Good Box January 2016

Здравейте!

В днешната публикация искам да ви споделя първите си впечатления от Good Box кутията за месец януари. 

За тези, които не знаят, това е кутия пълна с натурални и здравословни продукти. Съдържанието не е предварително известно, с изключение на един разкрит продукт. Повече информация и линк към сайта, от където можете да поръчате ще има в края на публикацията.

Поръчвам кутията за първи път и с нетърпение отброявах дните до пристигането и. Опитвах се да позная какво ще включат. Чувствах се като дете чакащо коледния си подарък. Изобщо...вълнението беше огромно. Във вторник кутията най-накрая пристигна. Представях си я малко по-голяма като размер. В youtube е пълно в клипчета за разопаковането и, на екрана изглеждаше двойна. За сметка на това ми се стори прилично тежка. 

Още с премахването на куриерската опаковка усетих силен аромат на билки, поне така го оприличих аз. Кутията действително е малка, но изключително сладка - има зелена панделка и стикер с името. Хартията, с която са покрити продуктите е също зелена. Всичко е от рециклируем материал - био отвсякъде.

Обичайното съдържание е от 8 до 12 продукта - мострен размер и един или няколко продукти в оригинален размер. За мен това е един чудесен начин да се запозная с различни марки и продукти. Нямам много време да обикалям по магазините и доставката врата до врата е голям плюс за мен.

Ще разгледам всеки продукт поотделно, като споделя първите си впечатления от тях. Разделям ги на две категории - неща за хапване и козметични продукти. Тук искам да вметна, че се абонирах за кутията главно заради козметичните продукти и нямам търпение да пуснат нов beauty edition.
Хапване
Никога не отказвам вкусна и здравословна храна. Макар да споменах, че главния ми интерес е към козметиката, то след като видях всички вкусотии в кутията, мисля че съвсем скоро ще променя афинитета си.

Имуномикс плюс сироп (Aboca)
Макар да не беше сред продуктите, предизвикали най-голяма радост, то надявам се ще бъде много полезен. Сиропът съдържа екстракт от ехинацея, черен бъз, мед. Пробвала съм и трите, но отделно и в различен период от време. В комбинация би трябвало да са още по-силен и ефикасен имуностимулант. Още утре ще започна да го пия.

Био напитка с ориз (The Bridge)
Много съм любопитна за вкуса на тази напитка. Опитвала съм кокосово мляко, но да си призная не останах очарована. Намерих му доста добро предназначение при приготвянето на шейкове, но ми е трудно да заменя животинското мляко с подобен продукт. Избягвам соята, затова залагам големи надежди на оризовото мляко като заместител на млечните продукти, които както най-вероятно знаете са пълни с хормони и ред други гадости.

Солети от лимец (Harmonica)
Пакетче солети е винаги добре дошло. Старая се да избягам бяло брашно, сол и захар, затова се надявам солетите да ми харесат и да намерят място сред любимите ми продукти. 

Сладки хапки
Като всяка жена имам голямо влечение към сладкото. Сигурна съм, че ще ми харесат - изкушавам се да ги изям веднага, но ще ги оставя за работа. Като добавка към хапките има дървена валентинка, изработена от Stamps BG, която намирам за страшно симпатична.

Матча чай (Dao Drink)
Пример за продукт, за който едва ли бих научила по друг начин. Обожавам чай, но не бях чувала за този. Ако зависи от мен, във всяка кутия ще има поне един продукт, който да е чай. Любимите ми чайове са на yogi tea, но те за съжаление са доста скъпи.
Козметични продукти
Крем за околоочния контур (Rhamnia Bynata)
Това беше единственият предварително обявен продукт, той е и най-скъпият в кутията. Няма да скрия, че изпитвам голямо любопитство към него и в същото време не смятам, че имам нужда за момента. Смятам да го тествам заедно с майка ми, за да видим какъв ефект ще има и при по-стара кожа.

Sos Балсам за ръце (Сапунена работилница)
Този продукт идва точно на време - кожата на ръцете ми става ужасно суха от студа. Изработен е специално за кутията, в линка към описанието ще намерите сайта на работилницата и много любопитни рецепти за приготвяне на натурална козметика.

Натурален сапун с джинджифил (QQ natural)
Това определено е един от най-интересните продукти за мен, колкото и странно да звучи. Напоследък ме е обзела мания по джинджифила (започва да звучи все по-странно) - любопитно ми е дали всички полезни свойства, който му преписват ще окажат положително влияние и върху мен. Чаят от джинджифил ми горчи, но не бих го определила като неприятен. Сапунчето мирише много приятно. Според описанието има ред положителни свойства, сред които и антивъзпалително. Все още не съм го използвала, но смятам да го направя още тази вечер. Мнение ще споделя в следващата публикация с празни опаковки.

Крем здрави крака (Kneipp)
Отдавна искам да пробвам нещо на марката. Отскоро виждам нейни продукти по щандовете в големите дрогерии и ми се искаше да тествам нещо преди да се втурна на сляпо към поредната новост на пазара. За съжаление не съм сигурна, че това е най-подходящият продукт. Би ми бил по-полезен лятото, сега едва ли бих успяла да оценя действието му. Все пак ще го тествам при необходимост и ще споделя мнението си в празни опаковки.

Като цяло, кутията отговори на очакванията ми, особено по отношение на бюти продуктите. Намирам ги за подходящи за сезона и със сигурност ще влязат в употреба. Харесва ми също така, че кутията е адаптирана за цялото семейство - повечето продукти са подходящи както за жени, така и за деца и мъже. Бих се радвала да има повече продукти в реален размер. Опитах се да направя груба сметка на общата стойност на продуктите, сравнена с цената на кутията и излизат сравнително равностойни.

Абонирах се за кутията само за месец, но смятам да подновя абонамента си, този път за 3 месеца (цената на кутията при едномесечен абонамент е 19,90 + 2,99 доставка, при абонамент за 3 или 6 месеца има отстъпка от цената).

Линк към сайта на good box: http://www.goodbox.bg/


Ще се радвам да споделите с мен вашето отношение към органичните, натурални продукти и коментари за съдържанието на кутията. Това може да направите като коментар под този пост, на фейсбук страницата на блога или в Instagram

Коментари

  1. Ехаа, това изглежда много интересно. Аз живея в чужбина и тук май няма подобни кутии (а може и да има де, но аз не знам) :) Беше ми много интересно да прочета поста. За съжаление досега здравословните продукти винаги са били нещо, което не можем да си позволим финансово, но отскоро се опитвам да въвеждам някакви интересни добавки в менюто като семена от чиа, ленено масло и други подобни. Надявам се в бъдеще да можем и ние да опитаме от тези пълни с чудеса кутии:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за коментара, Зори! :) Радвам се, че публикацията е била интересна за теб. Действително био продуктите са доста по-скъпи от останалите на пазара, да не говорим, че много производители злоупотребяват с етикета "био", само и само да подлъжат потребителя. Надявам се това да се промени. Доколкото знам в чужбина също се разпространяват кутии от подобен тип, но не съм запозната с тях.

      Изтриване

Публикуване на коментар