Empties: May - June 2019 ||| Празни опаковки: Май - Юни 2019

Здравейте, приятели!

Завръщам се след дълго отсъствие с нов пост за празни опаковки. Забелязвам, че това са сред предпочитаните за четене от вас, постове. Аз също обичам да ги пиша, защото след време мога да се върна към тях и да си припомня дали даден продукт ми е харесал или не, както и дали да си го купя отново или не.
Този път имам малко и не особено интересни продукти, но пък има и няколко, за които се каня да ви споделя отдавна. 

Продукти за коса
Изключително предпазлива съм към шампоаните за коса, тъй като имам чувствителен скалп и от най-малкото се бели и сърби. Използвам предимно предписани от дерматолог шампоани или такива с по-изчистен състав.

MEDIKET Prevent - шампоан против пърхот
Отдавна планирам пост за борбата с пърхота, чувствителния и лющещ се скалп, сърбежа. За съжаление, успехът ми е променлив и докато не открия комбинацията, която на 100% помага, не искам да ви заблуждавам. Този шампоан ми беше предписан от дерматолог, в комбинация с лосион на Биотрейд. Не знам дали от него, от лосиона или от комбинацията, но докато се миех с него нямах никакви оплаквания. За съжаление, много утежнява косата, прави я на пръчки и в същото време се омазнява за ден. Взела съм си втора опаковка и го използвам само при нужда, а през другото време се мия с шампоан за ежедневна употреба. 

Бих ли купила отново: ДА

L'oreal Botanicals - шампоан за коса*
За този шампоан имам ревю тук. Изхвърлям го почти пълен, тъй като не се разбрахме. Скалпът ми се влошаваше при употребата му и се белеше доста, освен това не забелязах да има някакъв уау ефект върху косата ми. Беше ми предоставен като част от кампанията DM Scout.

Бих ли купила отново: НЕ

Дезодоранти и продукти за тяло
Стремя се да използвам дезодоранти без алуминий, като ми се иска да нямат и алкохол, но до момента не съм намерила работещ вариант, при който да липсват и двете. Сами ще видите, че опитът ми с два от посочените не е положителен.

Dove Go Fresh 0% aluminium salts - дезодорант
Възлагах големи надежди на този дезодорант и много се зарадвах, че и Dove пускат серия без алуминий, тъй като техните аромати винаги са ми били фаворити. За съжаление, този дезодорант имаше само хубав аромат при нанасяне и до там - не предпазваше от изпотяване, а неприятната миризма дори я засилваше. Упорито го изхабих до края, за да се убедя дали е от него, но за съжаление наистина той беше причината - сама не се понасях на моменти. Определено за мен не проработи и не бих си го купила отново. 

Бих ли купила отново: Твърдо НЕ

Nivea Black and White - дезодорант
В този дезодорант има алуминий, но го използвам рядко - при пътуване, седи и в дамската ми чанта, при нужда. Определено предпазва от изпотяване и неприятна миризма, но заради наличието на алуминий го ползвам само в тази разфасовка.

Бих ли купила отново: ДА

Alverde - део-стик
Още един неуспешен опит с натурален дезодорант. Почти съм се навила да пробвам кристал, макар че съм чела доста противоречиви мнения. Този стик мирише много приятно, не предизвиква сърбеж и неприятно усещане, предпазва до някъде от изпотяване, но отново се сблъсквам с проблема с неприятната миризма. Него нямах нерви да го изхабя до края и изхвърлям почти пълен.

Бих ли купила отново: НЕ

Treets - лосион за тяло
Много приятен лосион - като аромат, като консистенция, като усещане. Попива за секунди, аромата се задържа, съставът е добър. Имах тази мини опаковка от Good Box, но определено ще потърся голяма разфасовка. Много ми хареса и ще купя отново, при това скоро.

Бих ли купила отново: ДА

Dove - сапун
Когато използвам сапуни, почти винаги залагам на Dove - печелят ме с ароматите си - много приятни, силни и трайни. Освен това не оставят върху кожата мазен филм, което ми се случва с други сапуни (Palmolive например). Малко по-скъпи са, но когато ги има на промоция напълно си заслужават. Не съм се зачитала в състава.

Бих ли купила отново: ДА

Продукти за лице
Изхабила съм сравнително малко продукти за лице, но това е защото последните ми два измивни продукта са сякаш вечни.

Sante Eye Fluid - околоочен флуид
Влюбена бях в този флуид. В тубичката прилича по-скоро на крем, но нанесен върху околоочната зона сякаш се топи и придобива изключително лека консистенция, която попива за секунди. Има приятен аромат и определено забелязах, че зоната около очите ми беше доста по-подхранена, докато го ползвах. Състава е натурален, което е още един огромен плюс. В момента имам 2 други околоочни крема, но след като ги изразходя, бих се върнала към този.

Бих ли купила отново: ДА

Vichy Slow Age - крем за лице
От това тестерче не успях да си изградя представа, но по-скоро не ми допадна, нито като усещане, нито като консистенция. За ефект, няма как да забележа от това количество. Аз съм привърженик на друг крем на марката, а и за момента не спадам във възрастовата група, за която е подходящ Slow Age.

Бих ли купила отново: По-скоро НЕ

Bioderma Sebium Global - крем за лице
Интересното при всички продукти от тази серия, които съм пробвала е, че не са предназначени за моята кожа, но се разбират с нея. Нямам обяснение, но и кремът ми хареса. Не ми е запушвал порите, поне от 7-8 употреби, за което ми стигна тестерчето. По-скоро не бих прибегнала до него, тъй като кожата ми е суха и ме притеснява, че при дългосрочна употреба може да ми създаде проблеми, но ако след време кожата ми се промени, бих го пробвала, определено.

Бих ли купила отново: Може би

Ebelin - тампончета за премахване на грим
Тампончета за грим, които обаче са ми много груби. Купувам вече втори път, заради удобната разфсовка, но в ежедневието не бих използвала.

Бих ли купила отново: Само за път

Balea - мицеларни кърпички
За трети път купувам тези кърпички. Първият път ми харесаха и затова купих отново. Втория път бяха ок. Този път обаче, изобщо, ама изобщо не ми допаднаха. Имаха много неприятен аромат, не почистваха добре грима, оставяха неприятно усещане. Не знам дали са сменили формулата или съм попаднала на лоша партида, но не бих купила отново.

Бих ли купила отново: НЕ

Продукти за ръце и устни

Тези продукти пазя от зимата, но времето им дойде.

Sante - крем за ръце
Изключително лек, в същото време силно подхранващ, натурален, с приятен аромат и икономичен. В този крем за ръце няма нещо, което да не ми харесва и бих купувала отново и отново. Като цяло, почти нищо на марката, което съм изпробвала, не ме е разочаровало. Тази серия с годжи бери и маслина ми е от любимите и не случайно има няколко продукта то нея, само в този пост.

Бих ли купила отново: ДА

Sante - балсам за устни
Много любим балсам за устни. Има суха, но в същото време подхранваща текстура. Не оставя мазен филм върху устните. Аромата е лек, едва доловим. Не придава цвят на устните, нито блясък. Малко по-скъп е от цената, която по принцип съм склонна да платя за такъв продукт, но с оглед натуралния състав и ефекта, смятам, че си заслужава.

Бих ли купила отново: ДА

Wooden Spoon - балсам за устни с какаово масло
Този балсам ме остави със смесени чувства. От една страна подхранва устните страхотно. От друга страна, нанасянето му е доста трудно, върху устните остават малки парченца, ароматът му много бързо се промени, оставя леко мазен филм върху устните. Може би бих пробвала други балсами на марката.

Бих ли купила отново: Може би
Други
Listerine Cool Mint - вода за уста
Имах още две опаковки от тази вода за уста, но изхвърлих при самите пътувания - купувам си я именно за тази цел и ми върши страхотна работа. За 7 дневно пътуване стига точно. Малко е люта, но мен не ми пречи, а и така ме оставя с усещането, че съм почистила добре устата и зъбите си.

Бих ли купила отново: ДА

Zhivasept - антибактериален гел
Свързвам аромата на този дезинфектант с Египет, където направо се къпех с него. Ако купувате, бих ви препоръчала синята опаковка, която е без аромат - този на мен ми е неприятен. Освен това, оставя кожата лепкава и с усещане, че е по-мръсна, отколкото преди да я почистите с гела. Не изсушава ръцете както този на Medix, но определено не бих купила отново. 

Бих ли купила отново: НЕ

Това бяха изразходваните от мен продукти за последните 2 месеца. Направих сериозно пролетно почистване на козметиката си, но тъй като повечето продукти бяха неизползвани или бях използвала прекалено кратко, реших да не се изхвърлям с мнение за тях. 
Какво изхабихте вие за последните месеци? Какъв тип продукти се харчат най-много при вас?
*Отбелязаният със звездичка продукт, получих като част от инициативата DM Scout. Всички останали продукти са закупувани с лични средства. 
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари