Golden Rose Color expert # 72

Здравейте!

Лаковете на Golden Rose са ми слабост от много време. За цената, на която се предлагат, мога да опиша качеството като много добро, поне това на повечето от тях (имала съм и лоши попадения на марката, за които ще ви разкажа в следващ пост за разочароващи продукти).
Лакът за нокти, които реших да ви представя днес, е от серията Color expert. Отличаващото за нея е капачката, чийто цвят отговаря на цвета върху ноктите ви (същата технология е използвана и при серията wow), както и по-голямата, плоска четка. Голямо предимство на серията е разнообразието от цветове – 97, както разбира се и цената – 2,30 лв. за 10.2 мл.

Предварително се извинявам за състоянието на ноктите си на снимките, но е почти невъзможно да поддържам дълъг маникюр.

Golden Rose Color expert # 72
Цветът мога да определя като мляко с какао. Подходящ е за всеки сезон. Аз си го купих още през лятото и го носих в комбинация с друг по-светъл цвят. Нанесен върху ноктите действително се доближава максимално до този на капачката. 

Четката е много удобна за нанасяне, заради плоската си форма. Лакът има доста плътно покритие. Аз нанесох 2 по-дебели пласта по навик. Пълното изсъхване отне около 20 минути, но трябва да се има предвид факта, че нанесох два доста плътни пласта. 

Харесва ми, че не се сгъстява бързо. Както вече споменах, имам го от лятото, но все още е лесен за нанасяне.

Лакът е издръжлив, на моите нокти се задържа 2 дена в перфектно състояние, на третия ъгълчетата започнаха да се изтъркват (не използвам топ лак). 
Премахването не беше трудно, което ме изненада. По-тъмните нюанси обикновено са много трудни за отстраняване. Тук е моментът да отбележа, че използвам лакочистител с ацетон, не мога да кажа дали при използването на такъв без ацетон премахването ще бъде също толкова лесно и бързо.

В заключение, доволна съм от този лак. Бих искала да пробвам няколко цвята от WOW серията. Много трудно изразходвам лакове в голяма разфасовка. Предпочитам да си купя повече цветове в по-малко количество.

Харесват ли ви такъв тип постове? Искате ли в блога да има повече ревюта на лакове за нокти?

Ще се радвам да споделите любимите си марки и номера лакове. Това може да направите в коментарите или на фейсбук страницата на блога, под този пост или в Instagram.

Коментари