Top 5: Summer trends 2019 ||| Топ 5: Модни тенденции за лятото 2019

Здравейте, приятели!


Това лято забелязвам няколко топ тенденции и как различни страници злоупотребяват с тях. С този пост искам не само да си поговорим за това какво е модерно това лято, а и да подчертая, че можете да се сдобиете с тези неща, на цена, в пъти по-ниска от тази, на която можете да ги намерите в популярни сайтове у нас.
Говорейки за достъпни цени, веднага се сещам за Ali Express, което е разбираемо. Повечето сайтове и страници също пазаруват от там, сигурна съм. Недостатък на това да поръчате от там е, че можете да чакате дълго, преди желаното да дойде при вас. Рискът си заслужава, особено, когато става дума за 20,00 лева, дори 50,00 лева разлика. Аз лично, предпочитам да чакам, особено когато става въпрос за тенденции, които не е сигурно дали ще се задържат за повече от един сезон. По-големият риск е да попаднете на некачествена стока, което също ми се е случвало, затова препоръчвам да проверявате и в Jumbo, както и различните китайски и магазини за левче. Доста често там има същите продукти, отново на нормални цени, но ще можете да пипнете продукта и да прецените дали си заслужава да го купите. 

Бамбукова/ратанова чанта ||| Bamboo/Ratan bag
Трябва да си призная, че и аз се зарибих по тези чанти и си поръчах не една, а две такива - една, която виждате на снимката и една от популярните bamboo bag. Търсих доста, докато намеря такава на сносна цена. Ако трябва да съм честна, тези чанти са много ефектни, седят прекрасно на снимка, но са адски не практични. Подобно на прозрачните чанти, по които всички луднаха, преди няколко години. При бамбуковите чанти, всичко, което носите се вижда, няма реално закопчаване, няма дълга дръжка. Виждам я като прекрасна плажна чанта, но за града, единствено ако пътувате с кола и нямате досег до тълпи и блъсканица. Все пак, красиви са. Сметнах за нужно да имам една такава, дори и след време да седи само за украса в гардероба ми. От ратановата чанта не съм особено доволна, доста нестабилна е и малка като размер - не побира телефона ми, например. В Deichmann също забелязах подобни чанти, но ако качеството им е същото, просто не виждам смисъл да си давате парите. 

Перлени фиби за коса ||| Pearl Hairpins
Преди години подобни масивни фиби, бяха много популярни, разликата беше, че нямаха перли по тях. Много ми допадна този тренд, защото съм от мързеливите дами, които сутрин не им се занимава да си правят сложна прическа. Обикновено ходя вързана, на кок или просто с пусната коса. Благодарение на тези фиби, мога да имам сладка прическа, при това за минути. Поръчах си сет от 6 броя, на цена около 8-9 лева общо. Фибите са с доста добро качество, държат здраво косата. Харесват ми и дори тренда да отмине бързо, няма да ме е яд, че съм дала много пари за тях. За справка, в български сайтове видях цени от над 20 лева за сет от 6 фиби, а в Bershka само една такава фиба е над 15,00 лева. За мен, това е чисто безумие. Ако не искате да чакате доставка от Ali Express, виждала съм същите фиби в китайските магазини и магазините за левче, със сигурност бройката няма да е над 2,00 лева. Същото важи и за всички останали варианти на тези фиби, аз обмислям да си поръчам с някой интересен надпис. Ако пък искате да опитате да си направите сами, прекрасната Маги от Magi O'Five има страшно полезно видео по темата - цък.

Копринени шалчета ||| Silk Scarves
Този тренд се зароди още миналата година и се задържа и това лято. Много ми харесват, придават доста ретро излъчване и закачлива визия, имат много начини на носене и отново, прическата ви е готова за секунди. Можете да носите такива шалчета като диадема, да вържете косата си с тях, да ги вплетете в плитка, дори на ръката си или вързани за чантата, като аксесоар. Доста приложения, но отново не бих дала повече от 2-3 лева за такова шалче. Тази година забелязвам, че са улеснение, се продават шалчета, директно под формата на диадема. Аз си поръчах такива и смятам, че много ще ме улеснят. Диадемите от снимката си взех миналото лято, от Jumbo. 

Бижута с мидички ||| Seashell Jewellery


Мидички, пера, цветни мъниста, това са тенденциите в бижутата това, а и миналото лято. Тази година забелязвам преобладаващо присъствие на различни видове миди и рапани.  Това не е нова тенденция, някъде в колекцията си имам подобно бижу от преди десет години. Определено е тренд, който ще се завръща отново и отново. В Bershka, Stradivarius има доста бюджетни варианти, но най-добрият си остава, да си изработите сами, което не е чак толкова трудно. 


Сламена шапка в града ||| Straw hat in the city

Нещо, което до преди години изглеждаше немислимо, вече е тенденция и то сериозно налагаща се, вече поредна година. Мен лично ми допада, защото лятото винаги ми е било трудно хем да предпазвам косата и скалпа си, хем да не изглеждам нелепо. 

Това бяха топ 5 модни тенденции, които забелязвам това лято. Повечето ми допадат и ги следвам с удоволствие, дори и с риск да напълня гардероба си с вещи за един сезон. 
Какви са вашите наблюдения? Забелязвате ли други подобни тенденции? Кои ви допадат и кои по-скоро ще пропуснете?

*Всички продукти на снимките са закупувани с лични средства. Този пост не е спонсориран и линковете не ми носят приходи.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари