Review: L'oreal Botanicals Fresh Care Coriander Shampoo

Здравейте, приятели!

Преди няколко месеца, като част от инициативата ДМ скаут, спечелих за тест шампоана на L'oreal, от вече не чак толкова новата серия Botanicals.
Първото, което ме спечели и ме накара да искам да пробвам тези шампоани, още с лансирането им, беше опаковката - голямо количество (цели 400 мл) и в същото време луксозно изглеждаща опаковка - пластмасова с помпичка, която се затваря и отваря.
Опаковките са от 100% рециклиран материал. Липсват силикони, парабени и добавени оцветители, но пък има сулфати. 

Шампоанът е предназначен за тънка коса, склонна към накъсване, каквато е моята. Обещанията са за почистване, заздравяване, хидратация на косъма и придаване на мекота и еластичност на косата. 
Много блогъри описват аромата като приятен и свеж, но за мен изобщо не е такъв. Мирише ми на боров шампоан. Миризмата е доста силна, натрапчива и за мен, неприятна. За щастие, не се запазва върху косата. 

Консистенцията е гелообразна. Съдържанието е напълно прозрачно. 
Очаквах да не се пени много, но прави доста обилна пяна.

Изми доста добре косата, без да я премива до скърцане. След като я изсуших беше мека и приятна на допир. Ефектът се задържа 2-3 дена. Не забелязах да придава допълнителна плътност на косъма.
Моят скалп е изключително чувствителен и се бели и сърби почти от всеки шампоан, различен от специализираните шампоани за пърхот, които използвам. Този шампоан не прави изключение, но сякаш не забелязах да предизвиква сърбеж, поне не ясно изразен. Скалпът ми се белеше обаче и ако като мен се борите с адски упорит пърхот и белещ се скалп, възможно е и при вас да има същия ефект. 

Аз лично съм разочарована от състава. Присъстват кокосово масло и масло от кориандър, но последното е на доста крайна позиция, която е индикатор за по-ниско съдържание в крайния продукт. 

Състав:
AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCO-BETAINE, LAURETH-5 CARBOXYLIC ACID, COCAMIDE MEA, ISOPROPYL MYRISTATE, COCOS NUCIFERA OIL / COCONUT OIL, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, SODIUM ACETATE, SODIUM HYDROXIDE, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, POLYQUATERNIUM-10, SALICYLIC ACID, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, BENZYL ALCOHOL, ISOPROPYL ALCOHOL, GERANIOL, CORIANDRUM SATIVUM SEED OIL / CORIANDER SEED OIL, CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL, CITRIC ACID, HEXYLENE GLYCOL, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, PARFUM / FRAGRANCE

Като цяло мога да кажа, че шампоанът не е лош и за огромното количество, което получавате, цената е доста добра. Липсата на силикони винаги е голям плюс. Съставът естествено не е натурален и наименованието не трябва да ви заблуждава. Ако нямате проблеми със скалпа и не държите на състава, този шампоан може и да ви хареса. За мен, не е нищо особено и не бих инвестирала в него. 

Пробвали ли сте този шампоан или друг продукт от серията? Доволни ли сте?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Не ме привлича. Аз между другото реших, че вече няма да използвам сулфати нито за коса, нито за лице, нито за тяло. Също имам подозрения, че benzyl alcohol ми предизвиква раздразнения на скалпа и съм му наложила вето. Сега тествам шампоана Нахткерцен на д-р Тайс, ще видя как се справя. От първо използване изглежда обещаващ. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много правилно решение, аз също се опитвам да ги избягвам, но заради проблемите с пърхота, използвам доста агресивни шампоани, а в тях има цял куп химия. Косата ми се чувства много добре с натурални шампоани - няма сърбеж никакъв, но пък беленето си остава. Ако ти допадне, ще се радвам да ми споделиш :)

      Изтриване

Публикуване на коментар