Top 5: Places I would like to visit in summer time ||| Топ 5: Топ 5 дестинации, които искам да посетя през лятото

Здравейте, приятели!

Днес съм се размечтала за пътувания, красиви плажове и синя вода. Реших да ви споделя моите топ 5 летни дестинации в чужбина, които не знам дали някога ще имам възможност да посетя, но ако вие имате такава, горещо ви препоръчвам да опитате и да споделите след това.
Разбираемо, всички изброени дестинации са с излаз на море, острови или крайморски градчета и селца. Някой от тях са достъпни, други едва ли ще посетя някога, но не пречи да си помечтая. Ако сте посещавали някое от местата, споделете ми впечатления. 

Санторини - Гърция
Източник: www.bohemia.bg
Санторини е мястото, на което не просто бих почивала, бих се омъжила там. Толкова красиво, бяло, романтично. Знам, че в действителност е толкова пълно с туристи, че цялата романтика и чистота, която виждаме на снимките, остава скрита под тълпите.  Въпреки това, надявам се да успея да го посетя един ден. 

Закинтос - Гърция
Източник: www.bohemia.bg
Закинтос е най-красивият европейски остров, за който съм чувала. Не знам дали е само на снимки. Ако някога стигна до там, задължително искам да посетя залива Наваджио - като фен на "Карибски пирати" останките на претърпелия корабокрушение кораб, които могат да се видят там, представляват голям интерес. 

Малта
Източник: www.starholidays.bg
Малта е островна държава, което означава, че има море, на където и да погледнете, а за мен, това е като сбъдната мечта. Искам да посетя столицата Валета и старата столица Мдина, ако ми остане време, и някое от по-малките островчета. Ако сте били в Малта, ще се радвам да ми споделите какво си заслужава да се види, съвети за лесно предвижване и друга информация, която може да ми бъде полезна. Знам, че билетите до там не са толкова скъпи, затова ми се струва една от възможните за покоряване дестинации. 

Дубровник - Хърватия
Източник: rio-print.com
Влюбена съм в Хърватия и изобщо не преувеличавам. Покрай един студентски обмен, имах възможност да посетя доста от градчетата по морето - Сплит, Муртер и Шибеник, както и природният им парк Крка. С организирана екскурзия се докоснах и до Плитвичките езера, както и столицата Загреб. До Дубровник така и не стигнах, а много искам. Дори на снимки този град ме омагьосва. Старинни сгради и архитектура на брега на морето. Като цяло, Хърватия много ми напомня Италия и ако имам възможност бих отделила поне 1-2 седмици, за да обикалям по крайбрежието и да посетя всички градчета. В Дубровник е снимана голяма част от сцените в "Игра на тронове", което е още една причина да искам да го посетя. Има и негативи, разбира се. Дубровник е изключително скъп град и всеки, който е бил там споделя, че на по-скъпо място в Европа не е бил. Много хора отсядат в Черна гора - курортите Котор и Будва и пътуват до Дубровник от там. 

Позитано - Италия
Източник: Интернет
Няма място в Италия, където не бих отишла, особено що се отнася до градчета и селца на брега на морето. Италия винаги е имала някакво особено влияние върху мен, макар да съм посещавала единствено Венеция и Рим. От всички прочути градчета по морето, харесвам най-много Позитано и то най-силно привлича вниманието ми. Може би заради цветната архитектура или заради духа и спокойствието на Италия, но Позитано е едно от местата, които задължително бих посетила, ако ми се отдаде възможност.

Надявам се този тип публикации да са ви интересни и да ви дадат идея за някое ваше бъдеще приключение. Ако се вдъхновите за такова, споделяйте ми, ще се радвам да посетя тези места през вашите очи.

Ако сте посещавали някое място от публикацията, споделете ми в коментари впечатленията си. Препоръчвате ли да го посетя или изглежда чудесно на снимки, но на живо не е нищо особено? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари