вследствие се сгъстиха и вече не са годни за използване. Много харесвах матиращия лак. Розовия ми беше доста блед и нямам ясен спомен да съм го ползвала повече от 2 пъти. 

Това бяха моите празни опаковки. Надявам се поста да ви е бил интересен и полезен. Ще се радвам да споделите с мен, ако имате опит с някой от изброените продукти, както и вашите любими продукти за грижа. Може да го направите във фейсбук страницата на блога или в инстаграм.

Коментари