All about…December haul

Здравейте, скъпи читатели! 


Честита Нова Година! Нека 2016 ни донесе много здраве, успехи и положителни емоции.



Започвам годината с пост на бюти тематика, а именно покупките ми за последния месец на изминалата година.


През декември бях особено пестелива откъм покупки, по обясними причини. Едно посещение наdm ми беше достатъчно, за да си набавя всичко необходимо.

1. ALVERDE - масло за тяло с макадамия и карите

Отдавна искам да пробвам продуктите за тяло на ALVERDE. Първото, което ми направи впечатление, беше невероятния сладък аромат на маслото, които се запазва върху тялото сравнително дълго след нанасяне. Консистенцията ми се стори леко твърда в началото, предпочитам по-течни продукти, тъй като се нанасят по-лесно. Икономичен е и попива лесно.

Цена: 6,99 лева

2. ALVERDE - душ гел мента

Нямах нужда от душ гел, но ми се налагаше да пътувам и когато видях travel size разфасовката от 50 мл, не можах да се сдържа. Отново мога да изкажа впечатленията си от приятния аромат на продукта. Така и не стигнах до там да го използвам, тъй като в хотела, където бях отседнала имаше душ гел. 

Цена: 1,29 лева

3. VADEMECUM - паста за зъби

Исках да изпробвам тази паста, тъй като ми я бяха похвалили, а и отново ми се стори подходяща за пътуване. Не останах очарована, както повечето 2 в 1 продукти, не върши достатъчно добра работа нито като паста за зъби, нито като вода за уста. Доста неикономична. Определено не бих си я купила отново.

Цена: 3,69 лева

4. Свещ в чаша

Обожавам свещите. Тази е с коледен принт и любимия ми аромат на ванилия. За съжаление не ухае много силно, но пък е чудесна декорация за стаята ми. 

Цена: 3,99 лева
Продължавам с продуктите от dm

5. BALEA - комплект за тяло с аромат на лимон и ванилия

Четох на много места коментари за комплекта, повечето положителни. Както вече споменах, любимият ми аромат е ванилията, затова реших да го пробвам и аз. Комплектът съдържа душ гел, суфле за тяло, сапун-топче за вана. Серията е лимитирана, затова побързах да си взема, макар в момента да нямам нужда от тези продукти. Все още нямам впечатления, тъй като не обичам да ползвам едновременно два продукта с еднакво приложение, в случая вече имам душ гел и масло за тяло, които използвам. 

Цена: 8,99 лева 

6. Garnier - маска за коса с пчелно млечице

Косата ми е доста изтощена и ми създава много проблеми. В описанието на маската се споменава, че е подходяща за крехка и чуплива коса и има възстановяващ ефект. Бих желала да я използвам по-дълго време преди да напиша мнение за нея, тъй като както вече споменах косата ми е болна тема и бих желала да бъда максимално изчерпателна и коректна в мнението си, за да бъде то полезно на хора с проблемна коса като моята.

Цена: 4,99 лева (намален в dm)

7. Nivea - Pearl & beauty дезодорант

Преди този дезодорант бях използвала Nivea fresh flower и бях останала изключително доволна - оставяше приятен аромат дълго време, предпазваше от изпотяване, не съдържаше алуминиеви соли и не оставяше бели следи върху дрехите. За съжаление този дезодорант ме разочарова. Очевидно съдържа прекалено голямо количество талк, което полепва и започва да се рони след изсъхване. 

Цена: около 5 лева за 200 ml.

Това са покупките ми за декември месец 2015 година. Желаете ли да прочетете подробно ревю на някой от продуктите? 

Можете да харесате страницата на блога във фейсбук, за да следите новите публикации, както и други интересни неща.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари