Garnier Ultra Doux Honey Treasures Mask

Здравейте!

Днешната публикация реших да посветя на първите си впечатления от маската за коса с мед и прополис на Garnier.
За първи път прочетох за тази маска в блог пространството. Отзивите за нея бяха доста добри, затова щом я видях на намаление в dm, реших веднага да си я взема. Редовната цена е доста приемлива - около 7 лева за 300 ml. 

Маската е предназначена за тънка и чуплива коса. Използвам я един път седмично. Не я нанасям в корените, а само по дължината на косата. Консистенцията е доста приятна и лесна за нанасяне - не е нито прекалено гъста, нито прекалено рядка. Харесвам много опаковката - изглежда луксозна и бързо привлича вниманието. Като минус мога да отбележа липсата на защитно фолио или друга индикация за това дали маската е била преди това отваряна от друг любопитен купувач.

Обещанията на производителя:

Маската "Honey Treasures" от серията "Ultra Doux" мигновено съживява косата, прави я силна и блестяща, лесна за разресване, устойчива на накъсване и без цъфтящи краища.


Моите резултати:
Първото нещо, което ме впечатли, още с отварянето на опаковката, беше аромата. Изключително приятен, сладък и най-важното траен. Усещах го няколко часа след като вече бях изсушила косата си. 


Още при първото използване на маската ми направи впечатление колко мека стана косата ми. Ефектът започна да си личи още докато я нанасях под душа. Аз лично не намирам за необходимо използването на балсам след нея, тъй като косата става достатъчно лъскава и лесна за разресване


Не съм съгласна с твърдението, че премахва или предотвратява цъфтящите краища. Едва ли има продукт, които може да "залепи" косъма след като веднъж се е разцепил. Единственото решение на този проблем е посещението при фризьор. 


Състав:

Съставът може да видите на снимката. Не съдържа парабени и парафин. За съжаление виждам наличието на силикони, парфюм и няколко други непознати за мен, но звучащи не особено примамливо химични съединения.

Не съм ползвала маската достатъчно дълго, за да дам мнение за ефекта върху косата при продължително ползване. Препоръчително е да редувате тази или друга маска с втори продукт, за да избегнете привикването


Бих дала оценка 8 от 10 точки. За момента определено съм доволна от действието и виждам положителен ефект върху косата си. Смятам да изпробвам също шампоана и балсама от серията.



Бих се радвала да споделите вашето мнение за продукта и от кои маски за коса сте оставали доволни.


Можете да ме последвате на следните места:




Коментари