BULGARIAN ROSE KARLOVO (ROSE JOGHURT)

Здравейте!


В днешния пост искам да споделя впечатленията си за два от продуктите за грижа за лицето на Българска роза АД – Карлово

Рядко използвам българска козметика, което смятам за голям пропуск, тъй като родното производство може да предложи много качествен избор. Продуктите, на които ще обърна внимание, са от серията Rose Joghurt. Серията съчетава екстракти от българско розово масло и йогурт.

Ще говоря за двата продукта по отделно, но за мен лично изпълняват най-добра функция в комбинация. Цената им е около 10 лева за всеки.


Първото, което ми направи впечатление бяха опаковките - свежи и изчистени. Нямаше как да не привлекат вниманието ми на щанда. Всяка серия има своя отличаваща я визия, но тази сякаш ми допадна най-много. 

ROSE JOGHURT ИЗМИВАЩ ГЕЛ ЗА ЛИЦЕ

Гелът е с доста течна консистенция, което го прави лесен за нанасяне. В същото време, трябва да внимавате какво количество изсипвате върху ръката си преди употреба, тъй като заради консистенцията може да изхабите прекалено много продукт. В тази връзка, не го намирам за много икономичен, поне за мен, тъй като аз винаги се "оливам". Имам опаковката от 250 лм от 2 месеца и вече съм почти към края. Отвора за изливане е стандартен.



Това, което ми харесва най-много са малките фини ексфолиращи частици. Гелът не дразни кожата и не забелязвам да я изсушава. Аз лично винаги го използвам в комбинация с млякото за лице от същата серия или с крем, особено през зимата. Има съвсем лек едва доловим аромат, което ми допада. Не обичам козметиката ми да има много добавени изкуствени аромати. Гелът мирише по-слабо от млякото и има типичната миризма на розова вода.



Намирам го за добра първа стъпка за премахване на грим, особено на фон дю тен. Със спиралата не се справя толкова добре, което е характерно за голяма част от продуктите. След като измия лицето си с него, използвам и млякото за лице, с което отстранявам остатъците от спирала.



ROSE JOGHURT ПОЧИСТВАЩО МЛЯКО ЗА ЛИЦЕ 
Както вече казах - много съм доволна от комбинацията между двата продукта. Млякото успява да отстрани остатъците от грим и в същото време предпазва кожата от изсушаване. Като недостатък мога да отбележа, че при попадане в очите драни невероятно много. Ако чистите спиралата и грима от очите си, внимавайте да не попадне директно в окото. За съжаление дори след употребата му остава спирала по очите ми. 

Използвам продукта единствено, когато премахвам грим от лицето си, докато гелът използвам ежедневно. Консистенцията отново е по-скоро течна. Ароматът се усеща по-силно. След употребата му не остава мазен слой върху кожата.

Съставът и на двата продукта не бих определила като най-добрия възможен. По тази причина за момента ще отложа повторна покупка. 

Крайната ми оценка е 7 от 10 точки и за двата продукта. Доволна съм от действието им и ги използвам с голямо удоволствие, но не бих ги определила като нещо революционно или must have, поне за мен.

Ще се радвам да чуя вашите коментари за тези и други продукти под този пост или на фейсбук страницата на блога. 

Коментари